MuscleMeat

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
24 en dan al zwanger is echt een fail, meestal is je lot dan al gewoon bepaald, ik moet er iig niet aan denken, denk bij die dingen goed na, ook al is 't op dat moment allemaal rozenkleur en zonneschijn (ofzo :p) het kan zo weer over zijn.

En verder weet ik niet wat er aan de hand is met dit gebeuren, ook geen zin om alles door te lezen, iemand die een korte samenvatting kan geven? :D

:roflol:! Lekker topic weer

Jonko met Bikerbabe, Jonko met Marjolein460. Yep a real playah. Kan me ook nog een foto herinneren met een gilf.

Momenteel bekijken: 53 (38 leden en 15 gasten) gebruikers dit onderwerp
Realist, Akira, ballon, bascross, Boscus, BoTo, DikkeTrip, EJdH, guardian, hardcorebuilder, herkuul, JvR90, kaluro, Kevin364, Legendi, Loca, Loo, marjolein46, Martinus, mc. chick, Mikeh18, Misery Signals, rivelino, Rob G, Ronniej, Rooke, Ruffryder16, Ryu, Sava, Sharpsafer, sixkiller, sjekoog, snoob, Suicide Sid, Svensson, Tjooky, Tractortje

Stelletje debielen :roflol:

Momenteel bekijken: 53 (38 leden en 15 gasten) gebruikers dit onderwerp
Realist, Akira, ballon, bascross, Boscus, BoTo, DikkeTrip, EJdH, guardian, hardcorebuilder, herkuul, JvR90, kaluro, Kevin364, Legendi, Loca, Loo, marjolein46, Martinus, mc. chick, Mikeh18, Misery Signals, rivelino, Rob G, Ronniej, Rooke, Ruffryder16, Ryu, Sava, Sharpsafer, sixkiller, sjekoog, snoob, Suicide Sid, Svensson, Tjooky, Tractortje

Wat ben ik een debiel :roflol:
:rolleyes:

Momenteel bekijken: 58 (42 leden en 16 gasten) gebruikers dit onderwerp
train and gain, Akira, Avenge, axEomania, Bergo, billyangel, Boscus, BoTo, Chase, DikkeTrip, EricR, guardian, hardcorebuilder, herkuul, JvR90, kaluro, Kevin364, KukiShu, Legendi, Loca, Loo, MrJ, Outer, patmuscle, Realist, rivelino, Ronniej, Rooke, Ruffryder16, Ryu, Sava, Sharpsafer, sjekoog, sniperx, Suicide Sid, Svensson, terrorbokkie, Tiago, Tractortje, vergil, ZoutZak

holy shit, het groeit als kool!:D

2dqrpsx.jpg

24 en dan al zwanger is echt een fail, meestal is je lot dan al gewoon bepaald, ik moet er iig niet aan denken, denk bij die dingen goed na, ook al is 't op dat moment allemaal rozenkleur en zonneschijn (ofzo :p) het kan zo weer over zijn.

Precies... Ze zien er ook alletwee amper 20 uit he, vooral die gast dan. ****ed for life...

Trouwens realist, beter maken we er een topic-hijack van... :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
MV5BMTI0OTE5MTYzMV5BMl5BanBnXkFtZTcwNTMxNjA3MQ@@._V1._SX265_SY400_.jpg

Had ik even nodig.

Goed, die foto verwijderen we dus ook nooit meer. Even trekkertje zijn kaart weer intrekken.

Gerechtigdheid!

Ontopic: ik ga stuk :roflol: - ik kende hem natuurlijk al, maar wat een ongelofelijke dikke tyfuskop. en dan natuurlijk wel pics posten als je 500kg weegt, maar als je een maatje minder hebt ineens geen pics posten. ik snap er geen k*t van. het excuus van zwanger zijn gaat niet op imo. Loca is ook zwanger geweest toch? check wat voor een killer body die op 't moment heeft. potverdomme.

ik hoorde iets over een zwartwit naaktfoto van marjolein. posten die hap.

Precies... Ze zien er ook alletwee amper 20 uit he, vooral die gast dan. ****ed for life...

Trouwens realist, beter maken we er een topic-hijack van... :

MV5BMTI0OTE5MTYzMV5BMl5BanBnXkFtZTcwNTMxNjA3MQ@@._V1._SX265_SY400_.jpg

Had ik even nodig.

Nice, compenseerd iig goed op deze manier!!

Zo alles doorgelezen :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven