AndroidHealthClinic

Marokkaanse overvaller breekt nek tijdens overval

Bezoekers in dit topic

Everything_went_better_than_expected.png
 
Gerechtigheid! Maargoed, die man zal er niet lekker meer van kunnen slapen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

so-much-win.jpg
 
Eindelijk een overval met een happy end :)
 
Eindelijk....!!!!!
Goed voorbeeld voor de rest van dat k*t volk!
Die mother ****er die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW...
 
Het schijnt dat die andere stinkmarokkaan (ik zal even aannemen dat het zo is), degene die opgepakt is, nu aangifte doet tegen die winkelier...
:army:

Zou wat zijn, wordt die arme man aangeklaagd terwijl hij zijn winkel en heel nederland een grote dienst heeft bewezen.
 
Vraag me af wat die winkelier nog kan verwachten...
 
Nederland verenigd u tegen deze klootzakken...

Als ie 2 nationaliteiten heeft meteen over de grens sodemieteren!

BAM BAM
 
Nederland verenigd u tegen deze klootzakken...

Als ie 2 nationaliteiten heeft meteen over de grens sodemieteren!

BAM BAM

Hehe heerlijk zo op de vroege morgen
 
Ik help niet graag buitenlanders....maar als het blank uitschot was geweest, was ik ook zeer blij geweest... Dat het hier weer een marokkaan betreft is mooi meegenomen.
 
Ik help niet graag buitenlanders....maar als het blank uitschot was geweest, was ik ook zeer blij geweest... Dat het hier weer een marokkaan betreft is mooi meegenomen.

Oke Henk.
 
Hierbij werden twee kogels afgevuurd.

Paar kogels afvuren bij een overval op een supermarkt. Terechte straf dat de rest mag volgen.
 
Hopelijk een duidelijk signaal voor andere bontkraagjes.

:roflol:

Dit zou bij iedere overval moeten gebeuren, zul je zien dat de Marokaanse bevolking ineens stuk minder word en er alleen nog maar Marokaanse vrouwen rond lopen.:D
 
Mij maakt de nationaliteit niks uit. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven.

Doe je het toch en loopt het slecht af... eigen schuld dikke bult.

Lintje en flink geldbedrag voor deze 62 jarige man! Die de maatschappij weer een stukje veiliger heeft gemaakt.
 
Stond ook een stukje over in de krant. Kon me er heel boos om maken dat de andere 19-jarige overvaller de winkeleigenaar aangeklaagd heeft wegens mishandeling.

WTF omgekeerde wereld? Volgens de advocaat was er geen noodzaak voor de winkeleigenaar om zo op te treden, de "feitelijke overval" was al afgelopen. Dus je moet 'm gewoon laten lopen?

Hulde voor de winkeleigenaar! Hopen dat al z'n homeboys het signaal oppikken en gewoon van andermans spullen afblijven.
 
:roflol:

Dit zou bij iedere overval moeten gebeuren, zul je zien dat de Marokaanse bevolking ineens stuk minder word en er alleen nog maar Marokaanse vrouwen rond lopen.:D
Lijkt me heel sterk, ze fokken als konijnen. Voor elke die er gaat worden er 5 nieuwe Mohammed's geboren.
 
Back
Naar boven