Fitness Seller

Marokkaanse overvaller breekt nek tijdens overval

Bezoekers in dit topic

sory hoor maar waarom weer een ' Marokkaanse " overvaller...


Waarom is de naam van het topic gewoon niet: overvaller breekt nek tijdens overval.

Als het een holander was stond er tog ook niet:

Hollandse overvaller breekt nek tijdens overval?

:fuu:

( no mocro )
whining.jpg
 
Ik kan je een arrest geven waar de Hoge Raad van jouw redenatie meteen gehakt maakt.

Noodzakelijke verdediging terwijl de verdachten op de vlucht waren, probeer jij dat maar eens hard te maken.

Volgens de kranten:

- 2 overvallers
- bedreigen een medewerkster
- eisen het geld
- sluiten vader en zoon op
- zoon schopt een glazen deur of ruit in
- toen schermutseling

Het lijkt me namelijk zeer sterk dat er eerst een schermutseling ontstaat waarbij één van de verdachten dermate terecht komt wat de dood tot gevolg heeft en dat de andere dan pas de zoon en vader opsluit. Beetje logisch nadenken mag ik toch wel veronderstellen.

Aanhouden = vasthouden en niet tegen de vlakte slaan, of opsluiten, maar niet vastbinden.

Ik ben wel benieuwt naar je arrest. Iemand 1 duwtje van de trap geven vind ik wel in proportie staan tot het vuurwapen dat hij had. Zolang de overvallers er nog waren was er daarbij ook nog gevaar voor eigen leven. Dan zou het dus de vraag worden wanneer je iemand nog mag pakken uit noodweer. Mag dat wel als hij 10m van je verwijdert is maar wel een pistool heeft? Hij kan jou raken en is dus een gevaar, hij kan alsnog gemakkelijk terugkomen. Ik vind je redenatie erg kortzichtig, je hebt al helemaal een beeld gevormd van hoe jij denkt dat zoiets gaat, terwijl je er net zo weinig van weet als iedere ander.
 
sory hoor maar waarom weer een ' Marokkaanse " overvaller...


Waarom is de naam van het topic gewoon niet: overvaller breekt nek tijdens overval.

Als het een holander was stond er tog ook niet:

Hollandse overvaller breekt nek tijdens overval?

:fuu:

( no mocro )

Kijk het zit zo: Wij Hollanders leven hier, dus als een hollander een overval pleegt staat er dan gewoon ''overvaller pleegt overval op supermarkt''. Marokkanen(gasten in een ander land) plegen veel overvallen en dan staat er ook marokkaan pleegt overval.

Als in Marokko een overval gepleegt wordt staat er ook niet Marokkaan pleegt overval. Als een Hollander een overval pleegt in Marokko staat dit ook in de krant. Sterker nog als een morokkaan een overval pleegt in zijn eigen land wordt ie zo in de bajes geknikkert, waarom denk je dat ze hier zoveel het crimineeltje uithangen, hier worden ze meteen weer vrijgelaten.
Het is gewoon een dominant klote volk, geen respect voor vrouwen of gastvriendelijkheid van een ander land.

(no mocro and also not a racist)
 
sory hoor maar waarom weer een ' Marokkaanse " overvaller...

Dat is precies wat de rest zichzelf ook afvroeg.
Waarom zijn het weer die marokkanen die met criminele activiteiten in het nieuws staan......

Is er eigenlijk geen filmpje van de marokkaanse overvaller die zijn nek brak.
Lijkt me best leuk om te zien hoe zijn laatste doodsrocheltjes waren toen hij daar op de grond lag :D
 
nouwjah zeg wat krijg ik toch een rare reacties!

dan maar dit:

dansplaat zemeeneznemeznz dansplaat dansplaat oo dansplaat zenznzehznzen dansplaat
 
Ik ben wel benieuwt naar je arrest. Iemand 1 duwtje van de trap geven vind ik wel in proportie staan tot het vuurwapen dat hij had. Zolang de overvallers er nog waren was er daarbij ook nog gevaar voor eigen leven. Dan zou het dus de vraag worden wanneer je iemand nog mag pakken uit noodweer. Mag dat wel als hij 10m van je verwijdert is maar wel een pistool heeft? Hij kan jou raken en is dus een gevaar, hij kan alsnog gemakkelijk terugkomen. Ik vind je redenatie erg kortzichtig, je hebt al helemaal een beeld gevormd van hoe jij denkt dat zoiets gaat, terwijl je er net zo weinig van weet als iedere ander.

En dan val jij een dergelijke persoon aan, normale reactie zou wegrennen zijn ;) . Dit is nog een simpel arrest, maar daar komt het op de kern neer: alternatief, dan geen succesvol beroep op noodweer.

HR 18-05-1993, NJ 1993, 691
 
Eindelijk komen ze erachter dat je voor sommige zaken niet ****ing lang gestudeerd moet hebben om een oordeel te kunnen vellen.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

@Jinsu: Staat interessant zeg die lettertjes en cijfertjes onder je post. Ga ik voortaan ook doen!!

WT-11-N-22-KK-33-MNGL-44-ZG-55-KT-66 1891348392
 
Ik ben wel benieuwt naar je arrest. Iemand 1 duwtje van de trap geven vind ik wel in proportie staan tot het vuurwapen dat hij had. Zolang de overvallers er nog waren was er daarbij ook nog gevaar voor eigen leven. Dan zou het dus de vraag worden wanneer je iemand nog mag pakken uit noodweer. Mag dat wel als hij 10m van je verwijdert is maar wel een pistool heeft? Hij kan jou raken en is dus een gevaar, hij kan alsnog gemakkelijk terugkomen. Ik vind je redenatie erg kortzichtig, je hebt al helemaal een beeld gevormd van hoe jij denkt dat zoiets gaat, terwijl je er net zo weinig van weet als iedere ander.

Gewoon een gevalletje noodweer hoor, en niet eens noodweer-excess.

artikel 41 lid 1 Wetboek van Strafrecht.
Niet strafbaar is hij, die een feit begaat, geboden door de noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed, tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding.
 
Eindelijk komen ze erachter dat je voor sommige zaken niet ****ing lang gestudeerd moet hebben om een oordeel te kunnen vellen.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

@Jinsu: Staat interessant zeg die lettertjes en cijfertjes onder je post. Ga ik voortaan ook doen!!

WT-11-N-22-KK-33-MNGL-44-ZG-55-KT-66 1891348392

Stel je niet zo aan met letters/cijfers.
http://www.arresten.com/strafrecht/hr-18-05-1993-nj-1993-691-arrest-blijf-van-mijn-auto
 
Eindelijk komen ze erachter dat je voor sommige zaken niet ****ing lang gestudeerd moet hebben om een oordeel te kunnen vellen.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

@Jinsu: Staat interessant zeg die lettertjes en cijfertjes onder je post. Ga ik voortaan ook doen!!

WT-11-N-22-KK-33-MNGL-44-ZG-55-KT-66 1891348392

Moet jij weten, ik hou gewoon de officiele manier aan, dan kun je het altijd vinden :) .
 
tja, de gezegde 'boontje komt om zijn loontje' is hier goed van toepassing! En dan interesseert me het niet of het een marrokaan is of een nederlander. Gewoon van andermans property blijven.
 
Zou me niks verbazen als de heer Pak evengoed nog een straf aan zijn broek krijgt, en zowiezo alle k*tvriendjes van die overvaller natuurlijk..
 
Ik heb afgelopen week iedere keer weer genoten van dit bericht.
 
Back
Naar boven