Fitness Seller

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Wat een onzin; dan ga je dus een wet integreren die enkel bepaalde bevolkingsgroepen aanspreekt. Dat is ten eerste onmogelijk omdat het discriminatie is, ten tweede zul je een enorme spanning creëren tussen de autochtonen en de allochtonen wat ook weer de nodige incidenten met zich mee zal brengen.

Dat is het hele probleem, de spanning is er en dat valt niet op te lossen zoals het nu gaat. Het wordt alleen maar erger.

Maar op het moment dat mensen er wat aan proberen te doen komen er personen zoals jij die alles weer gaan tegenhouden waardoor we nooit een steek verder komen.

Zwaardere straffen gaan op zichzelf weinig veranderen. Probleem pak je bij de wortel aan. Aan de kant van repressie moet de pakkans en strafuitvoering natuurlijk wel omhoog, maar de criminaliteit gaat niet aanzienlijk dalen door zeer hoge straffen.

Zwaardere straffen gaan op zichzelf weinig veranderen. Probleem pak je bij de wortel aan. Aan de kant van repressie moet de pakkans en strafuitvoering natuurlijk wel omhoog, maar de criminaliteit gaat niet aanzienlijk dalen door zeer hoge straffen.

Zodra iemand probeert het bij de wortels aan te pakken, wordt alles gelijk op "discriminatie" gegooid. Dat is het hele punt, het is in NL helemaal niet mogelijk om bepaalde groepen aan te pakken dat is zo achterlijk aan NL.

Zodra iemand probeert het bij de wortels aan te pakken, wordt alles gelijk op "discriminatie" gegooid. Dat is het hele punt, het is in NL helemaal niet mogelijk om bepaalde groepen aan te pakken dat is zo achterlijk aan NL.

Daarom is het al te laat, leer er mee leven. salam!

Dat ze het zien als stigmatisering bedoel je? Maar op zich hoef je ook niet steeds in groepen te denken, ook al situeert het probleem zich bij individuen met dezelfde achterstand en achtergrond.

Maar het is erg moeilijk om nog wat te doen aan die personen die al grotendeels ontspoort zijn. Dus als ik zeg bij de wortel aanpakken heb ik het eerder over voorkomen dan genezen. Het is duidelijk dat dit rond opvoeding draait, dus daar moet iets veranderen.

Waarom moeten we eigenlijk rekening houden met discriminatie in strafgelding??? zodat als ze toch zwangere vrouwen in elkaar slaan ze geen hogere straf krijgen??? zodat we criminelen kunnen beschermen??? Waarom moeten we eigenlijk rekening houden met hun gevoel dan??? Omdat het van die lieve jongens zijn? :p Was gewoon een vergissing man!

Denk je dat het in Belgie beter is miss? Zitten hier precies met dezelfde shit hoor..

De regeringen moeten gewoon eens leren samenwerken met elkaar.. Om een voorbeeld te geven; Momenteel is er nix van communicatie tussen de belgische en poolse regering (zo goed als met al de basken landen), dit resulteert dat die polen in Belgie niet gebonden zijn aan een regering. Geflitst? nix van moeten ze niet betalen.. Polen geeft ook 0.0 info aan onze regering ivm criminelen, nummerplaten opvragen en ga zo maar door.. Laat staan een uitleveringsverdrag!

Goeie communicatie tussen de regeringen zou al een goede stap vooruit zijn.. Maar de regeringen van die k*tlanden weten ook wel dat ze op deze manier al het schorem terug zouden halen :rolleyes:

Conclusie? De regering zal het niet doen. Wie dan wel? De burgers miss? De lont loopt, alleen de grootte van de explosie is nog niet bekend..

Een hogere/ zwaardere straf kan naar mijn inziens geen ander effect hebben dan een daling van de recidive. Ik ken de krantenberichten met als kop "zwaardere straffen helpen niet". De reden hiervoor is dat de verhoging van de straffen veel te minimaal zijn. Zie het als verhoging in het te betalen bedrag van een pakje peuken met 10 cent. Mensen blijven het uiteraard kopen. Verhoog het met 10 euro, en zie de omzet van alle tabakszaken ineenstorten.

Bovendien vinden vele jeugdcriminelen het "stoer" om gestraft te zijn geweest (paar uur vuil prikken, nachtje in de cel, algemeen in aanraking komen met justitie). Wanneer een dergelijke crimineel te horen krijgt dat de straf voor het zogenaamd 'stoere gedrag' dat hij vertoont is verhoogd van een paar uur vuil prikken, bureau halt en al die troep, naar minstens twee jaar cel.. hoe kan dit geen positieve uitwerking hebben op het gedrag van de crimineel? Een niet-crimineel ziet dit uiteraard niet als shockerend, hij vindt het namelijk vanzelfsprekend geen grove overtredingen te begaan. Een fatsoenlijk mens zou hier niet van moeten opkijken en op dezelfde manier verder kunnen gaan met het leven.

"Bij de wortel aanpakken" wordt door jou waarschijnlijk gedoeld op de opvoeding. Waar denk je dan aan? Opvoedcursussen voor ouders met probleemkinderen? Strengere aanpak op basisscholen/ voorlichtingen op basisscholen door ex-gevangenen?

wat wou je doen dan? marokanen zijn 2/5 van nederland, ik zie hier niks dan allemaal marokanen in mijn wijk ( no racist) en allemaal hetzelfde omdat niemand ze wat leert en ze zitten heel de dag buiten

In Nederland wonen 355.883 Marokkanen (2011), bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkanen#Marokkanen_in_Nederland

Dus 2/5, wat ongeveer zo'n 3.000.000+ zou moeten zijn... :D Dan heette het hier allang Hollandistan. Maargoed zo'n kleine bevolkingsgroep wat voor zoveel overlast zorgt. Vroeger als je je niet gedroeg werd je ook buiten de stad gekickt. Maar op vandaag word je nog eens lekker verwend omdat zulke zandnegers altijd de racistenkaart trekken.

Eerlijk..

Moesten het Hollanders geweest zijn, zou het minder kans hebben om het nieuws te halen.

Heb overtijd is een foto gezien op facebook waar iets op stond in de trend van ''marocs zijn het vriendelijkste volk ooit, ze komen met 5 rond je staan en vragen wat je probleem is'', al die allochtonen : ''ja dat is echt waar'' ''wij komen op voor onze broeders'' ...

Voor mij zou het simpel zijn, kom je naar BE of NL PAS JE DAN AAN of vertrek naar land van herkomst. Zelfs al ben je hier geboren, ga dan naar het land van je ouders.

Ik ben 20 jaar en schaam mij echt voor mijn generatie, 0 ambitie, 0 moeite doen voor opleiding, 0 toekomst! Ben wel van mening dat er goede tussen zitten, maar ben ze nog niet tegengekomen.

EDIT : Wie heeft er zin om mee te gaan naar Marokko en daar is een paar bakken jupiler open te trekken en tegen vrouwen aan te schuren? Lekker om z'n Vlaams & Hollands. Beetje kindjes maken, beetje dinge stelen van mensen die hard werken, andermans eigendom kapot maken,..
fijn toch?

Dat is het hele probleem, de spanning is er en dat valt niet op te lossen zoals het nu gaat. Het wordt alleen maar erger.

Maar op het moment dat mensen er wat aan proberen te doen komen er personen zoals jij die alles weer gaan tegenhouden waardoor we nooit een steek verder komen.

Ik begrijp jou denkwijze wel maar ik geloof niet dat mensen wegsturen naar het land van herkomst een goede manier is om dit probleem aan te pakken.
Je zult zien dat je met zo een beleid rellen krijgt en een nog grimmigere sfeer in de maatschappij.

Waar ik in geloof is ontspoorde mensen (allochtonen en autochtonen) keihard te laten werken in een gevangenis en ze op een militaire manier fysiek te breken en weer op te bouwen en discipline bij te brengen.
Het klimaat waar ze tijdens hun straf komen mag een stuk harder en zwaarder zijn dan als het nu is en ik vindt dat er een veel beter na traject zou moeten zijn met de mogelijkheid mensen in hun proeftijd veel makkelijker weer de gevangenis in te krijgen wanneer ze dreigen te ontsporen.

Het is juist belangrijk met een maat te blijven meten als je een multiculturele samenleving wilt laten werken.
Op het moment dat je je eigen bevolking voortrekt in de wet krijg je enge toestanden.

Een hogere/ zwaardere straf kan naar mijn inziens geen ander effect hebben dan een daling van de recidive. Ik ken de krantenberichten met als kop "zwaardere straffen helpen niet". De reden hiervoor is dat de verhoging van de straffen veel te minimaal zijn. Zie het als verhoging in het te betalen bedrag van een pakje peuken met 10 cent. Mensen blijven het uiteraard kopen. Verhoog het met 10 euro, en zie de omzet van alle tabakszaken ineenstorten.
Kan je altijd vinden, studies laten iets anders zien. Vooral pakkans en snelheid van procedure is belangrijk. Ga je zeer zwaar straffen dan creëer je gevangenissen die lichte criminelen als het ware opleiden tot zware. Zoals in de VS bijv. gebeurd. Schiet je absoluut niets mee op.

Eigenlijk moet een gevangenis een stuk heropvoedend werken, als het omgekeerde gebeurd, dan is de straf redelijk nutteloos.

Bovendien vinden vele jeugdcriminelen het "stoer" om gestraft te zijn geweest (paar uur vuil prikken, nachtje in de cel, algemeen in aanraking komen met justitie). Wanneer een dergelijke crimineel te horen krijgt dat de straf voor het zogenaamd 'stoere gedrag' dat hij vertoont is verhoogd van een paar uur vuil prikken, bureau halt en al die troep, naar minstens twee jaar cel.. hoe kan dit geen positieve uitwerking hebben op het gedrag van de crimineel? Een niet-crimineel ziet dit uiteraard niet als shockerend, hij vindt het namelijk vanzelfsprekend geen grove overtredingen te begaan. Een fatsoenlijk mens zou hier niet van moeten opkijken en op dezelfde manier verder kunnen gaan met het leven.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb het bij zware misdrijven niet over taakstraffen of vergelijkbare lichte straffen. Ik denk dat voor zware misdrijven er altijd een gevangenisstraf gegeven moet worden. Waarschijnlijk kan op dat vlak er nog wel wat bijgesteld worden in West-Europa. Ik zeg alleen dat je bijv. met 15 jaar vs 5 jaar voor aanranding geen aanzienlijk lagere criminaliteit gaat zien.

"Bij de wortel aanpakken" wordt door jou waarschijnlijk gedoeld op de opvoeding. Waar denk je dan aan? Opvoedcursussen voor ouders met probleemkinderen? Strengere aanpak op basisscholen/ voorlichtingen op basisscholen door ex-gevangenen?
Bijvoorbeeld. Maar je gaat het nooit oplossen met één enkel initiatief, het zal een combinatie van maatregelen moeten zijn.

Maar waar nooit over gesproken wordt is de verantwoordelijkheid van de politiek/overheid voor de bestaande problemen. En dan heb ik het niet over een gebrek aan optreden, maar juist een fout optreden. En wetten die eigenlijk op zich deze problemen hebben uitgelokt. Bijvoorbeeld om maar iets te noemen: kinderbijslag. Veel allochtonen hebben daar handig gebruik van gemaakt en krijgen zoveel mogelijk kinderen naast een uitkering. Omdat ze uit een lagere sociale klasse komen laten ze die kinderen op straat hangen en worden ze totaal niet begeleid. Ze komen in contact met andere kinderen die op dezelfde manier ontsporen en daar begint de ellende.

Langer van de straat betekent minder criminaliteit, lijkt me simpel. Maar je moet mensen niet alleen in een kamertje stoppen en hun straf uit laten zitten. Heropvoeden, een vak leren en gefaseerd terug laten keren in de samenleving.
En de echt hardnekkige veelplegers moeten we helemaal niet meer terug laten keren. Eens houdt het op met het verlenen van maatschappelijk krediet.

Ik begrijp jou denkwijze wel maar ik geloof niet dat mensen wegsturen naar het land van herkomst een goede manier is om dit probleem aan te pakken.
Je zult zien dat je met zo een beleid rellen krijgt en een nog grimmigere sfeer in de maatschappij.

Waar ik in geloof is ontspoorde mensen (allochtonen en autochtonen) keihard te laten werken in een gevangenis en ze op een militaire manier fysiek te breken en weer op te bouwen en discipline bij te brengen.
Het klimaat waar ze tijdens hun straf komen mag een stuk harder en zwaarder zijn dan als het nu is en ik vindt dat er een veel beter na traject zou moeten zijn met de mogelijkheid mensen in hun proeftijd veel makkelijker weer de gevangenis in te krijgen wanneer ze dreigen te ontsporen.

Het is juist belangrijk met een maat te blijven meten als je een multiculturele samenleving wilt laten werken.
Op het moment dat je je eigen bevolking voortrekt in de wet krijg je enge toestanden.

Daar kweek je extra harde criminelen mee.

Maar waar nooit over gesproken wordt is de verantwoordelijkheid van de politiek/overheid voor de bestaande problemen. En dan heb ik het niet over een gebrek aan optreden, maar juist een fout optreden. En wetten die eigenlijk op zich deze problemen hebben uitgelokt. Bijvoorbeeld om maar iets te noemen: kinderbijslag. Veel allochtonen hebben daar handig gebruik van gemaakt en krijgen zoveel mogelijk kinderen naast een uitkering. Omdat ze uit een lagere sociale klasse komen laten ze die kinderen op straat hangen en worden ze totaal niet begeleid. Ze komen in contact met andere kinderen die op dezelfde manier ontsporen en daar begint de ellende.

Het stomme is dat de dames het vaak wel goed doen. Goede opleiding en geen problemen. En dat komt dan weer voort uit de culturele achtergrond; de meisjes staan voortdurend onder sociale controle. Die ouders zouden eens de hand in eigen boezem moeten steken, in plaats van roepen dat het altijd zo'n lieve jongen is geweest.

:wanker:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 22:08 ----------

EDIT : Wie heeft er zin om mee te gaan naar Marokko en daar is een paar bakken jupiler open te trekken en tegen vrouwen aan te schuren? Lekker om z'n Vlaams & Hollands. Beetje kindjes maken, beetje dinge stelen van mensen die hard werken, andermans eigendom kapot maken,..
fijn toch?

goed idee! ga maar vast wij komen zo.

80 jaar dwangarbeid met zweep en stokslagen. Tot de dood erop volgt :klink:

Ik vind dat er wel degelijk iets aan te doen is. Het is een hele drastische verandering maar het zou wel helpen. Waarom heeft een land een naam gekregen? Je komt in belgie/nederland en in bepaalde steden zie je niks anders als vreemdelingen. Kan je beter de naam van je land veranderen. Nederland is voor nederlanders en belgie is voor belgen.

Een heel drastische maatregel is alle mensen ook al zijn ze in belgie/nederland geboren gewoon terug naar hun land sturen van waar ze oorspronkelijk zijn. Alle marokkanen naar marokko, tuken naar Turkije, enz. Ik spreek dan ook echt over al de andere rassen dus polen, chinezen en alles wat hier rondloopt.

Mensen die zeggen dat dit niets oplost zijn in mijn ogen echt verkeerd.

Veel jobs zullen hierdoor vrijkomen waardoor er al een heel groot probleem opgelost is.

De criminaliteit zal ook dalen.

Geen ophoping van 1 ras in bepaalde streken, zoals je nu kan zien in Borgerhout. Belgen onder ons weten dat Borgerhout echt de plaats is voor vreemdelingen.

Als je in het weekend in stad Antwerpen rond loopt, vooral op zondag dan moet je echt geluk hebben dat je een belg ziet. Het enige dat je ziet zijn marokkanen, turken, aziatisch volk en dan heb je nog de grote groepen joden. Het is gewoon niet meer normaal.

Ik zie echt alleen maar voordelen hierbij, tenzij iemand me hier nadelen kan geven mag het altijd. Altijd open voor discussie.

Ik zie maar 1 nadeel en dat is dat de pita/durum zaken weg zijn...

Terug
Naar boven