XXL Nutrition

Nieuws Marokkanen op hun best

gellukig spreken we hier maar weer van een incident he

• Topic Starter Topic Starter
De beste aanpak is ze gewoon overal uit te weren. Dizkriemnazi! for the win.

Dat is raar!
Ik denk dat die jongens gewoon rustig een film aan het kijken waren en dat ze werden lastige gevallen door de politie...Kan haast niet anders toch!

laat dat barbaren volk maar lekker door gaan zo, meer stemmen voor wilders.

kan me niet voorstellen dat Marokkaanse jongeren wat fout hebben gedaan:rolleyes:..

die agent die dat marokkaantje in de politiebus gooit zal waarschijnlijk op het matje moeten komen voor buitensporig geweld

Die linkse k*thippie ook meteen ontkennen dat het mis is gegaan :roflol: misselijke vent.

inderdaad walgelijke linkse blije kop. man man wat wordt er toch allemaal gepikt. ze hadden iedereen eruit moeten halen behalve die marokkaantjes, alles potdicht maken en dan vol met traangas gooien.

Dan zit je daar gezellig met je nieuwe liefje en moet je midden in de film naar huis omdat een bende k*tmocro's het nodig vindt om keet te schoppen.
Achterlijke grotbewoners.

MrJ. was erbij, no shit!

hahahah das een mooie:D:D.

Het is altijd raak met die marokanen (en zeg niet dat geen mocros zijn want als je dat filmpje ziet, zie je duidelijk die bekende agressieve rotkoppen)
Ook in treinen op stations scholen etc overheersen in negatieve zin "de marokanen" het beeld, ik ga er verder niet op in want het is gewoon zo en je zal zien dat wilders de verkiezingen wint.

Trek je je ook af op die foto in je avatar?

Mensen gaan nog naar de bioscoop ? :eek:

En dan het raar vinden dat ze tijdens het uitgaan nergens binnekomen...jammer van die ''mystery guests'' die ze gaan inzetten hier en daar, ze kunnen beter een onderzoek gaan doen waarom die apen geweigerd worden aan de deur.

toch schandalig dat dit gebeurt in hun gastland. ze mogen blij zijn dat ze hier welkom zijn, maar nee, rellen schoppen bij ons, in opstand komen tegen de politie, tegen de regering...

en dan wil een bioscoopmedewerker, een eerlijk werkende man, hun op hun punten wijzen, en krijgt hij op z'n bek. maarja, dat mag je niet zeggen, dan ben je racist.

Terug
Naar boven