AndroidHealthClinic

Nieuws Marokkanen op hun best

:roflol: haha klinkt niet echt logisch wat hij zegt, want links is nu aan de macht en het loopt helemaal mis. :rolleyes:

Het probleem is het ontoelaatbare immigratiebeleid, maar ik kan moeilijk mijn hele politieke mening herzien voor 1 hekel punt. Jammer genoeg is er geen linkse partij die de problemen inziet.

Ja, en hij gaat al dat geld halen uit de belasting op hoofddoekjes zeker? Hahaha, oh brother.
haha dat heeft hij gezegt om te provoceren dudeeee. als je dat al niet inziet dan snap ik echt waarom links stemd :rolleyes: en daarbij als je bezuinigd op ontwikkelingsgeld, de hobby's van het koninklijk huis, de bonussen van bankiers, noem maar op, dan kom je al een heel eind hoor, dat is gewoon allemaal overbodig in een economische crisis imo.

Laatst bewerkt:
Ga dat lekker in marokko vieren!

Dit ook weer een leuk voorbeeldje :D

Inbreng Geert Wilders APB 2009 (1e & 2e termijn)

Maar, Voorzitter, dit kabinet wil het dus niet weten. “We gaan toch ook niet uitrekenen hoeveel bejaarden kosten”, zegt het kabinet. Hoezo weten we niet wat een bejaarde kost? Iemand in een verpleeghuis kost 165 euro per dag, een gevangene 192 euro en een TBS-er 476 euro. Maar als het gaat om het stemvee van de PvdA dan is het ineens: oogjes dicht en snaveltjes toe. Dan is de waarheid onder de pet blijven. Als het gaat om immigratie, dan lijkt de informatie ineens zo ongeveer een staatsgeheim. En dat terwijl immigratie het resultaat is van regeringsbeleid; het gevolg van de beslissing om de sluizen wagenwijd open te zetten.

Dit is 1 van de Dingen die Geert aanpakt, en zo zijn er VEEL meer:).
Bespaart weer wat geld en/of het geld word BETER besteed.

Het is dus NIET zo dat de PVV alleen maar de islamitisering wil tegen maar een tal van andere dingen Lees: http://www.pvv.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

:roflol: haha klinkt niet echt logisch wat hij zegt, want links is nu aan de macht en het loopt helemaal mis. :rolleyes:

links is de grote ontkenner van alle problemen, dus zo wordt het alleen maar erger.

maar volgens dbb'er "MeDieViL" is dat de juiste aanpak, kop in het zand steken.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

haha dat heeft hij gezegt om te provoceren dudeeee. als je dat al niet inziet dan snap ik echt waarom links stemd :rolleyes:

haha idd die linkse zijn niet al te slim, vooral die "klaaswitz" ofzo dat is wel het toppunt :roflol:

haha dat heeft hij gezegt om te provoceren dudeeee. als je dat al niet inziet dan snap ik echt waarom links stemd :rolleyes:

Politiek is geen cabaret. Anders kunnen we beter Theo Maassen als premier nemen. Hoofddoekjes belasting, korting op het salaris van de koningin, ja, nee nu snap ik het. Want uitzettingen, overvolle cellen, het verzorgen van bejaarden en wachtlijsten wegwerken zijn dan meteen gedekt. En natuurlijk de tekorten die we danken aan de financiele crisis kunnen we dan meteen afschrijven.

Geert Wilders baby! **** yeah!

Is er al wat gezegd op het forum over het feit dat er GRATIS taxi's/bussen reden op de autoloze zondag (eergister) voor de mocro's die wegens het suikerfeest toch naar hun familie (etc.) wilden gaan? Werd potverdomme door onze belastingcenten betaald!! :o

Wel grappig dat de rotsharde havenarbeiders met een gebrek aan opleiding hier moord en brand schreeuwen over de intelligentie van "linkse" domme hoogopgeleide mensen.

links is de grote ontkenner van alle problemen, dus zo wordt het alleen maar erger.

maar volgens dbb'er "MeDieViL" is dat de juiste aanpak, kop in het zand steken.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

haha idd die linkse zijn niet al te slim, vooral die "klaaswitz" ofzo dat is wel het toppunt :roflol:
WTF? Ik zeg al heel de tijd dat de immigratie een enorm probleem is, de criminaliteit is voor 90% veroorzaakt door de allochtonen, hoezo zou ik mijn kop in het zand steken dan?

De immigratie moet onmiddelijk stoppen!

Laatst bewerkt:
haha dat heeft hij gezegt om te provoceren dudeeee. als je dat al niet inziet dan snap ik echt waarom links stemd :rolleyes: en daarbij als je bezuinigd op ontwikkelingsgeld, de hobby's van het koninklijk huis, de bonussen van bankiers, noem maar op, dan kom je al een heel eind hoor, dat is gewoon allemaal overbodig in een economische crisis imo.

Idd. Ik hoorde vandaag dat omdat Friesland ofzo heeft geholpen met 't oprichten van new york, en dat bestond nu al zoveel jaar. Dat er 16 Nederlanders naar dat feest in New York zijn gegaan, samen met Willem Alexander en Maxima. Kostte al iets van 350.000€, en dat doen ze dan in de crisis.. ****in dom volk is 't ook. Word ook door onze belasting-centen betaald

Ben het hier wel met Tractortje eens, natuurlijk pakt Wilders ook andere problemen aan maar indirect is het allemaal gelinkt aan de immigratie en de allochtonen in nederland.

Ookal zet hij alle allochtonen het land uit en zijn de straten weer 'veilig' dan nog zijn er op het moment veel grotere vooral economische problemen die gewoon eerst aangepakt moeten worden, ik heb liever dat onze economische positie wordt versterkt en veilig wordt gestelt dan dat er zo nodig een paar marokkaantjes het land uit gezet moeten worden.

Geen hond die ooit meestemt met een wetsartikel (bijv. uitzetting wat jullie roepen) van de pvv, laatstaan dat de EU wet/regelgeving zoiets toestaat

Laatst bewerkt:
Politiek is geen cabaret. Anders kunnen we beter Theo Maassen als premier nemen. Hoofddoekjes belasting, korting op het salaris van de koningin, ja, nee nu snap ik het. Want uitzettingen, overvolle cellen, het verzorgen van bejaarden en wachtlijsten wegwerken zijn dan meteen gedekt. En natuurlijk de tekorten die we danken aan de financiele crisis kunnen we dan meteen afschrijven.

Geert Wilders baby! **** yeah!
Jij snapt het punt niet. Als je maar blijft investeren in onnodige zaken, dat maakt het alleen nog maar erger of zie ik dat verkeerd? je kan dat geld ook investeren in onderwijs bijvoorbeeld. en tuurlijk het salaris inkorten van het koninklijk huis alleen gaat niet veel helpen maar er zijn zo wel 100 zaken waar je op kan bezuinigen, alle kleine beetjes helpen. Want in een crisis moet je nou eenmaal op de kleintjes letten heb ik altijd geleerd.:rolleyes:

Ik zal voortaan beter opletten.

Ik lees hier dat de economische crisis eerst ''ff'' opgelost moet worden. Wie gaat dat doen? Wouter Bos? :roflol:

neeeeeee!! geert wilders!!!!

Terug
Naar boven