MuscleMeat

Nieuws Marokkanen op hun best

goed handelen van de politie, begin het gelukkig steeds vaker te zien :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Netjes :D

echt wel netjes dat moeten ze vaker doen

goed handelen van de politie, begin het gelukkig steeds vaker te zien :thumb:

Mag inderdaad harder opgetreden worden.. Politie straalt voor mij nog steeds geen macht uit zoals ik dat in bijvoorbeeld frankrijk en spanje zie.. De politie loopt hier bijna in een 3delig pak! Laat ze eruit zien als militairen, met broek in de kisten en iets anders dan die achterlijke petjes

Wat een opgewonden standjes, gelijk deporteren naar de 1e beste jeugdinrichting als je het mij vraagt :)

Mag inderdaad harder opgetreden worden.. Politie straalt voor mij nog steeds geen macht uit zoals ik dat in bijvoorbeeld frankrijk en spanje zie.. De politie loopt hier bijna in een 3delig pak! Laat ze eruit zien als militairen, met broek in de kisten en iets anders dan die achterlijke petjes
Het probleem is dat de politie hier afgestemd is op een zachtaardige/beschaafde samenleving. De periode voor de massa immigratie hadden we hier niet echt te maken met burgers die erg agressief en gewelddadig waren. En dus was het prima te verantwoorden om een politie te vormen die meer gericht was op dienstverlening en boetes pennen ;)

Maar nu de immigratie deze harmonie verstoort heeft klopt dat dus niet meer. Er is weer nood aan een ander soort politie.. eentje die weet om te gaan met barbaars tuig.

Tja.. toch vreemd dat mensen zich zo gaan misdragen in een land waar het eigenlijk zo verschrikkelijk goed is!!

Ik neem aan dat het antwoord "dood" is ?
moet al geweest zijn....

Idd man super rustig en lief. je hoeft ze maar 1sec aan te kijke en ze vrage al of je probleme hebt, kome meteen ook met 20 man enz super lief :o

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Geertje is de enige die dit ernstige probleem wilt aanpakken, het land uitzetten is een begin naar een beter nederland. Alles op zijn tijd.

hehe als zo'n Neanderthalertje aan je vraagt heb je probleme, (erg gedateerd trouwens die opmerking.;))
Moet je eigenlijk heel ontnuchterend antwoorden ja best wel, het gaat momenteel niet zo goed met me, depressie, ben me baan kwijt, me vrouw begrijpt me niet.
Misschien dat ik er met jou over kan praten:D

Terug
Naar boven