arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
slijmbal
ze is al van mij..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze is al van mij..Die linkse k*thippie ook meteen ontkennen dat het mis is gegaanmisselijke vent.
idd zat me ook al op te vreten.. met zn hazelip 
+1 als cameraman had ik em een rechter gegeven als hij me dit had verteld.
Je bent 1.65 lang Arnold..of doe je tegenwoordig ook aan hoogspringen?

goed handelen van de politie, begin het gelukkig steeds vaker te zien![]()
Het probleem is dat de politie hier afgestemd is op een zachtaardige/beschaafde samenleving. De periode voor de massa immigratie hadden we hier niet echt te maken met burgers die erg agressief en gewelddadig waren. En dus was het prima te verantwoorden om een politie te vormen die meer gericht was op dienstverlening en boetes pennenMag inderdaad harder opgetreden worden.. Politie straalt voor mij nog steeds geen macht uit zoals ik dat in bijvoorbeeld frankrijk en spanje zie.. De politie loopt hier bijna in een 3delig pak! Laat ze eruit zien als militairen, met broek in de kisten en iets anders dan die achterlijke petjes

Idd man super rustig en lief. je hoeft ze maar 1sec aan te kijke en ze vrage al of je probleme hebt, kome meteen ook met 20 man enz super lief
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------
Geertje is de enige die dit ernstige probleem wilt aanpakken, het land uitzetten is een begin naar een beter nederland. Alles op zijn tijd.
)
Yup, werkt veel beter... laatst was er een strandfeest en uuuuu ....