GRRR komt Yasmine weer aan.
Ik had verwacht dat wanneer wij de kans boden om zich hier financieel en als mens te kunnen ontwikkelen men de taal binnen 3 jaar wel machtig zou zijn. (er was geen dwang om hier te komen werken, ben niemand iets schuldig daaromtrent en ook zonder hen was het goed gekomen met NL. En dat de NL'ers het vieze werk niet wilden doen is gewoon onzin en verzonnen.)
Wat ik zie is dat een groot gedeelte de taal amper machtig is ook mensen die hier al 40 jaar zijn. Waar een wil is is een weg...maar de wil ontbreekt bij velen.
Ik had verwacht dat 'ze' na 50 jaar eerder het plan hadden om hun religie toch wat aan te passen aan het leven hier.
Wat ik zie is dat men begreep dat ze in het vrij Westen allemaal zaken gingen eisen tot op het punt van nu waarin islam belangrijker is dan voor de gastarbeiders van toen.
Dat men content was met alle voorzieningen.
Helaas kunnen we relatief veel misbruik van alles amper in kaart brengen dat was 'racisme' tot een jaar of 15 geleden.
Maar de extra huizen, spookkinderen komen langzaam naar voren.
Er zijn geen excuses om en masse zo loos te gaan in Nederland, in Europa. Of het nou om irritante jongeren gaat of de religie. We worden en werden uitgemolken door een groot gedeelte migranten. Uitkeringen ging makkelijk, subsidies. De vrijheid van religie wordt gebruikt om extremisme te promoten.
Door personen als jij wordt een probleem in stand gehouden, jij gaat met een emmertje van 10 CL een put proberen te legen van 100 Liter. Die telkens met meer dan 20 cl volloopt en dat is precies zoals de problemen omtrent immigranten maar ook andere zaken in NL worden aangepakt. T
---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:45 ----------
Hoorde het net op TV...of ben ik te voorbarig geweest ?
LoL de twitter van AndriesKnevel zat ik op haha.