MuscleMeat

Gezin Amsterdam West verhuist na aanhoudend geweld door Marokkanen-terreur

Tja, ik heb ook in Osdorp en Geuzenveld gewoond en heb ook nog nooit meegemaakt dat een familie weg geterroriseerd werd. Ga anders met de plaatselijke imam praten, daar luisteren ze wel naar.

Alleen de wet van Allah telt dus waarom zouden de imam of de terroristen naar onze regeltjes luisteren?

• Topic Starter Topic Starter
Meneer Smits en zijn gezin hebben er wel last van en al die talloze personen die niet perse geintimideerd zijn maar wel woonden in wijken die zijn overrompeld door allochtonen waardoor men zich er niet meer thuisvoelde en vertrokken naar omringen steden of andere wijken.

Is toch niet gezond of wel ? Dat is de praktijk in R'dam, A'dam, Utrecht en Den Haag.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 21:00 ----------

Tja, ik heb ook in Osdorp en Geuzenveld gewoond en heb ook nog nooit meegemaakt dat een familie weg geterroriseerd werd. Ga anders met de plaatselijke imam praten, daar luisteren ze wel naar.

Ze zagen aan jou dat je gevaarlijke familie en vrienden had en een dikke buik dus ze lieten je wel. Meneer Smit en zijn gezin en talloze anderen hebben dat niet zijn niet gewelddadig of uit op ruzie maar zijn wel de dupe.

Dit soort gasten heeft scheit aan geloof, politie of ouders.

Nou nee, dit soort gasten zijn zeker geen vrome moslims maar je zult zon mocro nooit horen zeggen dat hij geen moslim is.
Als ze op hun fl**ker krijgen van de buurtoudste die imam is kan dit zeker helpen. Het gaat hier niet om pros maar om jongeren die nog te kneden zijn. Ik heb veel ex-criminelen trouwens op het goede pad zien komen door orthodox moslim te worden, zonder terror gedoe. Maar dan krijg je weer gezeik over baarden en jurken heh ipv criminaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie niet op de site dat de slachtoffers vanavond komen, wel een paar andere gasten.:D

http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/artikel-detail/rene-en-mariska-smit/

Ze zijn er, ik vrees voor hun huis nu ze weg zijn. Hopelijk zijn de kinderen mee en niet alleen thuis. Vershrikkelijk om vanalles mee te maken, wapen op het hoofd, diefstal en intimidatie instanties die niet goed (kunnen?) helpen en nu moet je je huis verlaten voor het 'blanke' Badhoevedorp. Even de brug over en je bent er...

Laatst bewerkt:
Of gewoon vergassen zoals vroegâh, heeft ook bij die andere bevolkingsgroep geholpen

:o

Ik zou die dochter wel doen hoor. Ik snap die Marokkaantjes wel. Meisjes plagen is liefde vragen...

Als hij al Nederlands spreekt en überhaupt tijd voor je wil vrij maken, en mocht je dat allemaal kunnen dan eerst maar eens zien of het werkt aangezien de gemiddelde straatterrorist zelden een moskee bezoekt.

Bom barst inderdaad binnenkort een keer. Dan wordt het minder prettig in het land. NL zijn oorspronkelijk de grootste klootzakken van allemaal. Volgens mij was de slavenhandel ook iets van onder andere de Nederlanders.
Maar nu zijn de meeste te gehecht aan de dingen die we in dit land wel goed hebben. Nu het steeds slechter gaat in het land zal de maatschappij verharden en dat gaat niet prettig worden voor de vervelende allochtoon.
De eerst volgende verkiezing gaat er al wat meer duidelijk worden denk ik.

Bom barst inderdaad binnenkort een keer. Dan wordt het minder prettig in het land. NL zijn oorspronkelijk de grootste klootzakken van allemaal. Volgens mij was de slavenhandel ook iets van onder andere de Nederlanders.
Maar nu zijn de meeste te gehecht aan de dingen die we in dit land wel goed hebben. Nu het steeds slechter gaat in het land zal de maatschappij verharden en dat gaat niet prettig worden voor de vervelende allochtoon.
De eerst volgende verkiezing gaat er al wat meer duidelijk worden denk ik.

Ik hoop steeds dat die verkiezingen anders gaan maar dan stemt dat achterlijke volk weer op de verkeerde partijen en dan gaan ze later janken dat ze anders hadden moeten stemmen. Als je er een beetje in verdiept had je kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. Ik moet het eerst nog maar zien. Ik denk dat half Nederland namelijk gewoon weer in de campagne trucjes trapt en het vervolgens weer het zelfde liedje gaat worden.

Lang geleden trouwens dat je hier was of ligt het aan mij?:)

lol @ mensen die het telkens over 'wacht maar tot de pl**ris uitbreekt' of 'de bom die gaat barsten' hebben REVOLUTIE!. Dit soort praat was 10 jaar terug al op stormfront te lezen en zal nooit gebeuren. 'Het gaat alleen maar slechter worden', hou toch op man, einde van de beschaving...stelletje pessimisten. Zolang mensen de multiculturele samenleving niet accepteren zul je dit soort praat blijven houden, tijden veranderen. Gelukkig stemt de meerderheid van dit land niet op populisten, wat ook niet nodig is, omdat het merendeel van de allochtonen niet zo is en allochtonen nooit de meerderheid zullen vormen in dit land (derde generatie is al autochtoon).

dus je bent een stormfront bezoeker.

EricR was mijn leider bij de WikingJugend.

n2zf4m.jpg

Laatst bewerkt:
GRRR komt Yasmine weer aan.

Ik had verwacht dat wanneer wij de kans boden om zich hier financieel en als mens te kunnen ontwikkelen men de taal binnen 3 jaar wel machtig zou zijn. (er was geen dwang om hier te komen werken, ben niemand iets schuldig daaromtrent en ook zonder hen was het goed gekomen met NL. En dat de NL'ers het vieze werk niet wilden doen is gewoon onzin en verzonnen.)

Wat ik zie is dat een groot gedeelte de taal amper machtig is ook mensen die hier al 40 jaar zijn. Waar een wil is is een weg...maar de wil ontbreekt bij velen.

Ik had verwacht dat 'ze' na 50 jaar eerder het plan hadden om hun religie toch wat aan te passen aan het leven hier.

Wat ik zie is dat men begreep dat ze in het vrij Westen allemaal zaken gingen eisen tot op het punt van nu waarin islam belangrijker is dan voor de gastarbeiders van toen.

Dat men content was met alle voorzieningen.

Helaas kunnen we relatief veel misbruik van alles amper in kaart brengen dat was 'racisme' tot een jaar of 15 geleden.
Maar de extra huizen, spookkinderen komen langzaam naar voren.

Er zijn geen excuses om en masse zo loos te gaan in Nederland, in Europa. Of het nou om irritante jongeren gaat of de religie. We worden en werden uitgemolken door een groot gedeelte migranten. Uitkeringen ging makkelijk, subsidies. De vrijheid van religie wordt gebruikt om extremisme te promoten.

Door personen als jij wordt een probleem in stand gehouden, jij gaat met een emmertje van 10 CL een put proberen te legen van 100 Liter. Die telkens met meer dan 20 cl volloopt en dat is precies zoals de problemen omtrent immigranten maar ook andere zaken in NL worden aangepakt. T

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:45 ----------

Hoorde het net op TV...of ben ik te voorbarig geweest ?

LoL de twitter van AndriesKnevel zat ik op haha.

Zo kortzichtig en kleingeestig, zielig. Je insinueert zaken die ik nooit heb gezegd. Vreemde vogel ben jij.
Wat ik zielig vind is dat je elke dag minstens 1 klaagtopic opent over de "slechte allochtoon"; Je bent een klagende b*ch die enkel zeikt op het internet. Doe er dan iets actief aan he. Maar neen, daar heb je te weinig "commitment " voor.

Terug
Naar boven