Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou nee, dit soort gasten zijn zeker geen vrome moslims maar je zult zon mocro nooit horen zeggen dat hij geen moslim is.
Als ze op hun fl**ker krijgen van de buurtoudste die imam is kan dit zeker helpen. Het gaat hier niet om pros maar om jongeren die nog te kneden zijn. Ik heb veel ex-criminelen trouwens op het goede pad zien komen door orthodox moslim te worden, zonder terror gedoe. Maar dan krijg je weer gezeik over baarden en jurken heh ipv criminaliteit.
Riep iemand mij?

Inderdaad.
Ze willen ons wat maken als ze over ons praten. We hebben ze niets gedaan en alsnog willen ze ons haten. Tijd dat dit veranderd heb je dat niet in de gaten?
Ik hoop steeds dat die verkiezingen anders gaan maar dan stemt dat achterlijke volk weer op de verkeerde partijen en dan gaan ze later janken dat ze anders hadden moeten stemmen. Als je er een beetje in verdiept had je kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. Ik moet het eerst nog maar zien. Ik denk dat half Nederland namelijk gewoon weer in de campagne trucjes trapt en het vervolgens weer het zelfde liedje gaat worden.
Lang geleden trouwens dat je hier was of ligt het aan mij?![]()
. Maar wil niet zeggen dat ik hier nooit mee kom