Fitness Seller

Gezin Amsterdam West verhuist na aanhoudend geweld door Marokkanen-terreur

denk je echt dat hij in het echte leven zijn bek opentrekt.

nou nee, dit soort gasten zijn zeker geen vrome moslims maar je zult zon mocro nooit horen zeggen dat hij geen moslim is.
Als ze op hun fl**ker krijgen van de buurtoudste die imam is kan dit zeker helpen. Het gaat hier niet om pros maar om jongeren die nog te kneden zijn. Ik heb veel ex-criminelen trouwens op het goede pad zien komen door orthodox moslim te worden, zonder terror gedoe. Maar dan krijg je weer gezeik over baarden en jurken heh ipv criminaliteit.

dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zal is tijd wrden

tumblr_m7he10Dgri1qjimfco1_250.gif

Rassenoorlog! 3...2..1. GOOO!!!

Zo rollen we hier in Osdorp.

Dat ik hier op de middelbare school zat, stond er al elke dag een politiebusje op de stoep. Zullen ondertussen wel detectiepoortjes staan denk ik.

Het ironische is dat 'ze' vaak doodsbang voor honden zijn, terwijl net zoals bij honden angst laten blijken funest is.

Arme politiek correcte man aan tafel. Wanneer neemt men dit probleem Is echt serieus? Ik word misselijk van marokkaanse/ pvda stadsdeelvoorzitters en burgemeesters.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gok dat de beste man GL of PVDA stemt, ironisch dat juist hij nu negatief te maken krijgt met de multiculti. Eerst grote steden en alleen de 'recht voor zijn raap' types die het inzagen en nu ook kleine steden (Hilversum bijvoorbeeld) en zoals nu ook gewoon linkse personen die toch moeten buigen.

Eigenlijk zouden we meneer Smit nu als racist populist en wat niet meer moeten afschilderen, geheel onterecht net zoals met veel LPF/PVV'ers de afgelopen 15 jaar vanwege benoemen van 'een probleem'.

Maar wel duidelijke situatie kwam er naar voren in Knevel en v/d Brink. Ik geloof serieus dar meneer Baadoud het probleem best wilt oplossen maar met de huidige wet en mentaliteit onder de mensen is er weinig beginnen aan tegen dit soort zaken.

Laatst bewerkt:
Vaak is het niet gebaseerd op één iets van het 'slachtoffer' als de 'dader' maar is er een te grote reeks aan indicidenten vooraf gegaan waardoor dit zo is gekomen.

Wat het verhaal erg afzwakt is het 'feestje' verhaal: Als er iemand binnen is die ongewenst is en waarvan bekend is dat deze steelt bel je toch de politie? Iedereen zal het erover eens zijn dat tuig aangepakt moet worden, maar ben erg benieuwd naar de werkelijke oorzaak.

• Topic Starter Topic Starter
Een oorzaak van de treiter praktijken kan toch hetzelfde zijn als pesten ? Geen oorzaak maar gewoon 'het haasje' ?

Politie is ook gebeld naar aanleiding van dat feestje, is ook onderzoek gekomen en arrestaties. Of dat op het moment zelf is gebeurd wordt niet verteld maar als het snel gaat en ouders zijn niet thuis (was een vriendinnenfeestje kennelijk) snap ik dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is om het aan te pakken zoals je schetst.

Blijft triest, een familielid van de man is kennelijk van de fiets geklapt omdat ze het aandurfde te zeggen dat ze haar (en andere vrouwen) niet voor h**r etcetera moesten uitmaken...

:-(

Laatst bewerkt:
Ik hoop steeds dat die verkiezingen anders gaan maar dan stemt dat achterlijke volk weer op de verkeerde partijen en dan gaan ze later janken dat ze anders hadden moeten stemmen. Als je er een beetje in verdiept had je kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. Ik moet het eerst nog maar zien. Ik denk dat half Nederland namelijk gewoon weer in de campagne trucjes trapt en het vervolgens weer het zelfde liedje gaat worden.

Lang geleden trouwens dat je hier was of ligt het aan mij?:)

Om me heen hoor ik heel veel mensen nu toch zeggen ongeacht waar ze eerder op gestemd hebben, allemaal nu naar PVV of SP neigen. Ze willen veranderingen en geloven gewoon niet in de oudere partijen.

SP zal ik zelf nooit stemmen, dus dan wordt het toch PVV. Uit principe eerder niet gedaan, nu uit principe juist wel.

Ben er nog wel af en toe. Lees wel eens wat, reageer alleen minder vaak. Mis the good old days hier, maar die zijn voorbij. Moet je jezelf bij leren neerleggen;). Maar wil niet zeggen dat ik hier nooit mee kom:D

Whahahahahahahahahahahahahahahaahahaaaaa.....

Even serieus, als je niet emotioneel gaat doen en gewoon leest en nadenkt wat daar is gebeurd.... dan is het wel lachen dat dat allemaal kan... hier in dit geweldig (ahum) vooruitstrevend, voorlopend Nederland...

Terug
Naar boven