XXL Nutrition

Nieuws Marokkanen op hun best

.
Daarbij is de opmerking van Tractortje erg op zijn plaats. De havenarbeiders zien hem als de nieuwe Messias, terwijl de intellectuelen werkelijk luisteren naar wat hij zegt en hem zonder enige moeite doorzien.

Haha wat een bullshit man.De "intellectuelen" die nooit buitenkomen zeker.

Ik ken genoeg Wilders stemmers, hoog en laag opgeleid, jong en oud, indo's en n*gers.

De onderkant van de samenleving stemt links, vmbo tuig, kunstenaars, zogenaamde intellectuelen die nooit buitenkomen, straatratten etc.

Laatst bewerkt:

Ik ken genoeg Wilders stemmers, hoog en laag opgeleid, jong en oud, indo's en n*gers.

Het onderkant van de samenleving stemt links, vmbo tuig, kunstenaars, zogenaamde intellectuelen die nooit buitenkomen, straatratten etc.

Ja man, jij komt echt heel intellectueel over! :roflol:.

Het onderkant van de samenleving stemt links, vmbo tuig, kunstenaars, zogenaamde intellectuelen die nooit buitenkomen, straatratten etc.

Ik snap nooit waarom mensen het altijd over 'vmbo tuig' hebben, ik ken genoeg vmbo leerlingen die inmiddels hard opweg zijn naar een baan in bijv de ICT sector met een salaris van 4000 Bruto.

Alleen omdat het een lagere opleiding is dan vwo/gymnasium betekent nog niet dat alle vmbo leerlingen minderwaardig zijn.

Cutler doelt met tuig gewoon op de mensen die thuis een uitkering genieten op jong leeftijd.

Volgens mij hebben we daar ook verschillende voorbeelden van op het forum ronddwalen.

Ik snap nooit waarom mensen het altijd over 'vmbo tuig' hebben, ik ken genoeg vmbo leerlingen die inmiddels hard opweg zijn naar een baan in bijv de ICT sector met een salaris van 4000 Bruto.

Alleen omdat het een lagere opleiding is dan vwo/gymnasium betekent nog niet dat alle vmbo leerlingen minderwaardig zijn.

haha ja met tuig bedoel ik dus die blowende tokkies die links geweldig vinden

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Ja man, jij komt echt heel intellectueel over! :roflol:.

typfout kerel, btw ik beweer nergens dat ik intellectueel ben.

wel grappig dat je gelijk tuig-af bent als je een goed salaris hebt. Alsof het salaris alles bepalend is.
Verder is het argument natuurlijk prima, en iedereen weet dat cutler niet serieus genomen hoeft te worden.

wel grappig dat je gelijk tuig-af bent als je een goed salaris hebt. Alsof het salaris alles bepalend is.
Verder is het argument natuurlijk prima, en iedereen weet dat cutler niet serieus genomen hoeft te worden.

Dat heb ik dus ook. Salaris is totaal niet bepalend. Ik heb m'n mbo niveau 3 ict opleiding afgemaakt en meteen gaan werken(hiermee verdien ik nu meer dan menig 25 jarige). Veel bekenden van mij zitten dan op het HBO maar hiermee kan je meestal nog niet eens een fatsoenlijk gesprek aangaan. Ook het AN laat veel te wensen over.

Als ik dat al bekijk denk ik al dat HBO een piece of cake moet zijn voor mij.

Overigens weet je wel wanneer iemand een tokkie is en wanneer niet.
Marokkaan = 90% zwarte tokkie (jongeren)

Ligt eraan hoe je het woord tuig opvat he, denk dat de meeste mensen hier met 'tuig' mensen bedoelen die lekker een uitkering genieten en voor de rest niks uitvoeren.

Ligt eraan hoe je het woord tuig opvat he, denk dat de meeste mensen hier met 'tuig' mensen bedoelen die lekker een uitkering genieten en voor de rest niks uitvoeren.

Jij begon over een salaris, terwijl salaris eigenlijk geen **** boeit.
Zolang je iets kan betekenen voor de samenleving hoef je niet per se een salaris van 4000 bruto te hebben.
Dat gedeelte van je argumentatie sloeg dus nergens op, of was totaal overbodig.

De onderkant van de samenleving stemt links, vmbo tuig, kunstenaars, zogenaamde intellectuelen die nooit buitenkomen, straatratten etc.

Jij suggereert dat ik het probleem met de Marokkaanse jeugd ontken. Maar dat doe ik helemaal niet. Dat doet bijna niemand. Alleen ik vind deporteren en met scherp schieten iets te ver gaan. En jij niet. Zeker omdat jij het wel bij Marokkaanse islamieten wil doen, maar niet bij Nederlandse jeugd.

Maar ik ben blij dat je jezelf in ieder geval niet onder de intellectuelen van de samenleving schaart. Ik ben blij dat je dat ook inziet. Dat pleit dan weer voor je.

Ja, iedereen kan jurist worden. Rechten studie is goed te doen! Je hoeft er toch niks voor te snappen. Da's gewoon uit het koppie leren! Ja toch!

Het niveau daalt gruwelijk hier.

Goed topic.

Zie hier de ondergang van onze maatschappij ... k*tvolk ga je eigen land wat verzieken. Als het voor te krijgen en uit te buiten is zijn het allemaal nederlands (of belgen) maar voor al de rest is het marokko dit en marokko dat. Nou ga daar maar zitten dan .. bah

Mikki is lief

Terug
Naar boven