XXL Nutrition

Nieuws Marokkanen op hun best

je bent dus niet voor zijn standpunten om strenger op te treden tege bepaalde kakkerlakken en profiteurs in deze sameleving?

Niet op die manier inderdaad...

Ik ben tegen het generaliseren zoals Arnoldfan dat bijvoorbeeld doet. Tuurlijk heb ik een vooroordeel, dat heeft iedereen, maar er zijn ook zat (blanke)Nederlanders die tot de profiteurs behoren.

Niet op die manier inderdaad...

Ik ben tegen het generaliseren zoals Arnoldfan dat bijvoorbeeld doet. Tuurlijk heb ik een vooroordeel, dat heeft iedereen, maar er zijn ook zat (blanke)Nederlanders die tot de profiteurs behoren.

je vergeet dat wilders ook die wilt aanpakken, de media laat hem soms lijken als iemand alleen tegen moslims ofzo maar dat is niet zo.

maar los daarvan is gewoon een groot deel profiteurs onder moslims dat het gros van de regering ontkent, wilders is momenteel de enige die zijn mond opentrekt. overigens ook geweldige televisie :D

je vergeet dat wilders ook die wilt aanpakken, de media laat hem soms lijken als iemand alleen tegen moslims ofzo maar dat is niet zo.

maar los daarvan is gewoon een groot deel profiteurs onder moslims dat het gros van de regering ontkent, wilders is momenteel de enige die zijn mond opentrekt. overigens ook geweldige televisie :D

Nja begrijp me goed, ik vind het prima dat hij in de politiek zit. Hij houdt het spannend en schudt Nederland wakker. Maar ik ben het gewoon niet eens met zijn standpunten, ik vind het onrealistisch. Dus nee, mijn stem krijgt hij niet. Ik weet verder nog niet waar ik wel op wil gaan stemmen, maar daar kom ik wel uit:). Weet iig dat het geen Wilders gaat worden, en dat is het belangrijkste haha.

Wat ben jij voor een r*tard. Het gaat hier helemaal niet over de economische crisis. Het gaat over het k*tgedrag van al die marokanen. Je moet niet met nutteloze argumenten afkomen om hun een beetje goed te praten.

Het is wel stoer van je trouwens om heel de tijd zo te reageren.

Het gaat helemaal niet om Marokkanen. Het gaat erom dat mensen op Geert Wilders stemmen, omdat 'ie de integratieproblematiek hard wil aanpakken. Maar ik heb Geert nog nooit wat zinnigs horen zeggen over realistische doelstellingen en methodes. Of over andere problematische aspecten van de maatschappij.

vind je hem niet knap dan, hou je niet van mannen in pak die gezag uitstralen?

Gezag :roflol:. Ik hoop echt dat je hier ook sarcastisch bent! Geert zou graag Nederland leiden, maar hij spreekt vervolgens geen woord correct engels. Zijn bezoek aan de amerikaanse talkshows was tenenkrommend en zorgde voor meer dan genoeg plaatsvervangende schaamte bij het Nederlandse volk. Als iemand een charismaloos en karakter missend persoon is, is het wel Geert.

Daarbij is de opmerking van Tractortje erg op zijn plaats. De havenarbeiders zien hem als de nieuwe Messias, terwijl de intellectuelen werkelijk luisteren naar wat hij zegt en hem zonder enige moeite doorzien.

Hij speelt gewoon slim in op de onderlaag van de samenleving...

Ik bedoel qua uiterlijk he. Ik moet lachen om zijn hoofd.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Nederland mag toch niet met 1 man regeren? of wel?

Zo niet, dan gaat ie sowieso nooit aan de macht komen
Nee, dat mag inderdaad niet.
maar in zijn "partij" heeft niemand iets te zeggen hoor. geert is alleenheerser. Als hij in de regering terecht wil komen zal er toch een emer democratische wind in zijn partij moeten waaien.

Gezag :roflol:. Ik hoop echt dat je hier ook sarcastisch bent! Geert zou graag Nederland leiden, maar hij spreekt vervolgens geen woord correct engels. Zijn bezoek aan de amerikaanse talkshows was tenenkrommend en zorgde voor meer dan genoeg plaatsvervangende schaamte bij het Nederlandse volk. Als iemand een charismaloos en karakter missend persoon is, is het wel Geert.

Daarbij is de opmerking van Tractortje erg op zijn plaats. De havenarbeiders zien hem als de nieuwe Messias, terwijl de intellectuelen werkelijk luisteren naar wat hij zegt en hem zonder enige moeite doorzien.

Mooiste vond ik nog:
The Marocan youth is acting like barbers.
:roflol:

Heeft er iemand wat meer info over die pim fortuyn? Waarom is hij juist vermoord op wikipedia staat iets over een milieuactivist???
Ik las ook dat hij rechtse en linkse standpunten combineerde, is dit niet het bewijs dat het volk eigenlijk linkse standpunten wil in combinatie met een stopzetten van de immigratie?

roflol @ the marocan youth is acting like barbers

:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

suikerfeest vieren in de bios??? moet niet gekker worden

Heeft er iemand wat meer info over die pim fortuyn? Waarom is hij juist vermoord op wikipedia staat iets over een milieuactivist???
Ik las ook dat hij rechtse en linkse standpunten combineerde, is dit niet het bewijs dat het volk eigenlijk linkse standpunten wil in combinatie met een stopzetten van de immigratie?

Zelfde als wilders maar hij is vermoord door iemand van de dierenpartij ofzoiets.

gewoon arresteren, bel ik naar politiekantoor dat ik aan marokaan nodig heb voor een verjaardagsfeestje, kleef hem vol met snoepjes , hang hem op aan een boom en geef dan de kinderen baseballbats waarmee ze de snoepjes van die vieze macro zijn lijf meppen :D

gewoon arresteren, bel ik naar politiekantoor dat ik aan marokaan nodig heb voor een verjaardagsfeestje, kleef hem vol met snoepjes , hang hem op aan een boom en geef dan de kinderen baseballbats waarmee ze de snoepjes van die vieze macro zijn lijf meppen :D

En dat laat je je kinderen dan op eten..nee lekker ben jij:eek:

Wat een tyfustuig is het ook.
Als marokkaanse gemeenschap zou je daar echt keihard tegen moeten optreden zodat de stigmatisering van de groep in het algemeen veranderd.
Zolang ze dat niet zelf doen worden de vooroordelen ook niet ontkracht.

Als marokkaanse gemeenschap zou je daar echt keihard tegen moeten optreden zodat de stigmatisering van de groep in het algemeen veranderd.

Gemeenschap zeg je.

Alle vaders van die kids zitten in het koffiehuis werkloos te zijn.
De moeders hebben niks te melden want die zijn de underdogs.

;)

zolang het mij niet stoort....

Gemeenschap zeg je.

Alle vaders van die kids zitten in het koffiehuis werkloos te zijn.
De moeders hebben niks te melden want die zijn de underdogs.

;)

Er is een grote mentaliteitslag te slaan daar. Wil je uit die positie dan zul je daar als gemeenschap iets tegen doen en het niet op z'n beloop laten gaan.

Terug
Naar boven