MassFreak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m68
Lekker getraind gespierd beest! Damn...
Goed weekend man.
tnx man
jij ook een fijn weekend 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker getraind gespierd beest! Damn...
Goed weekend man.
jij ook een fijn weekend 

ahaaa suc6 gabbermaar weer zonnebank ja
vorigeweek ook nog onder geweest ik ga meestal 1 keer in de week ooit in 2 weken haha anders verbrand ik
![]()
Nou, onder deze zonnebank verbrand ik niet hoor... en ik ga maar een kwartiertje eh... en ook 1 x per week. Wa ga je doen ut weekend?
geen idee niet veel denk ik dit weekend.. vanmiddag ff buurte bij un maat van me en verders hou ik het mooi rustig haha wat jij dan?ooow ik ga gelijk 20 tot 30 min hahageen idee niet veel denk ik dit weekend.. vanmiddag ff buurte bij un maat van me en verders hou ik het mooi rustig haha wat jij dan?

morgen ook trainen, dan is het ruggetje aan de beurt, en misschien biosje ofzo en happie eten ergens, zie wel 
Sja, dan word je wel een gebraden kippetje eh?
Nais kerel.
Ik ga vandaag lekker trainen, rieleksen, vanaaf misschien wat te batsen scorenmorgen ook trainen, dan is het ruggetje aan de beurt, en misschien biosje ofzo en happie eten ergens, zie wel
![]()
in een bepaald straatje hahah
in EHV kun je toch batsein een bepaald straatje hahah
![]()

ben niet zon ranzig mannetjegeloof er geen hol van hahaha
ja dikke training weer pfff morgen ben ik weer aan de beurt![]()
whahahaZiet er interessant uit man. Soort van ub lb schema maar dan anders... Heb je nog een bepaalde doelstelling voor ogen?
dat doet het em ook.. lijkt meschien als een overkill dit schema maar doe het dan ook niet te lang max 6 weken maar merk ik eerder al dat er iets niet goed zit maak ik wel een nieuw schema hahaja proberen wat meer massa te pakken nog.. maar merk nu vooral als ik maar 1 keer in de week borst heb dat ie zwaker word kwa kracht de week erop als ik hem 2 keer heb dus dat wil ik ff veranderen haha en de pomp hedat doet het em ook.. lijkt meschien als een overkill dit schema maar doe het dan ook niet te lang max 6 weken maar merk ik eerder al dat er iets niet goed zit maak ik wel een nieuw schema haha

Muah, zolang je rust en vreten optimaal is, kan het best hoor, alles 2x per week. Alleen heb ik mijn twijfels of je wel 4 sets moet gaan draaien. 3 is meer dan zat man. Jouw kennende loop je altijd lekker te maxen, dus overtrainen ligt dan al gauw op de loer eh?
Succes maat![]()
komt goed!