Fitness Seller

Mass Log

nice, trainse bro!

Jah, suc7 strakkies grote ;)

Succes met trainen zo :)

• Topic Starter Topic Starter
Update
Borst
Benchpress 15x60 opwarmen 12x80 8x90 7x90 15 sec rust 3x90
Incline 12x60 8x70 9x70
Flyes 8x26 10x24 12x22

Schouders
DB press 12x22 10x24 8x26
Side raises 12x12 12x14 12x14
Front raises 8x16 8x16 8x16

Triceps
Skull 14x35 12x40 9x45
Overhead extensions met 2 handen 1 dumbbell 12x28 12x30 12x30
Rope pushdown 12x30 12x35 10x40

lekker getraind vandaag op naar morgen :D

Lekker Mass, mooie training. Je bent tenminste niet zo'n achterlijk mong**l als kwark hahaha

oow hoe dan ? :p zou ook minder gaan maxuh als ik jou was anders heb je dadelijk een dikke blessure

oow hoe dan ? :p zou ook minder gaan maxuh als ik jou was anders heb je dadelijk een dikke blessure

Sja, mijn lichaam begint een beetje te protesteren, ik raak overtraind. Komt nog bij dat ik een interessant artikel heb gelezen over supercompensatie (zie mijn log) en een ander artikel over omgekeerd piramide trainen... erg interessant...

heb ik geprobeerd te lezen alleen kan het niet openen

ooow zoiets ja is wel fijn hoor doe het ook wel eens :D voelt goed

haha ja dat wel :o ken natuurlijk ook een kuurtje doen alleen dat doe ik niet;) vanwegen me kleine heb 4 maande geleden een dochter gekregen dus geen prikkie voor mij haha

Je moet gewoon doen wat goed voelt Mass ;) Gefeli met de kleine man, tof voor je! En...? Slapeloze nachten? Gna gna gna :p

Je moet gewoon doen wat goed voelt Mass ;) Gefeli met de kleine man, tof voor je! En...? Slapeloze nachten? Gna gna gna :p

voor ik een kleine had wou ik eigenlijk wel een kuur doen alleen de kleine was sneller hahaha :D thnx man ;) nee hoor geen slapeloze nachten als we haar niet wakker maken in het weekend slaapt ze om 11uur nog haha

voor ik een kleine had wou ik eigenlijk wel een kuur doen alleen de kleine was sneller hahaha :D thnx man ;) nee hoor geen slapeloze nachten als we haar niet wakker maken in het weekend slaapt ze om 11uur nog haha

Muah, dan wacht je toch een tijd en ga je alsnog kuren :p je bent nog maar 30 man, snotneus! :p

whaha wat snotneus:p nee ik kuur niet denk ik ga proberen op deze manier groter te worden als jou.. is pijnlijker whahaha

Terug
Naar boven