- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker Mass, mooie training. Je bent tenminste niet zo'n achterlijk mong**l als kwark hahaha
oow hoe dan ?zou ook minder gaan maxuh als ik jou was anders heb je dadelijk een dikke blessure
heb ik geprobeerd te lezen alleen kan het niet openen

ooow zoiets ja is wel fijn hoor doe het ook wel eensvoelt goed
je lijkt mij wel hahahaJij neemt trouwens ook een shitload aan suppsje lijkt mij wel hahaha
ken natuurlijk ook een kuurtje doen alleen dat doe ik niet
vanwegen me kleine heb 4 maande geleden een dochter gekregen dus geen prikkie voor mij hahahaha ja dat welken natuurlijk ook een kuurtje doen alleen dat doe ik niet
vanwegen me kleine heb 4 maande geleden een dochter gekregen dus geen prikkie voor mij haha
Gefeli met de kleine man, tof voor je! En...? Slapeloze nachten? Gna gna gna 
Je moet gewoon doen wat goed voelt MassGefeli met de kleine man, tof voor je! En...? Slapeloze nachten? Gna gna gna
![]()
thnx man
nee hoor geen slapeloze nachten als we haar niet wakker maken in het weekend slaapt ze om 11uur nog hahavoor ik een kleine had wou ik eigenlijk wel een kuur doen alleen de kleine was sneller hahahathnx man
nee hoor geen slapeloze nachten als we haar niet wakker maken in het weekend slaapt ze om 11uur nog haha
je bent nog maar 30 man, snotneus!