AndroidHealthClinic

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Heb de choco nu

Erg lekker en vult ook goed.

Ik pak deze 2x per dag op mijn werk als aanvulling op mijn voeding

Heb de choco nu

Erg lekker en vult ook goed.

Ik pak deze 2x per dag op mijn werk als aanvulling op mijn voeding
Bedankt voor je korte review. Mass Perfection is een hele goede combinatie van snelle en langzame eiwitten samen met de betere koolhydraten. Door de kwalitatief hoogwaardige ingrediënten heb je hiermee eigenlijk één van de betere weightgainers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Voor mensen die een maaltijdvervanger zoeken is het ook een goede optie.
Ook voor vrouwen ;)

Heb een klein potje gevult en op me werk gelegd.
Anders kom ik nooit aan me voeding van de dag. Werkt top zo
Dankje. Met de Mass Perfection pak je inderdaad de beste bron om zo aan je dagelijkse hoeveelheid te komen. Heel veel klanten waarderen het product, voornamelijk vanwege de enorm hoge kwaliteit van de eiwitten en koolhydraten. De smaak is daarnaast ook nog eens erg goed. :thumbs:

Ralf

Na bijna een maand ben ik van 64kg naar 71kg gegaan! Wat een topproduct. Uiteraard heb ik mn voedingsschema ook aangepast, maar Mass Perfection (choco) heeft toch wel belangrijke toegevoegde waarde aan mn gewichtstoename. (dit was me niet eerder gelukt met andere weightgainers)

Ik moet er wel bij zeggen dat het niet allemaal vetvrije massa is, maar dat komt denk ik omdat ik niet zwaar genoeg train. Baal k wel een beetje van. Maar goed, mn doel was om wat aan te komen in gewicht en dat is zeker geluk! Nu ff als een beest gaan traine zodat ik niet strx een vetkwab word.

Na bijna een maand ben ik van 64kg naar 71kg gegaan! Wat een topproduct. Uiteraard heb ik mn voedingsschema ook aangepast, maar Mass Perfection (choco) heeft toch wel belangrijke toegevoegde waarde aan mn gewichtstoename. (dit was me niet eerder gelukt met andere weightgainers)

Ik moet er wel bij zeggen dat het niet allemaal vetvrije massa is, maar dat komt denk ik omdat ik niet zwaar genoeg train. Baal k wel een beetje van. Maar goed, mn doel was om wat aan te komen in gewicht en dat is zeker geluk! Nu ff als een beest gaan traine zodat ik niet strx een vetkwab word.

Netjes man! Een (lichte) toename in vet is helaas bijna niet te ontlopen als je aan het bulken bent ;) Je kan het ook even met water nemen om zo wat kcal je minderen.

Goede gains kerel! Als je teveel vet aanzet kijk even naar de andere carbs en vetten die je ernaast eet.
Wellicht iets verlagen, voor de rest is mass perfection altijd een goede schone aanvulling ;)

Goede progressie man! :eek: Goed gedaan! Met de Mass Perfection heb je op een kwalitatief hoogwaardige manier je caloriebehoefte geboost en daardoor kun je heel gemakkelijk groeien. Goed bezig man! Nu ben je in ieder geval bij je streefgewicht en lekker vasthouden. Ik raad aan om het opnieuw te berekenen wat je nodig hebt en vanuit daar zoveel mogelijk droge massa proberen te pakken. ZOdat je voor de zomer enkel droog hoeft te trainen. Zet m op!

Ralf

I have purchased this product 2 weeks ago and the taste is amazing. so far i'm happy with it. just one thing i need a clarification. as per instruction, mix 2 scoops (60gr) with 300ml water, but i find it's too condensed. I believe it should be 500ml water instead of 300ml
btw, the 3-in-1 multi shaker comes as a bonus gift doesn't work quite well...or is it the powder doesn't mix well in the shaker bottle?
i'm sort of ectomorph type, hoping to put some weight on, will come back with review after a month or two.
cheers!

I have purchased this product 2 weeks ago and the taste is amazing. so far i'm happy with it. just one thing i need a clarification. as per instruction, mix 2 scoops (60gr) with 300ml water, but i find it's too condensed. I believe it should be 500ml water instead of 300ml
btw, the 3-in-1 multi shaker comes as a bonus gift doesn't work quite well...or is it the powder doesn't mix well in the shaker bottle?
i'm sort of ectomorph type, hoping to put some weight on, will come back with review after a month or two.
cheers!

It is a gainer so its thicker then normal whey's. And if you think its to condensed just add some water :) The effect remains the same ;)

Onlangs Mango peach bestelt. Toch wel 1 van de betere smaken, zoniet de beste smaak :)

It is a gainer so its thicker then normal whey's. And if you think its to condensed just add some water :) The effect remains the same ;)

Thanks :) quick question: i train quite late in the evening (9-10pm), should I take a drink first or after? because after workout it's late and i'm afraid i'm just getting a fat belly instead of muscle..

Thanks :) quick question: i train quite late in the evening (9-10pm), should I take a drink first or after? because after workout it's late and i'm afraid i'm just getting a fat belly instead of muscle..

Eat before training and take whey after training always! Your post workout meal/shake is the most important one of the day :)

Alles wat ik tot nu toe geproefd heb was ook gewoon lekker!
Voor mij blijft de samenstelling/ingredienten altijd belangrijker dan smaak.

Iemand ervaring met Hazelnoot Caramel milkshake?

Hey even een vraag mn eerste pot is alweer bijna leeg, alleen kweet dus niet echt of het voor mij handiger is om over te gaan op Lean Gain. Mass Perfection heeft me wel veel massa gegeven alhoewel daar dan ook redelijk wat vet bij zat.

Iemand advies? Anders blijf k nog ff doorgaan met Mass Perfection uiteraard, maar omdat leangain 0% suiker bevat, weet ik niet of het dan beter is voor drogere spiermassa.

Hey even een vraag mn eerste pot is alweer bijna leeg, alleen kweet dus niet echt of het voor mij handiger is om over te gaan op Lean Gain. Mass Perfection heeft me wel veel massa gegeven alhoewel daar dan ook redelijk wat vet bij zat.

Iemand advies? Anders blijf k nog ff doorgaan met Mass Perfection uiteraard, maar omdat leangain 0% suiker bevat, weet ik niet of het dan beter is voor drogere spiermassa.

Als je stats kloppen zou ik je nog niet al te veel zorgen maken om je vet.. Gewoon lekker doorgaan met MP en massa pakken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven