AndroidHealthClinic

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Komt ook omdat het gewoon een soort van granen zijn, en niet van dat poeder dat op whey lijkt.
Ik ken iemand die van een ander merk weight gainer nam, van dat geconserveerde chemische poeder, en hij moest elke keer kotsen een uur later. :D

Mass perfection proeft gewoon natuurlijk

Valt ook natuurlijker op de maag vanwege de ingredienten :p
Mass perfection is voor mij net zo fijn als de Ultra fine oats. Vindt het juist fijn dat de structuur proeft alsof je daadwerkelijk iets kwalitatiefs drinkt. Die waterige dunne shakes vullen ook niet.

Valt ook natuurlijker op de maag vanwege de ingredienten :p
Mass perfection is voor mij net zo fijn als de Ultra fine oats. Vindt het juist fijn dat de structuur proeft alsof je daadwerkelijk iets kwalitatiefs drinkt. Die waterige dunne shakes vullen ook niet.

Dat bedoel ik dus exact

working 8 hours a day and can't eat 6 (healthy)meals a day is not preventing me from gaining some weight :D exactly 1 month, my first 4400gram Mass perfection is finished. and I've gained approx. 2.5 kg. Did i drink too much? it's finished too fast IMO...
not a big achievement with 2.5kg weight gained but i'm fairly happy with it. Just ordered a second 4400gram MP, see how it goes in the next month. hopefully i can put on another 2.5kg weight :)

i remember last few years I ordered a weight gainer called "CytoGainer" also at Bodyenfit based on the recommendation I found on a big bodybuilding forum. I wonder why Bodyenfit does not sell it anymore? Anyone can make a comparison between these two? Cytogainer vs MP?

Cheers

working 8 hours a day and can't eat 6 (healthy)meals a day is not preventing me from gaining some weight :D exactly 1 month, my first 4400gram Mass perfection is finished. and I've gained approx. 2.5 kg. Did i drink too much? it's finished too fast IMO...
not a big achievement with 2.5kg weight gained but i'm fairly happy with it. Just ordered a second 4400gram MP, see how it goes in the next month. hopefully i can put on another 2.5kg weight :)

i remember last few years I ordered a weight gainer called "CytoGainer" also at Bodyenfit based on the recommendation I found on a big bodybuilding forum. I wonder why Bodyenfit does not sell it anymore? Anyone can make a comparison between these two? Cytogainer vs MP?

Cheers

Nice Gains! We actually do sell Cytogainer:) Comparing the facts you will find much better carbs and protein in our Mass Perfection.:)

Thanks! you're right. and Mass Perfection is even cheaper ;)
Cheers

Pff kan niet wachten tot ik weer ga bulken.... Eindelijk weer Mass Perfection :D
Me pot staat al te wachten in de gangkast :p

Ideale gainer. Topprijs, top carbssources, topsmaak (banaan en vanille gehad) en textuur met kwaliteit.
All you need to know ;)

Ik heb momenteel echt klote werk tijden, en eten gaat maar moeilijk tussen door.
Maar neem nu massperfection mee in een shaker, en dat bied wel echt een uitkomst!

Ik heb momenteel echt klote werk tijden, en eten gaat maar moeilijk tussen door.
Maar neem nu massperfection mee in een shaker, en dat bied wel echt een uitkomst!
Klopt zeker! :) Een ideale uitkomst, ik denk dat je met Mass Perfection net even dat extraatje kan pakken wanneer je toch op een ongelegen tijd extra, hoogwaardige kcal wilt toevoegen :)

Ralf

Hallo! Ik heb een aantal jaren geleden een keer een shake gebruikt om wat massa te kweken, ik kom namelijk moeilijk aan qua gewicht. Alleen toen ben ik gestopt omdat ik heel veel puisten kreeg, Ik ben nu 24 en wil spieren kweken en er mag wel wat meer body bij.. alleen doe de oefeningen thuis.. is dat mogelijk of moet ik dan toch echt naar de sportschool? En is dit daarvoor de perfecte shake?

alvast bedankt!

Hallo! Ik heb een aantal jaren geleden een keer een shake gebruikt om wat massa te kweken, ik kom namelijk moeilijk aan qua gewicht. Alleen toen ben ik gestopt omdat ik heel veel puisten kreeg, Ik ben nu 24 en wil spieren kweken en er mag wel wat meer body bij.. alleen doe de oefeningen thuis.. is dat mogelijk of moet ik dan toch echt naar de sportschool? En is dit daarvoor de perfecte shake?

alvast bedankt!

Als je moeilijk aankomt in gewicht heb je waarschijnlijk een snelle stofwisseling.
Qua oefeningen KAN je opzich wel thuis trainen, al weet ik natuurlijk niet wat je daar hebt als mogelijkheden.
Sportschool is wel beter, maar geen MUST. Zorg dat je minimaal 4x per week je spieren goed stimuleert/belast met trainen.

MassPerfection is vooral een hele schone gainer en dus voor elk doel een goede keuze. Je moet sowieso wel zorgen dat je al genoeg voeding binnenkrijgt op dagelijkse basis. Dus ik zou je adviseren om 4-5 vaste maaltijden te eten en dan 2-3x daags een MassPerfection shake te drinken. Tussendoor of direct na het trainen bijv.

Dan zou je zeker in body toe moeten nemen. Succes ;)

De naturel kan je trouwens echt met ALLE smakem whey mengen!
Ik drink hem met bosvruchten, chocolat caramel, alles. En smaakt top!

alvast bedankt!
Ik geloof dat je al een antwoord hebt. Mocht je nog vragen hebben, voel je vrij! :) Met Mass Perfection pak je een goede shake voor extra bouwstoffen en daardoor herstel en massa:) Zeker omdat hierin kwalitatief goede koolhydraten en eiwitten in zitten.

Eens met wat hierboven gezegd word! Het is een mooie en schone gainer die ook nog eens lekker is, zonder veel suikers!
Banaan blijft iig mijn favo :D

Ik drink deze mass perfection voor extra aanvulling nu voor de 1e keer met combinatie van water en vanille smaak.

Het is een raar geurtje, een geurtje waar bij mijn hersens zeggen van "niet drinken!".

Maar eenmaal in mijn mond is de smaak toch best wel lekker en dus goed weg te drinken, alleen mijn maag draait er momenteel wel een beetje erdoor.

Misschien tijdelijk door de smaak of omdat het zo vroeg is.

Hoe groot is het verschil met de mix van melk?

Ik drink deze mass perfection voor extra aanvulling nu voor de 1e keer met combinatie van water en vanille smaak.

Het is een raar geurtje, een geurtje waar bij mijn hersens zeggen van "niet drinken!".

Maar eenmaal in mijn mond is de smaak toch best wel lekker en dus goed weg te drinken, alleen mijn maag draait er momenteel wel een beetje erdoor.

Misschien tijdelijk door de smaak of omdat het zo vroeg is.

Hoe groot is het verschil met de mix van melk?
Wellicht is het in het begin even wennen, aangezien je een combinatie hebt van koolhydraten en eiwitten. Dit kan je gerust met extra melk toevoegen.

Ralf

Me pot naturel die ik altijd met plezier meng met me whey smaakjes is op.
Heeft iemand nog een goeie tips voor een goeie smaak? :)

Gooi er ff een lichte cut tegenaan zodat ik na de zomer met een mooi BF de bulk in ga
Zowel bij in de cut als bulk, mass perfection mag niet ontbreken :D zo weer een pot bestellen hij is alweer bijna leeg.
Twijfel tussen Chocolate of Cream & Cookies mhm

Gooi er ff een lichte cut tegenaan zodat ik na de zomer met een mooi BF de bulk in ga
Zowel bij in de cut als bulk, mass perfection mag niet ontbreken :D zo weer een pot bestellen hij is alweer bijna leeg.
Twijfel tussen Chocolate of Cream & Cookies mhm
Mass Perfection is zeker een aanrader. Als je goed met je voeding bezig bent, past Mass Perfection in elk eetschema. Je pakt er mee ook direct de beste eiwit- en koolhydraatbronnen. Handig en lekkere shake voor op elk moment :zuip: Beide shakes zijn erg lekker, smaak is daarom ook vaak persoonlijk. Choco en Cookies zijn altijd goede keus!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven