XXL Nutrition

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Vraagje: ik gebruik deze gainer nu een maand tijdens mijn bulk. Op het etiket staat 2-3 shakes per dag (neem aan 2-3 x 2 scoops?). Ik gebruik zelf maar 1 shake (2 scoops) per dag. Meer aanvulling heb ik niet nodig door mijn huidige voedingsschema. Ik merk wel wat van de shake maar gewicht komt er nou niet echt aan...

Is dit goed of bereik je pas effect als je 2-3 shakes per dag neemt?

ps: mijn onderhoudsniveau is 2797, en bulk nu 3077 (excl shake). Met 3 shakes zou ik zitten op 3500

Mass Perfection is gewoon een hele goeie toevoeging om je carbs en eiwitten aan te vullen.
Het ligt maar net aan jouw lichaam wat je kcal behoeftes zijn. Dus er valt niet voor iedereen 1 regel te stellen hoeveel ze nodig hebben. Gewoon aftasten zou ik zeggen ;)

Vandaag maar eens een pot aardbei besteld, schepje whey erbij en dag rijst/kip. Echt ff helemaal zat :p

Top spul!! kan er niks anders over kwijt. Met behulp van dit supplement en goed eten heb ik binnen een maand tijd zeker 4 kilo relatief droge spiermassa gewonnen.

Vraagje: ik gebruik deze gainer nu een maand tijdens mijn bulk. Op het etiket staat 2-3 shakes per dag (neem aan 2-3 x 2 scoops?). Ik gebruik zelf maar 1 shake (2 scoops) per dag. Meer aanvulling heb ik niet nodig door mijn huidige voedingsschema. Ik merk wel wat van de shake maar gewicht komt er nou niet echt aan...

Is dit goed of bereik je pas effect als je 2-3 shakes per dag neemt?

ps: mijn onderhoudsniveau is 2797, en bulk nu 3077 (excl shake). Met 3 shakes zou ik zitten op 3500
Dat is inderdaad een goede aanvulling. Wanneer je een overschot van 300-500 kcal creëert, dan kan je makkelijker bulken. Zeker ook omdat je op trainingsdagen meer energie verbruikt. Je kan deze 500 kcal extra aanvullen met shakes. Mass Perfection is dan een hele goede keus.
Vandaag maar eens een pot aardbei besteld, schepje whey erbij en dag rijst/kip. Echt ff helemaal zat :p
Bedankt voor je bestelling. [Link niet meer beschikbaar] blijft voor vele een goede keus ter aanvulling of vervanging van een maaltijd wanneer het je even niet uitkomt:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Top spul!! kan er niks anders over kwijt. Met behulp van dit supplement en goed eten heb ik binnen een maand tijd zeker 4 kilo relatief droge spiermassa gewonnen.
Wow:eek: Wat een mooi resultaat! Succes met nog meer groeien!

Als je snel spiermassa op wilt bouwen dan gaat het niet alleen om de hoeveelheid calorieën die je neemt maar vooral om de kwaliteit van de calorieën. Met Mass Perfection neem je het allerbeste!

Ralf

Goed, ik vind de informatie op de website/ label dan wel een beetje misleidend.

Jullie geven aan 2-3 shakes per dag. Terwijl dat dus helemaal afhangt van de behoefte van de gebruiker ;)

Goed, ik vind de informatie op de website/ label dan wel een beetje misleidend.

Jullie geven aan 2-3 shakes per dag. Terwijl dat dus helemaal afhangt van de behoefte van de gebruiker ;)
Dat is inderdaad het aanbevolen gebruik. Dit is een wettelijke eis die op elke verpakking moet staan. Veel consumenten, weten anders niet hoe ze met producten moeten omgaan. Uiteraard heb je helemaal gelijk :) Het verschil is dat bodybuilders precies afwegen en nagaan wat ze binnen willen krijgen aan voeding.

Ralf

Helder, ik ben het even gaan opzoeken en kwam uit op de website van het NVWA. Je hebt helemaal gelijk ;-) Al zou 1-3 shakes dan beter zijn :P En dat dan gelijk toepassen op al jullie producten. haha mierenneukerij ik weet het...

Dan nog maar even een review over het product:
De smaak is prima (heb zelf strawberry). Je proeft wel stukjes vezel (denk ik) maar dat stoort mij niet. Ik neem de shake elke avond en het is een prima vervanging van de extra 'kleine' maaltijd.

Helder, ik ben het even gaan opzoeken en kwam uit op de website van het NVWA. Je hebt helemaal gelijk ;-) Al zou 1-3 shakes dan beter zijn :P En dat dan gelijk toepassen op al jullie producten. haha mierenneukerij ik weet het...

Dan nog maar even een review over het product:
De smaak is prima (heb zelf strawberry). Je proeft wel stukjes vezel (denk ik) maar dat stoort mij niet. Ik neem de shake elke avond en het is een prima vervanging van de extra 'kleine' maaltijd.
Daar heb je een punt. Het behoord ook tot een stukje voedselveiligheid he. NVWA is de Nederlandse Voedsel Autoriteit, dus als je op die site uitkomt, zit je altijd goed haha. De [Link niet meer beschikbaar] bevat naast rijst, palatinose voornamelijk oats. Deze proef je terug in het product. Het geeft aan dat er écht voedsel in verwerkt zit en je echt een kwaliteitshake drinkt die ook nog eens lekker is. :) Bij andere gainers zijn ze vaak zoet en fijn van structuur, dan weet je vaak dat je een mix hebt met maltodextrine. Een goedkopere en mindere kwaliteit koolhydraat bron. Mass Perfection is een goede keus. Houd ons up to date!

Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Ralf

De populaire chocolade smaak van de Mass Perfection zal aankomende week weer binnen komen. :cool:

De populaire chocolade smaak van de Mass Perfection zal aankomende week weer binnen komen. :cool:

Nice :D Beste smaak vind ik toch!

Hey jongens, ik had vroeger altijd die natural smaak, was er altijd onwijs tevreden over geweest altijd. Top spul.
Is die smaak vervangen door vanille? Want die natural smaakte ook altijd licht vanille achtig...

ik kwam hier geen grammetje van aan je moet serious mass of dymatize super mass gainer pakken die zijn goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven