MuscleMeat

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Helemaal mee eens, vergelijk de labels maar eens met andere gainers, dan schrik je gewoon. Dit is een topper!

Klopt, zelfs bijna alle Gainers zitten bomvol (verkapte) suikers en goedkope eiwitten. Smaakt lekker maar je hebt er helemaal niks aan. Met Mass Perfection pakt je 100% de beste Gainer in de markt met pure complexe koolhydraten en alleen de allerbeste eiwitten uit Whey en Micellar. Daar komt momenteel kwalitatief in ieder geval niet bij in de buurt:) We merken ook dat klanten dit waarderen, de vraag naar Mass Perfection is echt groot en blijft maar groeien.:)

goed en lekker spul! :D

Door dit soort supps heb ik echt gemakzucht gecreëerd, ik pak iedere keer een zo een mass perf shake ipv een kleine maaltijd koken, lekker en makkelijk en goeie macro's :D

Door dit soort supps heb ik echt gemakzucht gecreëerd, ik pak iedere keer een zo een mass perf shake ipv een kleine maaltijd koken, lekker en makkelijk en goeie macro's :D
Volgens mij is dat voor velen zo. Het is veel gemakkelijker en lekkerder :) Met Mass Perfection heb je dan ook nog eens goede voedingswaarden :D Dankje!

Ralf

Dat er buiten de 'korrelige structuur' geen andere negatieve opmerkingen worden geschreven bewijst dat dit gewoon een kwalitatieve schone gainer is. Van alle weightgainers mijn favoriet.

Momenteel de Gainer van Jay Cutler in gebruik. Maar ook deze behoort tot mijn favorieten !!

Dat er buiten de 'korrelige structuur' geen andere negatieve opmerkingen worden geschreven bewijst dat dit gewoon een kwalitatieve schone gainer is. Van alle weightgainers mijn favoriet.
Voor velen is Mass Perfection een favoriet! De ingrediënten zoals Whey, Micellar, Palatinose, Havermeel en Rice verplakken natuurlijk al voldoende:eek:

Ralf

Komt omdat het gewoon een mooi natuurproduct is volgens mij.
Je hebt ook veel van die weightgainers die er uit zien als eiwitpoeder, das echt niet te vreten!

Komt omdat het gewoon een mooi natuurproduct is volgens mij.
Je hebt ook veel van die weightgainers die er uit zien als eiwitpoeder, das echt niet te vreten!
De Mass Perfection is de beste gainer die er is :) Met alleen complexe koolhydraten, beste eiwitten weet je al meteen voldoende.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

De Mass Perfection is de beste gainer die er is :) Met alleen complexe koolhydraten, beste eiwitten weet je al meteen voldoende.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Ik weet vooral dat ik geen gainers meer hoef met een overvloed aan vullers en goedkope (simpele)koolhydraten.

Mass perfection is schoon en kwalitatief opgebouwd uit de beste combi khd's. Dat is voor mij meteen voldoende ;)

Heb dit supplement vandaag besteld voor de eerste keer, ben benieuwd of mijn (spier)massa er door gaat groeien, we zullen zien :).

Geen eieren? Dat is pas lastig.

Ga deze komende winter eens proberen. Had al eens serious mass van optimum nutrition. Veel calorieën maar suikers........ :)

Met een goed voedingsschema gaat dit zeker bijdragen ;) Welke smaak heb je?

'
Strawberry.

Voedingsschema is denk ik wel in orde, maar ik mag bepaalde niet eten door allergie die ik in veel voeddingsschema zie terugkomen (noten,eieren,pinda's)
Mass Perfection Strawberry is een goede keus! :) Ondanks dat je geen noten, eieren en pindas kan eten is dit een perfecte aanvulling. Op een kwalitatief goede manier extra voedingsstoffen innemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven