AndroidHealthClinic

Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)



Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg
 
Mij is beloofd dat alles klopt tegenwoordig, dit heb ik meerdere malen bevestigd gekregen. Ik zeg geef het eens een kans.... MassPerfection banaan heb ik altijd lekker gevonden. De shake neem je gewoon als extra voeging dus tijdstip maakt niet echt uit.

Volgens hun klopte alleen whey perfection niet. Dus isolaat, caseïne en mass is nog altijd de oude samenstelling?

Gezien de resultaten van isolaat (2x) en caseïne lijkt het me geen goed plan om iets anders te proberen dan.
 
Volgens hun klopte alleen whey perfection niet. Dus isolaat, caseïne en mass is nog altijd de oude samenstelling?

Gezien de resultaten van isolaat (2x) en caseïne lijkt het me een goed plan om iets anders te proberen dan.

Fixed
 
Volgens hun klopte alleen whey perfection niet. Dus isolaat, caseïne en mass is nog altijd de oude samenstelling? Gezien de resultaten van isolaat (2x) en caseïne lijkt het me geen goed plan om iets anders te proberen dan.

Dit mongool
 
Volgens hun klopte alleen whey perfection niet. Dus isolaat, caseïne en mass is nog altijd de oude samenstelling?

Gezien de resultaten van isolaat (2x) en caseïne lijkt het me geen goed plan om iets anders te proberen dan.

Ik ga er vanuit dat dat niet het geval is? Enige dat die twijfel weg kan nemen is een test :)
 
Ik ga er vanuit dat dat niet het geval is? Enige dat die twijfel weg kan nemen is een test :)

Feit blijft dat alleen met whey perfection wat mis was volgens hun. Zelfs na de testen op isolaat en caseïne bleven ze dit aangeven. Dus wat valt er dan nog te testen?
 
Dan is er indd niets te testen en zou deze gewoon goed moeten zijn ja :)
 
Je moet geen producten van B&F gebruiken. In al hun eiwitproducten zit 20% minder eiwit en veel meer koolhydraten dan op het label vermeld staat. Van vitamines etc kopen ze goedkoop afgekeurde partijen op.

Lees even wat rond op het forum hier dan zal je zien dat het oplichters zijn.

Kijk ook zeker even op deze onafhankelijke website: http://www.supplementlabtest.com/ranking-testen
 
Dan is er indd niets te testen en zou deze gewoon goed moeten zijn ja :)

Hoe weet jij dat gezien ze al getest zijn? De uitslag was niet goed en gezien er niets mis mee was volgens hun zal de samenstelling niet veranderd zijn?
 
Daar heb je gelijk in, zal er eens een mail over sturen aangezien ik straks wel weer een weightgainer wil...
 
je kan toch zelf een weightgainer maken, gewoon whey met oats en olijfolie ofz.
 
Daar heb je gelijk in, zal er eens een mail over sturen aangezien ik straks wel weer een weightgainer wil...

Wat was het antwoord van B&F? Is de formule weer helemaal sensationeel en onverslaanbaar?
 
Daar heb je gelijk in, zal er eens een mail over sturen aangezien ik straks wel weer een weightgainer wil...


Je moet niets bij bodyenfitshop kopen!


Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Toen dit uitkwam hebben ze het in de doofpot proberen te stoppen. Toen ze zagen dat dit niet ging lukken hebben ze op hun Facebook toegegeven dat hun producten niet kloppen. Alleen hebben ze die 20% even veranderd naar 7%. Alle negatieve reacties op facebook werden direct verwijderd.

Reviews op hun eigen site worden zelfs pas geplaatst na goedkeuring van hun kant. Daar kom je dus ook uitsluitend positieve reviews tegen. Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/ http://www.supplementlabtest.com/
 
Jonge, die gast werkt voor B&F. Geen grap.
Hij wordt betaald om hier die troep te bumpen. Die haal je echt niet over met feiten hoor.
 
Daar heb je gelijk in, zal er eens een mail over sturen aangezien ik straks wel weer een weightgainer wil...

Spannend, zal een sensationele reply worden waarbij de waarheid als een aan schaap vergrijpende moslim verkracht word.
 


Je moet niets bij bodyenfitshop kopen!


Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Toen dit uitkwam hebben ze het in de doofpot proberen te stoppen. Toen ze zagen dat dit niet ging lukken hebben ze op hun Facebook toegegeven dat hun producten niet kloppen. Alleen hebben ze die 20% even veranderd naar 7%. Alle negatieve reacties op facebook werden direct verwijderd.

Reviews op hun eigen site worden zelfs pas geplaatst na goedkeuring van hun kant. Daar kom je dus ook uitsluitend positieve reviews tegen. Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/ http://www.supplementlabtest.com/

Word je per uur of per post betaald door René? Bro-tip: doe het iets minder opvallend. Ook af en toe neutrale posts in niet-relevante topics plaatsen, om je geschiedenis enigszins minder uit te laten stralen dat je puur actief bent om Body en Fitshop af te zeiken..
 
Zelfs al zou het waar zijn: liever iemand die oplichters ontmaskerd, dan iemand die oplichters steunt zoals jij.
 
Word je per uur of per post betaald door René? Bro-tip: doe het iets minder opvallend. Ook af en toe neutrale posts in niet-relevante topics plaatsen, om je geschiedenis enigszins minder uit te laten stralen dat je puur actief bent om Body en Fitshop af te zeiken..

Na 3 jaar genaaid te zijn doe ik het geheel gratis. Je hebt geen idee hoeveel mensen er nog niet op de hoogte zijn van de oplichtingspraktijken van bodyenfitshop. Vandaag nog iemand in de gym met een bodyenfit bidon die nog steeds daar zijn spullen haalde. Was erg blij dat ik hem even aansprak :thumbs:
 
Zelfs al zou het waar zijn: liever iemand die oplichters ontmaskerd, dan iemand die oplichters steunt zoals jij.

Steunen is wat anders. Ik maak er geen dagtaak van (zoals Mr. No-life hieronder) om B&F af te zeiken. En dat 'ontmaskeren' (ik zet het even tussen haakjes, want je noemt het namelijk niet zo) is al lang en breed gebeurt. Geef jezelf geen schouderklopje omdat je B&F afzeikt, maar sla jezelf tegen je hoofd omdat je dit forum (net als vele anderen) verne*kt.

Na 3 jaar genaaid te zijn doe ik het geheel gratis. Je hebt geen idee hoeveel mensen er nog niet op de hoogte zijn van de oplichtingspraktijken van bodyenfitshop. Vandaag nog iemand in de gym met een bodyenfit bidon die nog steeds daar zijn spullen haalde. Was erg blij dat ik hem even aansprak :thumbs:

Al die tijd voor niks getraind omdat z'n supps niet goed waren. Oioioi..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven