MuscleMeat

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Ik snap de mix issues ook niet. ALLES loopt vast op de bodem als je poeder eerst doet.
Roostertje gebruik ik nooit. als je 500-700ml water gebruikt mixt zga alles perfect. Preworkout met minder water uiteraard want dat wordt wel heel water dan :p

Same here, nog nooit een roostertje nodig gehad. Mixt easy!

De afgelopen maanden heb ik meerdere malen een pot Isolaat Perfection besteld van Body&Fit. Het heeft samen met intensief trainen en gezond eten ervoor gezorgd dat ik een een stuk sterker was geworden. Alleen daarna had ik het gevoel dat ik op een dood punt terecht kwam. Het gewicht bleef het zelfde en spieren leken niet meer echt groter/mooier te worden.

Ik was 191cm en 78kg. Nu zie ik veel sporters van mijn lengte en bouw al snel rond de 85kg zitten. Daarom heb ik besloten om te beginnen met Mass Perfection, daarnaast let ik op dat ik nog altijd goed train (4x p/week) en eiwitrijke maaltijden eet. Mijn doel is om groter en gespierder te worden, maar ik wil wel strak(ker) zijn (blijven).

Wat ik mij erg afvraag is het volgende:

- Als je in korte tijd mbv dit supplement kilo's aankomt, betekent dat dan dat je daarbij ook grote kans hebt om 'papperig' te worden? Dus niet (redelijk) droog getraind?

- Als ik een gewicht rond de 85kg heb behaald, is het dan verstandig om te stoppen met Mass Perfection en weer over te gaan op Isolaat Perfection? Of val ik dan juist weer af (spier? vet?)

Met andere woorden... Hoe gebruik je een weight gainer zoals Mass Perfection optimaal? Wanneer begin je ermee en wanneer stop je ermee? En.. moet ik juist wel of niet (extra) cardio doen om deze gainer niet aan mijn buik te laten kleven:eek:?

oei! in de Isolaat Perfection zat 23% minder eiwit dan op het etiket stond. Daar zal het aan liggen...

B&F eigen merk is troep

Met andere woorden... Hoe gebruik je een weight gainer zoals Mass Perfection optimaal? Wanneer begin je ermee en wanneer stop je ermee? En.. moet ik juist wel of niet (extra) cardio doen om deze gainer niet aan mijn buik te laten kleven:eek:?

Een weightgainer gebruik je als "extra" eetmoment, je zou het ook na het trainen kunnen nemen :) Ermee stoppen hoef je in principe nooit. Cardio is altijd goed voor je lichaam maar als dit binnen je macro's valt hoef je dit niet nog is extra te doen.

Dat meen je niet?! En in dit supplement zit wel wat op het etiket staat?

Dat denk ik niet, trek zelf je conclusies, bij whey perfection zat 20% minder eiwit in dan op het etiket stond. Groot aantal procenten meer suiker. Bij de Isolaat zat 23% minder eiwit in en bij de Casseine 22% minder. Dus 3 producten die niet kloppen.

Als ik jou was zou ik de waightgainer van Dymatize nemen,en dan 2 maal daags tussen je normale maaltijden in nemen.
Ga je naar een maand of drie echt wel resultaat van zien:cool:
Succes ermee!

Ja want door alleen die gainer wordt je gigantisch :o Zeg eerlijk dat ik MP altijd naar tevredenheid heb gebruikt, lekkere smaak en structuur!

Ik wil deze binnenkort gaan bestellen. Welk tijdstip raden jullie aan om hem te drinken en hoe vaak? Ik heb op dit moment ook Whey Perfection, moet ik deze gewoon blijven drinken na een workout of is Mass een vervanger? Zit nog niet zo super lang in de supplementen dus kan nog veel leren haha :)

Ik wil deze binnenkort gaan bestellen. Welk tijdstip raden jullie aan om hem te drinken en hoe vaak? Ik heb op dit moment ook Whey Perfection, moet ik deze gewoon blijven drinken na een workout of is Mass een vervanger? Zit nog niet zo super lang in de supplementen dus kan nog veel leren haha :)
Nooit iets bij deze shop bestellen. Zijn oplichters en leugenaars. Lees even hier rond op het forum dan zal je zien dat alle eiwitproducten mininaam 20% minder eiwitten bevatten en dat ze overal de slechtste en goedkoopste kwaliteit inkopen.

Nooit iets bij deze shop bestellen. Zijn oplichters en leugenaars. Lees even hier rond op het forum dan zal je zien dat alle eiwitproducten mininaam 20% minder eiwitten bevatten en dat ze overal de slechtste en goedkoopste kwaliteit inkopen.

Wat raad je mij dan voor supplementen aan? Ik wil graag wat spiermassa kweken, ben nog niet zo super lang bezig. Wil vanaf deze zomer vaker gaan trainen, voetbal nu namelijk niet meer. Tips zijn welkom! :)

Vooral veel lezen, kom je een hoop info tegen, en weet je gelijk dat je hier niets moet bestellen.
De prijzen zijn laag, maar bij veel producten leveren ze niet wat op het etiket staat.
De whey van hun bevat ook erg veel fructose overigens en minder eiwit dan ze zeggen, zoals hierboven aangegeven.
Kijk eens op de site van xxl nutrition, deze komen steeds goed uit de onafhankelijke labtesten.

Wat raad je mij dan voor supplementen aan? Ik wil graag wat spiermassa kweken, ben nog niet zo super lang bezig. Wil vanaf deze zomer vaker gaan trainen, voetbal nu namelijk niet meer. Tips zijn welkom! :)

Mij is beloofd dat alles klopt tegenwoordig, dit heb ik meerdere malen bevestigd gekregen. Ik zeg geef het eens een kans.... MassPerfection banaan heb ik altijd lekker gevonden. De shake neem je gewoon als extra voeging dus tijdstip maakt niet echt uit.

Mij is beloofd dat alles klopt tegenwoordig, dit heb ik meerdere malen bevestigd gekregen. Ik zeg geef het eens een kans.... MassPerfection banaan heb ik altijd lekker gevonden. De shake neem je gewoon als extra voeging dus tijdstip maakt niet echt uit.

Ja, want tegen jou kunnen ze niet liegen en tegen de rest van de wereld wel!!
Zoveel BS toen gehoord van B&F over regelmatig testen, maar hebben ze daarna wat getest??
En elke keer eigen merk in uitverkoop of aanbieding, terwijl vroeger dat nooit zo was, 2+2 is toch wel 4!

Jij moet je kapot schamen. Jij krijgt je spullen gratis om hier reclame voor B&F te maken. Beetje hier onwetende mensen proberen te naaien voor wat gratis supps. Dat jij jezelf nog in de spiegel durft aan te kijken :kots:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven