- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat doet het met bestaande oestrogeen wat al in je lijf circuleert?![]()
Dus hou je dan minder vocht vast me bvb 1gr test + 500mg mast vs. 1g test- only? Vermits het de a:e ratio verandert maar de hoeveelheid e hetzelfde zal zijn.
Als het je estrogeen niet naar beneden haalt waarom dan geen kleine dosis aro erbij? vermits je oestrogeen wel heel hoog zal liggen bij 750mg/1g test. of is het ratio a:e dan te verstoord, en wat zou het effect daarvan zijn?
Als je 1gr test zet hoeveel mast ernaast raad jij dan aan cools?
Ik zou test dan verlagen naar 750mg en 400 mast erbij. Als je hcg erbij zet op 500iu 2x/week 600mg test en 500mg mast.
Indien sprake van oestrogene bijwerkingen test verder verlagen en mast verhogen.
Bij hoge dosis test is in de meeste gevallen alleen mast toevoegen niet voldoende, zeker icm hcg. En ook niet nodig omdat mast ook licht anabool is.
Ik wil 750 test 750 mast doen, moet ik dan 25Mg provi ED laten bijlopen, ik wil namelijk geen vocht hebben
Ik zou test dan verlagen naar 750mg en 400 mast erbij. Als je hcg erbij zet op 500iu 2x/week 600mg test en 500mg mast.
Indien sprake van oestrogene bijwerkingen test verder verlagen en mast verhogen.
Bij hoge dosis test is in de meeste gevallen alleen mast toevoegen niet voldoende, zeker icm hcg. En ook niet nodig omdat mast ook licht anabool is.
Zit op 1500 test en geen oestrogene sides of wat dan ook. Slik geen AI maar wel 75 provi... ??