AndroidHealthClinic

masteron only

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
als ik een mast only pak op
1-8 1000mg
kan ik hier dan 6kilo me pakken
zonder risco voor ontwikeling op gyno of puffy nipels
of moet ik dan toch nog zeker een ai of serm pakken
want heb nu al last van puffy nipels (als ze stijf zijn zie je er niets van )door men voorige kuur
deca test en primo proviron het leek wel door de primo te komen maar dit kan normaal niet he ???
ik heb ook nolvadex en ari gebruikt maar helpte totaal niet tegen de puffy nipels
volgende keer aromasin bij de hand houden

sorry voor de eventueelespelingsfouten grtz benjie

Maak er 250mg test e en 800mg masteron e van en je kan wat gainen. Hoeveel kan ik niet zeggen.

Maak er 250mg test e en 800mg masteron e van en je kan wat gainen. Hoeveel kan ik niet zeggen.

Voor te cutten zou dit wel een erg mooie combi zijn. Als je echt voor massa wilt gaan zou ik het helemaal anders doen. Van Mast only ga je zeker geen 6 kilo vvm winnen, tenzij het je eerste kuurtje is.

NIET DOEN MAN
nee even serieus, heb zelf mast only gedaan,
flutkuur...
test stacken...

Ik denk het wel dat het te behalen is...
Maar je houd iig geen 6 kilo over na de kuur.
250 mg test en 800 mg mast E voor 10 weekjes.
Gr

ik zat op 600 per week
heb het 9 weken gedaan.
ongeveer 3 kg mee gewonne, wat niet echt ver van de naturel winst ligt
met dat verschil dat ik het 3 maand later kwijt was...
stacken met test man
Ik heb wel gehoord dat primobolan only krachtiger is voor wat massa
maar als je aan massa denkt , niet zo'n middele only pakken raad ik je aan

zat eens 15 weken op 800mg per week. had geen libido werd wel hard en vasculair. maar verder weinig aan de hand. voor hetzelfde geld zit je op 400tren+ 400mast. dit geeft wel goede resultaten.
had trouwens het idee dat ik licht gyno kreeg van de mast, maar mischien verbeelde ik het me

zat eens 15 weken op 800mg per week. had geen libido werd wel hard en vasculair. maar verder weinig aan de hand. voor hetzelfde geld zit je op 400tren+ 400mast. dit geeft wel goede resultaten.
had trouwens het idee dat ik licht gyno kreeg van de mast, maar mischien verbeelde ik het me

ja die laatste combi is enorm slecht voor de noten+ haar+ prostaat.
Niet echt aan te raden denk ik maarja, als je eentje wilt zonder vocht is dat wel een die massa zal opleveren...

• Topic Starter Topic Starter
ik wil gewoon een kuurtje die me zeker geen verdere gyno of grotere puffy nipels snap je:rolleyes:
en zonder anti e want help toch niet bij mij
ik wil enkel nog eens aromasin uit testen :p

en heb al gekuurt met deca testo mast tren primo
tren vond ik het beste :rolleyes: maar daar krijg je nog sneller gyno van denk ik

ik wil gewoon een kuurtje die me zeker geen verdere gyno of grotere puffy nipels snap je:rolleyes:
en zonder anti e want help toch niet bij mij
ik wil enkel nog eens aromasin uit testen :p

en heb al gekuurt met deca testo mast tren primo
tren vond ik het beste :rolleyes: maar daar krijg je nog sneller gyno van denk ik

test prop of enanthaat samen met proviron...

Hij zegt toch dat hij geen verdere gyno wilt? Dan is Test op een hogere dosering iig zeker geen optie als je er gevoelig voor bent, proviron gaat daar helemaal niks aan veranderen.

Ik zou een heel lichte dosering Test E pakken (puur voor je libido) en daarbij een hoge dosering Primobolan. Dat is iig wat ik ga doen.

ow serieus? ik dacht dat provi daar wat aan deed

Nee als je er echt gevoelig voor bent niet...ik kan het weten ;)

maatje van mij is ook mega gevoelig voor gyno (al meerdere keren weg laten halen).
sinds hij Aromasin erbij pakt kan ie gewoon een test met tren kuurtje pakken.

Ik ging voor Primobolan dan...

Kijk het ff aan of het je libido killt ... ken een gast die nam Primobolan 400mg + 50mg Provi en die stond er als een kurkstop bij na 7-8 weken! moet wel zeggen dat hij de kuur begon op 9-10% BF en een uitgestippeld low carb/high protein dieet + de nodige cardio erbij deed
Last van atrophie en libidoloss had hij niet zegt hij en hij ging van +- 85kg aan 9-10% naar 85kg 6-7% maar met een totaal andere look wat het leek lijken alsof hij 6-8kg gegained was!

Had ook scherings, die "schijnen" beter te werken als UG stuff

• Topic Starter Topic Starter
dan zullen we eens primo only testen he:D

het gaat me toch niet om de kilos maar om het uitzicht :D

Alleen het probleem met hg primo is dat het 9 van de 10 gevallen fake is.

Dan pak je toch lekker UG Primo van een goed merk? Ga ik iig wel doen. Je zult het trouwens wel aardig hoog moeten doseren en dan is het redelijk prijzig. Maar ik heb veel gelezen over Primo en zie alleen maar heel positieve ervaringen als je het hoog genoeg doseert.

Laatst bewerkt:
mijn vorige kuur bestond uit 500mg ug primo en 50mg provi en was een heel goed kuurtje..werd er goed hard van en het zo goed als geen bijwerkingen..zeker een aanrader

Terug
Naar boven