XXL Nutrition

masteron only

ik wil wel eens weten wat primo doet op hoge doseringen bv 800-1000mg p/w met test ernaast, deze ben ik ook van plan voor binnen enkele maandjes, maar je vind weinig op zulke doseringen

Zo goed als geen..je had er dus wel Klaas? Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je libido na enkele weken naar de klote is...wat bij krieltje volgens mij ook het geval was.

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

ik wil wel eens weten wat primo doet op hoge doseringen bv 800-1000mg p/w met test ernaast, deze ben ik ook van plan voor binnen enkele maandjes, maar je vind weinig op zulke doseringen

Ff wachten dan...ik ga het binnekort doen op 800-1000mg per week.

Zo goed als geen..je had er dus wel Klaas? Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je libido na enkele weken naar de klote is...wat bij krieltje volgens mij ook het geval was.
had totaal geen last van mn libido die bleef juist goed (missch door provi)..had alleen klein beetje last van acne in begin van mn kuur..thats it

• Topic Starter Topic Starter

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Ff wachten dan...ik ga het binnekort doen op 800-1000mg per week.

laat zeker weten of het je bevalt ;)

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

had totaal geen last van mn libido die bleef juist goed (missch door provi)..had alleen klein beetje last van acne in begin van mn kuur..thats it[/QUOT

hoeveel ben je er me ge gaind ???

]

geen idee..werd er iedergeval stuk scherper en voller door

Hij zegt toch dat hij geen verdere gyno wilt? Dan is Test op een hogere dosering iig zeker geen optie als je er gevoelig voor bent, proviron gaat daar helemaal niks aan veranderen.

Ik zou een heel lichte dosering Test E pakken (puur voor je libido) en daarbij een hoge dosering Primobolan. Dat is iig wat ik ga doen.

Zeg, de gevoeligheid voor gyno, merk je dat van de eerste kuur even hard als derest van de kuren, of kan die gevoeligheid stijgen naarmate je meer aromatiserende kuurtjes neemt?

Idd zal wel door de provi komen!
Primobolan is netjes als je al size hebt en gewoon strak wil staan en de muscles die je hebt wil shapen. 500 primo + 50mg provi dient niet om 8kg te gainen maar meer voor de looks

Zeg, de gevoeligheid voor gyno, merk je dat van de eerste kuur even hard als derest van de kuren, of kan die gevoeligheid stijgen naarmate je meer aromatiserende kuurtjes neemt?

Zelfde als altijd. Maar hoe hoger je doseringen AS, hoe erger de gyno (bij mij althans).

Ik ga toch een heel lichte dosering Test E bij de Primo zetten, denk 125mg per week. Hoop dat ik daar geen gyno van krijg want wil niks van nolva of aromasin erbij gaan nemen.

Laatst bewerkt:
wordt het dan testE? zit er nu zelf aan te denken om 50 mg testP eod te nemen, 0.5ml kan je mooi door een slin naaldje zitten. in jou geval zou je dan 25/30mg eod kunnen nemen

Test E...wel zo makkelijk naast Primobolan aangezien ik dan gewoon alles op 1 dag kan zetten. Denk dat 125mg Test E toch niet voor gyno en bloat gaat zorgen, of zit ik ernaast?

Lijkt me niet. Was je eigen aanmaak niet 75mg per week?

Test E...wel zo makkelijk naast Primobolan aangezien ik dan gewoon alles op 1 dag kan zetten. Denk dat 125mg Test E toch niet voor gyno en bloat gaat zorgen, of zit ik ernaast?

ikzelf bloat niet met 250mg testE per week. kriel ook niet. en als er 2 mensen zijn die snel bloaten.... :o

Klinkt interessant! Ik ben er ook nog niet uit wat ik ga gebruiken over een maandje of 2..

Wanneer ga jij ermee beginnen rob? Ben wel benieuwd naar het resultaat.. logje? :D

Denk over 2 weken ofzo maar is nog niet zeker. Heb een logje in de trainingssectie, ga niet ook nog eentje in de AS sectie bijhouden.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

ikzelf bloat niet met 250mg testE per week. kriel ook niet. en als er 2 mensen zijn die snel bloaten.... :o

Klinkt goed. Dat zal dus betekenen dat de kans op gyno ook heel erg klein is met zo'n dosering.

Terug
Naar boven