Gwillie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil wel eens weten wat primo doet op hoge doseringen bv 800-1000mg p/w met test ernaast, deze ben ik ook van plan voor binnen enkele maandjes, maar je vind weinig op zulke doseringen
had totaal geen last van mn libido die bleef juist goed (missch door provi)..had alleen klein beetje last van acne in begin van mn kuur..thats itZo goed als geen..je had er dus wel Klaas? Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je libido na enkele weken naar de klote is...wat bij krieltje volgens mij ook het geval was.
Zo goed als geen..je had er dus wel Klaas? Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je libido na enkele weken naar de klote is...wat bij krieltje volgens mij ook het geval was.
---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
Ff wachten dan...ik ga het binnekort doen op 800-1000mg per week.

had totaal geen last van mn libido die bleef juist goed (missch door provi)..had alleen klein beetje last van acne in begin van mn kuur..thats it[/QUOT
hoeveel ben je er me ge gaind![]()
Hij zegt toch dat hij geen verdere gyno wilt? Dan is Test op een hogere dosering iig zeker geen optie als je er gevoelig voor bent, proviron gaat daar helemaal niks aan veranderen.
Ik zou een heel lichte dosering Test E pakken (puur voor je libido) en daarbij een hoge dosering Primobolan. Dat is iig wat ik ga doen.
Zeg, de gevoeligheid voor gyno, merk je dat van de eerste kuur even hard als derest van de kuren, of kan die gevoeligheid stijgen naarmate je meer aromatiserende kuurtjes neemt?
Test E...wel zo makkelijk naast Primobolan aangezien ik dan gewoon alles op 1 dag kan zetten. Denk dat 125mg Test E toch niet voor gyno en bloat gaat zorgen, of zit ik ernaast?

ikzelf bloat niet met 250mg testE per week. kriel ook niet. en als er 2 mensen zijn die snel bloaten....![]()