Fitness Seller

Materazzi's log

• Topic Starter Topic Starter
dinsdag 22 september

chinnen
4*8*bw

ROWS
8*50
8*60
6*70

dumbbell row
8*32
8*36
8*40

seated row
3*10

CGBP (stop op borst)
6*75
3*75
3*75
3*75
3*75
3*75

2 extra oefeningen
3*8 & 3*8

eten gaat lekker allemaal, krijg flink wat kcals binnen. Flink veel melk & koekjes + kip & vis etc. Ook weer whey gekocht voor na de training en 's ochtends omdat ik dan geen hap door me keel krijg. Volgende week wil ik nog flink veel volume draaien. Daarna beginnen met wsb for skinny bastards of 5*5. Voorkeur gaat uit naar wsb maar misschien heeft iemand hier nog goede argumenten waarom ik beter 5*5 zou kunnen doen ;)

woensdag 23-september:

SQ
3*5*80kg

MP
4*8*50kg

RDL
10*60kg
10*80kg
4*5*100kg

comment: ging nergens over vandaag, goed gegeten maar overal spierpijn en energie is gewoon op. Paar rust dagen en dan weer knallen. Techniek van RDL was ook om te huilen.

zaterdag 26/september
BP
2*8*80 kg
1*8*75 kG

incline smith bp
5*10*snelachterelkaar

cable fly's
3*10

barbell curls
4*8*35kg

cable curls
3*10*pomp

weighted sit-ups
5*8*15kg

hanging leg raises
4*8

t-bar shrugs
5*10*45

easy training, soort deload. Bench wel tevreden mee, morgen weer knallen als ik niet te laat in bed eindig vanavond. Verder ben ik ook gestopt met roken, dus veel honger en slaap echt mega k*t. Maar het is het allemaal meer dan waard. Ging een pakje per dag doorheen, om een idee te geven

Materazzi dit is geen schema voor jou. Jij bent een pitbull.!

Jij moet hardcore beuken en volume draaien, dit ziet er maar lafjes uit..;)

Materazzi dit is geen schema voor jou. Jij bent een pitbull.!

Jij moet hardcore beuken en volume draaien, dit ziet er maar lafjes uit..;)

hell yeah, u vraagt wij draaien:

zondag 27-september:

BOXSQ blauw bankje / par.
10*80
10*90
3*8*100

leg exsztensionz
4*10*70kg

MP
8*45kg
8*50kg
8*55kg
6*60kg

cable side raises
3*10

RDL
4*8*60kg (techniek)

standing hamstring curl
8*25
8*30
8*35

Comment: goede training, zondag is niet de meest perfecte dag voor trainingen. Paar keer goed licht in me hoofd geworden, ff wat frisse lucht buiten gehapt en t ging weer. Wel goed gegeten dus lekker doorgegaan. boxsquat hakt er altijd flink in. hoooi

Zondag trainen. Sjonge jonge, moet niet gekker worden met jou..:D

Maandag 28 september:

PENDLAY ROW
8*45
8*65
8*75
8*75
8*75

CHINNEN
4*9*BW

cable seated row
4*10

hanging leg raises
4*8

abs:
3*10

als assistance:
triceps 3*10 / 4*10 /3*8

hoog in volume dus, volgende week weer cgbp. spierpijn in schouders van mp gister vandaar vandaag geen cgbp. Pendlays rows gingen echt lekker. Ga ik meer doen want normale rows vind ik echt k*t, mooie vervanger dus. Komt een goede spanning op me onderrug wich is nice. Verder sta ik redelijk droog op het moment, 2 aders horizontaal op me bicep nog wel wat overgebleven zomerbiermacdonaldsgeentraining vet op me buik maar zal mijn een rotzorg zijn in de winter. Binnenkort wat cardio in de richting van touwtje springen. :)

Hmm mooi logje dit wel. Goeie gewichten die je versleept :thumbs:

Hmm mooi logje dit wel. Goeie gewichten die je versleept :thumbs:

thanks! ben er nog lang niet maar t begint weer allemaal goed te komen :D. We hebben redelijk dezelfde doelen dus als je tips hebt, die zijn altijd welkom.

Woensdag 30 september

DUMBELL BP
10*28
8*32
4*36(fail rechterarm is veel sterker :/)
3*8*32

voorslaan
8*45
8*65
5*70
6*65

SQUAT
8*60
8*80
4*3*100kg (nice)

standing hamstring curl
4*7

barbell curl
2*8*35
1*8*40
1*4*40
1*8*40

comment: gooood ! fail op dumbbell bp, ach eerste keer dat ik die deed dus niet heel raar! squat ging goed !

vrijdag 2 oktober

PENDLAY ROW
8*60
8*70
8*80
8*70

MP
10*45kg
3*8*55kg

cable side raises & front raises (superset)
3*8 / 3*8

CHINNEN
4*10*bw

hanging leg raises
10*6*bw

weighted sit-ups
3*10*bw+10 kg

goede training, de 2,5 liter melk elke dag begint vruchten af te werpen. Ben tevreden hoe de trainingen nu gaan. 8*80 was niet supersupersuperstrict maar toch tevreden daarover. Nu snel douchen & chillen. fijn weekend hoooi

Goeie cleans, mooie trainingen zijn dit kerel

Goeie cleans, mooie trainingen zijn dit kerel

yea! Het waren eigenlijk hang-cleans, ik zag ze in jou logje staan en vond het wel een goede oefening. Laatste keer was voor de zomer :D.

zaterdag 3-oktober

BENCHPRESS
8*75
8*80
7*85 (laatste was een fail)

INCLINE BP
5*55
5*65
5*70
5*75
1*80

incline dumbbellpress
8*26
8*30
8*32

cable fly's
3*8

triceps
3*10setjes
3*8setjes
3*8setjes

lekkere training, was met een maatje dus lekker kunnen benchen! :D morgen squat-dag. Even kijken hoe ik vanavond overleef anders wordt het maandag :)

Maandag 5 oktober

Zondag was ik niet in staat om te trainen, het had gekunt maar dan had ik een bagger training neergezet dus vandaar.

FRONTSQUAT
5*60
5*70
3*80
3*85
2*90 (3de rep lukte niet omdat ik bij de 2de op de pinnen knalde doordat ik te diep squatte. Vandaar dat me hele concentratie weg was. Frontsquat ging best easy. Wel ff wennen met het plaatsen van de bar. Maar verwacht volgende week wel 100kg de frontsquatten)

RDL
8*65
8*85
8*105
8*105

standing hamstring curl
3*8

barbell curlz & dumbbell curlz & touwtjes curlz
4*8 / 3*8 / 4*10

Comment: Korte training, moest onverwacht naar me werk voor overleg. Wel lekker pizza gegeten daar dus genoeg kcals. Waarschijnlijk woensdag weer knallen of morgen als ik tijd heb. Deze week is k*t qua projecten die ingeleverd moeten worden.

Hoe grip je die front squat? Ik moet zelf ook meer aan de gang met front squats maar ik ben er geloof ik nog steeds niet helemaal flexibel genoeg voor :$

wat is het voordeel van front squats tov normale squats? :$

Hoe grip je die front squat? Ik moet zelf ook meer aan de gang met front squats maar ik ben er geloof ik nog steeds niet helemaal flexibel genoeg voor :$

ik leg hem altijd op me schouders, en dan me ellebogen naar boven en naar binnen toe drukken.

en dan met me vingers het gewicht tegenhouden, maar ik heb altijd wel last van me handen na een paar goeie setjes

Ik squat hem clean grip, handig voor flexibiliteit te krijgen bij oh press, power cleans,.. .

Het voordeel ve front squat is denkik om even die core anders aan te pakken.
Ander voordeel is ook dat je meestal lichter gewicht pakt dan bij back squats, en dus minder belastend voor CNS.

@materazzi, ik heb geen ervaring met box squats, maar 135 op de box squat en dan daarna 4x3x100 back squats, is dat verschil zo groot? of ben je back squats gewoon traag aan het laten verder lopen?

Ik squat hem clean grip, handig voor flexibiliteit te krijgen bij oh press, power cleans,.. .

Het voordeel ve front squat is denkik om even die core anders aan te pakken.
Ander voordeel is ook dat je meestal lichter gewicht pakt dan bij back squats, en dus minder belastend voor CNS.

@materazzi, ik heb geen ervaring met box squats, maar 135 op de box squat en dan daarna 4x3x100 back squats, is dat verschil zo groot? of ben je back squats gewoon traag aan het laten verder lopen?

hahah clean grip gaat hem al helemaal niet worden helaas :(. Ik denk dat me max squat veel hoger ligt dan ik zelf denk. Tis een soort laffe angst dat ik altijd met een lager gewicht squat. Bang om te falen ???

Boxsquat is verder wel een relaxte oefening voor je core en om je lichaam te laten wennen aan een zwaardere bar.

Woensdag 7 oktober: Volume bench

BP
4*8*75 (easy)

Hang-cleans
6*55
6*65
3*75
3*75

incline dumbbell press
8*24
8*30
8*32
8*34 (uit me tenen kwam de laatste rep)

fly's
3*10

incline bp
4*10

shrugs
4*10*85

comment: goede training, bp sloeg nergens op maar de laatste 2 reps zijn altijd wel wat zwaarder eerste 6 waren met een goede speed! Luie dag gehad dus t was ff inkomen

Lekkere training kerel

Terug
Naar boven