AndroidHealthClinic

MCDOnalds en dieet

• Topic Starter Topic Starter
Ik voel me we'll een beettje dom en beledigd eigelijk jongens maarja :/ mijn vraag was dan ook niet logisc.Dankje voor jullie ttijd en reacties jongens :) ik zal mcdonalds uit me dieet halen :) moet mezelf we'll ff eerst mentaaal traine :D

Sinds ik aan de whey van XXL zit, heb ik helemaal geen zin in een cheatmeal, die shakes zijn al zoet zat in combi met dextro:p

weetje wat je ook kan doen om spierverlies te bevorderen:D
gewoon helemaal niets eten en dan elke dag een hamburgertje halen:D:D

burgerking is beter dan mc man

fok op met je burgerking.

Wie macdonald beledigt is gewoon een mong**l.

Burgerking is dikke stront en smaakt naar niks, Vooral die service daar is gewoon onvoorstelbaar zo'n homo zat daar achter de kassa alleen maar lullen en lullen maar geen werk doen ik had die gast over de toonbank heengesleurt en me pik in zijn mond gedouwt.

Toen was die wel stil. ( Sindsdien geen burgerking meer )

Heb je aandelen bij de MacDolands, of wat is de reden dat je je zo aangevallen voelt?
Al die directe scheldwoorden en beledigingen damn, kun je niet met normale taal je punt duidelijk maken?

Weet je hoe wij mensen zoals jij noemen? Internet helden. :) Stoere jongens achter de computer. :)

fok op met je burgerking.

Wie macdonald beledigt is gewoon een mong**l.

Burgerking is dikke stront en smaakt naar niks, Vooral die service daar is gewoon onvoorstelbaar zo'n homo zat daar achter de kassa alleen maar lullen en lullen maar geen werk doen ik had die gast over de toonbank heengesleurt en me pik in zijn mond gedouwt.

Toen was die wel stil. ( Sindsdien geen burgerking meer )

Leeftijd: 17
Stats: 73 kg

:roflol:

macdo is niet te eten :/ Srsly

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Heb je aandelen bij de MacDolands, of wat is de reden dat je je zo aangevallen voelt?
Al die directe scheldwoorden en beledigingen damn, kun je niet met normale taal je punt duidelijk maken?

Weet je hoe wij mensen zoals jij noemen? Internet helden. :) Stoere jongens achter de computer. :)

Maar jij bent in het echt ook stoer? :P (L)

als ik junk bij de mc hooguit 1x per 2 weken verveeld dat echt super snel na 2x was het al niet meer leuk gewoon srsly. ik ga liever naar bk man daar is het op een of andere manier gewoon chiller die burgers vooral niet voor niks he BURGER KING

KingDeal Menu €2,-

de amerikanen die bij mij in de basketploeg zaten,beren van 2m15 enzo regelmatig na de match gaan de naar de mcdonalds en eten er niet 1 hamburger maar wel 3 combos ofzo

Misschien hebben ze wel wat leuks voor je bij een happymeal.
Maar kom MC!?..alles van fastfood is toch out of the question, allemaal dood voer.

Laatst bewerkt:
Mac = bende.

Waarom zou je troep eten als het toch naar stront smaakt, cheat dan goed.
Toch liever m'n bakje kwark dan maar :)

Wie zegt dat dat klopt halve gare ik ben nu een vetboy met 80kilo spek aan me lijf dus kom niet groot doen swa.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Kerel kijk is naar je posts jij zit alleen maar op internet wie is er dan een internet held gappie ik maak je kant en klaar je weet zelf 24/7.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

de amerikanen die bij mij in de basketploeg zaten,beren van 2m15 enzo regelmatig na de match gaan de naar de mcdonalds en eten er niet 1 hamburger maar wel 3 combos ofzo

Idd maar die gasten verbranden als een gek.

Die gasten sporten 2-6 uur per dag dan mag je wel heel wat calorien extra vreten.

Terug
Naar boven