Misschien kan je wel een ceasar salad halen bij de Mac.. En dan meteen een paar milkshakes omdat daar natuurlijk melk en caseïne eiwitten in zitten
Wedden dat je dan afvalt.
Ja..... Of niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kan je wel een ceasar salad halen bij de Mac.. En dan meteen een paar milkshakes omdat daar natuurlijk melk en caseïne eiwitten in zitten
Wedden dat je dan afvalt.

fok op met je burgerking.
Wie macdonald beledigt is gewoon een mong**l.
Burgerking is dikke stront en smaakt naar niks, Vooral die service daar is gewoon onvoorstelbaar zo'n homo zat daar achter de kassa alleen maar lullen en lullen maar geen werk doen ik had die gast over de toonbank heengesleurt en me pik in zijn mond gedouwt.
Toen was die wel stil. ( Sindsdien geen burgerking meer )

Heb je aandelen bij de MacDolands, of wat is de reden dat je je zo aangevallen voelt?
Al die directe scheldwoorden en beledigingen damn, kun je niet met normale taal je punt duidelijk maken?
Weet je hoe wij mensen zoals jij noemen? Internet helden.Stoere jongens achter de computer.
![]()
(L)als je 4 keer in de week mcdonalds eet ga je echt geen vet verliezen hoor
Smerigste menu ooit man, smaakt echt t**fus goor. Heb die van 3 euro niet geprobeerd maar beter neem je een dubbele wopper of cheeseburger

Smerigste menu ooit man, smaakt echt t**fus goor. Heb die van 3 euro niet geprobeerd maar beter neem je een dubbele wopper of cheeseburger![]()

Heb je aandelen bij de MacDolands, of wat is de reden dat je je zo aangevallen voelt?
Al die directe scheldwoorden en beledigingen damn, kun je niet met normale taal je punt duidelijk maken?
Weet je hoe wij mensen zoals jij noemen? Internet helden.Stoere jongens achter de computer.
![]()
de amerikanen die bij mij in de basketploeg zaten,beren van 2m15 enzo regelmatig na de match gaan de naar de mcdonalds en eten er niet 1 hamburger maar wel 3 combos ofzo