XXL Nutrition

MCDOnalds en dieet

Wie zegt dat dat klopt halve gare ik ben nu een vetboy met 80kilo spek aan me lijf dus kom niet groot doen swa.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Kerel kijk is naar je posts jij zit alleen maar op internet wie is er dan een internet held gappie ik maak je kant en klaar je weet zelf 24/7.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Idd maar die gasten verbranden als een gek.

Die gasten sporten 2-6 uur per dag dan mag je wel heel wat calorien extra vreten.

Ik zou wat dimmen.

Kerel kijk is naar je posts jij zit alleen maar op internet wie is er dan een internet held gappie ik maak je kant en klaar je weet zelf 24/7.

Haha, je moest eens weten. Je moet serieus wat gaan doen aan je houding, hiermee kom je niet ver in het leven.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

En waar je ook aan moet werken: je grammatica. Zowel je zinsconstructies als je spelling zijn nog slechter dan dat van een kind van 14. Of ben jij er zo eentje die het vertikt goed in te burgeren. Zo eentje die Geert Wilders een reden geeft om te doen wat hij doet. :roflol:

Ace i got your back mate!

Haha, je moest eens weten. Je moet serieus wat gaan doen aan je houding, hiermee kom je niet ver in het leven.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

En waar je ook aan moet werken: je grammatica. Zowel je zinsconstructies als je spelling zijn nog slechter dan dat van een kind van 14. Of ben jij er zo eentje die het vertikt goed in te burgeren. Zo eentje die Geert Wilders een reden geeft om te doen wat hij doet. :roflol:

The ace ik vind dat je volkomen gelijk heb op al je punten behalve deze, Ik ben 20 jaar oud met HBO niveau maar ik kan ook niet spellen of zinnen opbouwen in de juiste volgorde het heet dyslexie en het is niet fijn :( oh en nog iets ik ben ook een allochtoon volgens de wet ik ben prima ingeburgerd maar dat heeft niks met mijn grammatica of zinsconstructie te maken maakt niks uit in welke taal ik schrijf of spreek ik doe het alsnog verkeerd :<

Boeie. Ik kan ook niet spellen. Tommetje gedraagt/d/dt/td zich gewoon k*t :)

The ace ik vind dat je volkomen gelijk heb op al je punten behalve deze, Ik ben 20 jaar oud met HBO niveau maar ik kan ook niet spellen of zinnen opbouwen in de juiste volgorde het heet dyslexie en het is niet fijn :( oh en nog iets ik ben ook een allochtoon volgens de wet ik ben prima ingeburgerd maar dat heeft niks met mijn grammatica of zinsconstructie te maken maakt niks uit in welke taal ik schrijf of spreek ik doe het alsnog verkeerd :<

Toch maak jij correcte zinnen, met een net taalgebruik, en daar hoor je mij niet over. De persoon die ik aansprak was nogal offensief in zijn taalgebruik, en kraamde maar wat onzin uit. Groot verschil met jou. ;)

Ik zou toch 'gezondere' voeding opteren :)

2 woorden niet doen pik mcdonalds maakt meer kapot dan je lief is

McDo kan perfect in je dieet imo. Eet het 2x per week en sta op 9-10% momenteel. Gewoon meerekenen in je dieet en ergens anders wat kcal schrappen...

Ik ga ook zo'n 2x per week naar de mac. Wel laat ik mijn eigen big tasty maken zonder sauzen , smullen. Je krijgt ook een boel eiwitten binnen, naast de vetten. En ik sta al een tijdje rond 10% vetpercentage. Zolang je het met mate doet , is het geen probleem.

Ik ga ook zo'n 2x per week naar de mac. Wel laat ik mijn eigen big tasty maken zonder sauzen , smullen. Je krijgt ook een boel eiwitten binnen, naast de vetten. En ik sta al een tijdje rond 10% vetpercentage. Zolang je het met mate doet , is het geen probleem.

Je eigen burger laten fabriceren zonder de sauzen (die toch wel het slechtst zijn) is al niet helemaal hetzelfde als wat de meeste mensen hier onder "maccen" verstaan denk ik. Jou plaatje is al een stuk beter maar vooral die sauzen enzo horen gewoon niet thuis in een BB-voedingsschema.

Terug
Naar boven