Da Vince
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk zit tommetje1993 elke dag na school een hamburgertje bij MC te eten van z'n zakgeld.
HAHAHAHHAHAHA geniaal1500kcal en spiermassa winnen? Ben je een kabouter ofzo![]()
"fok op met je burgerking.
Wie macdonald beledigt is gewoon een mong**l.
Burgerking is dikke stront en smaakt naar niks, Vooral die service daar is gewoon onvoorstelbaar zo'n homo zat daar achter de kassa alleen maar lullen en lullen maar geen werk doen ik had die gast over de toonbank heengesleurt en me pik in zijn mond gedouwt.
Toen was die wel stil. ( Sindsdien geen burgerking meer )
.... Far from it(btw ik eet ondret 1500 kcal om me vetverlies te bevorderen)
Dringend eens BFFM lezen!
Ik heb zelf een 3 - tal jaren deze grote fout gemaakt. Ik wilde ook vet kwijt geraken... Gevolg: ik woog inderdaad minder (73kg - 1,92m)... maar al mijn spieren waren opgeteerd!!! Mijn metabolisme vertraagde,ik liep dag in dag uit humeurig, verder gewichtsverlies was niet meer mogelijk of ik moest NOG minder eten, ...
Geloof me, geen pretje. Ik heb BFFM gelezen, mijn ogen zijn open gegaan en ik voel me nu beter dan tevoren. Ik kan en mag/moet min. 6x per dag eten en I love it (incl. wekelijks 1 serieuse cheatmeal)!
Moraal van het verhaal: ga nooit zo laag in kcal. Eet meer, sport meer!

Zelfde ervaring heb ik.Dringend eens BFFM lezen!
Ik heb zelf een 3 - tal jaren deze grote fout gemaakt. Ik wilde ook vet kwijt geraken... Gevolg: ik woog inderdaad minder (73kg - 1,92m)... maar al mijn spieren waren opgeteerd!!! Mijn metabolisme vertraagde,ik liep dag in dag uit humeurig, verder gewichtsverlies was niet meer mogelijk of ik moest NOG minder eten, ...
Geloof me, geen pretje. Ik heb BFFM gelezen, mijn ogen zijn open gegaan en ik voel me nu beter dan tevoren. Ik kan en mag/moet min. 6x per dag eten en I love it (incl. wekelijks 1 serieuse cheatmeal)!
Moraal van het verhaal: ga nooit zo laag in kcal. Eet meer, sport meer!
gvd mijn thee1500kcal en spiermassa winnen? Ben je een kabouter ofzo![]()

Ik eet af en toe wel eens 36 chicken nuggets en 2 big macs, kan geen kwaad als je er maar geen gewoonte van maakt.

Burgerking is dikke stront en smaakt naar niks, Vooral die service daar is gewoon onvoorstelbaar zo'n homo zat daar achter de kassa alleen maar lullen en lullen maar geen werk doen ik had die gast over de toonbank heengesleurt en me pik in zijn mond gedouwt.
Toen was die wel stil. ( Sindsdien geen burgerking meer )
Gatverdamme viespeuk.Wie zegt dat dat klopt halve gare ik ben nu een vetboy met 80kilo spek aan me lijf dus kom niet groot doen swa.
Kerel kijk is naar je posts jij zit alleen maar op internet wie is er dan een internet held gappie ik maak je kant en klaar je weet zelf 24/7.