Fitness Seller

me na 1 jaar traine

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Je zou evt wel enigzins de ongeloofwaardigheid van bepaalde mensen weg kunnen nemen door nog een foto te maken met datum etc erbij. Want door deze post word je alleen maar ongeloofwaardiger
mischien heeft mn fototoestel geen datum op die foto ding??

en dit was ongeveer 3 weken geleden nu dus...ergens 8 augustus ofzo?

naja laat maar peace

crazy mensen

jankie

Mooi droog.

Misschien dat ie vroeger geturnd heeft of zo? dan zou het nog wel kunnen die luitjes zijn wel aardig droog met wat massa...
Maar anders in 1 jaar.... Dat denk ik niet...... Hij/Je moet wel iets hiervoor hebben gedaan met andere sporten of zo anders bestaat dat niet...

anyway succes

Misschien dat ie vroeger geturnd heeft of zo? dan zou het nog wel kunnen die luitjes zijn wel aardig droog met wat massa...
Maar anders in 1 jaar.... Dat denk ik niet...... Hij/Je moet wel iets hiervoor hebben gedaan met andere sporten of zo anders bestaat dat niet...

anyway succes

Ik twijfel toch.. Het moet mogelijk zijn , hij heeft niet overdreven veel massa, gewoon serieus droog en wat aanleg.

Het lijkt me echter onmogelijk dat dit zonder voedingsschema , bulk/cut gedaan is..

woorden teruggenomen.

Laatst bewerkt:
christiano ronaldo doet aan kracht training en heeft die fysiek niet gekregen door het voetballen

hij had een foto erbij moeten zetten voordat hij begon dan was het meer geloofwaardiger .
maar volgens mij kan het wel hoor je weet niet wat hij daar voor heeft gedaan voor het bb .

lol nice =) je oogt idd zwaarder

bullshit, geen aandacht schenken...

Volgens mij moet de topicstarter Nederlands leren praten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven