XXL Nutrition

Meaantje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet teveel candito kijken he

Misschien moet je eens in een Rage X gaan drukken

Bij mij gaat het lekker

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.124
Niet teveel candito kijken he

haha moet toch wat doen tijdens een deload

Misschien moet je eens in een Rage X gaan drukken

Bij mij gaat het lekker

ik druk ook in een ragex

maar het lukt nog niet, merk dat als ik niet oplet dat ding naar achter vliegt en dan ben ik m kwijt. En heb het idee dat dat shirt voor geen meter zit

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Ik dacht dat je hem juist goed vond :scratch:

Nette PR Meaantje!

tnx Hoody

ik druk ook in een ragex maar het lukt nog niet, merk dat als ik niet oplet dat ding naar achter vliegt en dan ben ik m kwijt. En heb het idee dat dat shirt voor geen meter zit

Huh ik hoorde altijd van een geared lifting expert dat die niet zo goed waren:trollface:

Ik draai mijn ellebogen naar buiten wanneer ik uitstoot, dit hielp bij mij best wel wat. Dus bij het zakken je ellebogen tucken en bij het uitstoten flaren.

• #2.126
Huh ik hoorde altijd van een geared lifting expert dat die niet zo goed waren:trollface:

Ik draai mijn ellebogen naar buiten wanneer ik uitstoot, dit hielp bij mij best wel wat. Dus bij het zakken je ellebogen tucken en bij het uitstoten flaren.

ok tnx, dat is juist het tegenovergestelde van wat ik nu doe. Ik probeer juist zo veel mogelijk naar buiten te houden bij de negative

als je een nieuw pak koopt zou je wel gek zijn idd een rage x te kopen. Maar als 2e hands en om kennis te maken met bench shirts zijn ze prima. Maar verwacht er geen wondere van. Heb ook een normaal titan shirt besteld

:trollface:

Goeie bench maantje, mieren :)

• #2.130
voeding 14-1
toch maar weer proberen meer te eten. Ik wordt wel droger maar val volgens mij zelfs een beetje af.
4jlysx.png
doel is voor komende tijd iedere dag rond de 3500 te zitten

tnx breh

236 suiker maar, wut is dis?

Wow zoveel sodium

Wow zoveel Monosaccharides

sweet progression bro

sweet

Weeg je het avondeten ook echt af?

• #2.140
moet voeding wel serieuzer gaan nemen. Komende periode daar maar op letten.

als ik het bij zou houden kom ik op veel meer dan jij nog denk ik XD

ja het loopt snel op. 1 liter melk: 45 gram "suiker". 1 liter chocomel 120 gram suiker. Fruit is ook zo 10-20 gram per stuk. Enige waar mee ik zou moeten minderen is eigenlijk vruchten limo.

Weeg je het avondeten ook echt af?

nee. Maar leidt dit af aan de hoeveelheid eten die er word bereid. We eten elke avond hetzelfde dus dat is niet zo moeilijk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven