- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar kcal inname heeft toch niet veel met gewicht te maken? Ik kan op 2k kcal de volgende dag 2kg zwaarder wegen terwijl ik op 4k kcal de volgende dag een kilo lichter kan wegen. Ligt er maar net aan wat ik eet(carbs/natrium).
Het tragische verhaal van een bodybuilder en zijn weegschaal![]()

Helaas niet aangekomen zie ik.
Je geeft aan je kcals te uppen maar ik zie dat je toch regelmatig je kcals niet hit(100-200) er vanaf soms. Moeite met het eten of nogsteeds de darmen?
Maar als ik het uitbouw gaat het beter. Deze week is target iig iedere dag 3200 te halen.Maar kcal inname heeft toch niet veel met gewicht te maken? Ik kan op 2k kcal de volgende dag 2kg zwaarder wegen terwijl ik op 4k kcal de volgende dag een kilo lichter kan wegen. Ligt er maar net aan wat ik eet(carbs/natrium).
Wat ik bedoel staat er toch behoorlijk duidelijk?Kcal inname heeft niet veel met gewicht te maken, wat
Hij doelde op de volgende dag op de weegschaal zien dat hij genoeg heeft gegeten(dus is aangekomen). Daarbij speelt kcal inname een kleinere rol en is het vooral vochtschommelingen.Ik kan op 2k kcal de volgende dag 2kg zwaarder wegen terwijl ik op 4k kcal de volgende dag een kilo lichter kan wegen. Ligt er maar net aan wat ik eet(carbs/natrium).
Binnen 2u28m al je kcals al naar binnen gewerkt?:$
In! Wist niet dat je benen zo ziek waren
Hoe komen deze zo enorm (ook t.o.v. upper body)?

In! Wist niet dat je benen zo ziek waren
Hoe komen deze zo enorm (ook t.o.v. upper body)?
Damn! Had geen idee.
Maar ik kom dan ook nooit in de powerliftingsectie dus is maar goed dat de log nu hier staat benieuwd wat ik ervan ga leren.

het is vrij simpel gewoon vaak squatten en benchen en dan gewoon volume draaien![]()
Wow hoe kom je aan deze kennis?
Oja nu ook officieel in. Op naar die gainssss