Fitness Seller

Mechano growth factor

Bezoekers in dit topic

@Pumaatje

Ja daar heb ik zeker wat aan. HGH voor de workout zetten had ik nog niet bedacht. Is ook wel lastig met eten want ik doe nu juist veel havermout een ruim uur voor de training en niet meer zo extreem veel dextro samen met de slin (schonere massa) PEG-MGF 24 uur voor de training. Maar toch voor de training is handiger dan er direct na.

Dit kan alleen niet goed:
- -Go home

- -Take 100mcg of the IGF-1lr3

Als je wil dat IGF werkt op de spieren die je getraind hebt moet je het direct na de workout nemen en 50mcg is wel zat ook. Neem je het later en neem je meer dan die 50mcg dan heeft het vooral ook een systematisch effect---> dikke "Coleman"buik (dat staat juist zo goed uitgelegd hier) Ik neem eerst IGF en ga dan naar huis. (dextro in de auto echt bij de hand!)

Meer tips zijn welkom :-)

Als ik nog IGF neem post workout ga ik 15-20 minuten wachten.

IGF en MGF kunnen niet beide verhoogd zijn in het lichaam dus als je je IGF direct postworkout neemt, dan neem je je natuurlijke MGF piek weg.
 
Ik reageerde op basis hiervan:

In my experience, IMMEDIATELY-POSTWORKOUT dosing is all-important to hyperplasia. SOME benefit is had by pinning preworkout and at other times, but the vey best resutls from pinning immediately postworkout. I have experimented with 5-minutes postworkout and 20-30 minutes postworkout and have found the 5-minutes postworkout dosing to be VASTLY superior to any other dosing protocol. I know it isn't the most practical for most of us, but I'm saying what I have seen on myself.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/beste-manier-igf-toepassen-315852/

Ik besef het punt wat jij noemt van dat MGF en IGF niet beide kunnen pieken.

De MGF-peg ga ik overigens 24 uur voor de training nemen.
 
Dat raadt 20 micro-injecties voor bijvoorbeeld de borst aan bij het gebruik van peg-MGF maar is het de bedoeling dat je dan subq of IM zet?
 
Dat raadt 20 micro-injecties voor bijvoorbeeld de borst aan bij het gebruik van peg-MGF maar is het de bedoeling dat je dan subq of IM zet?

IM. Kan evengoed in een andere spier. Hangt ervan af welke spier je meer wil doen groeien.
 
Dat raadt 20 micro-injecties voor bijvoorbeeld de borst aan bij het gebruik van peg-MGF maar is het de bedoeling dat je dan subq of IM zet?

IM maar dan met insuline naald 31g 0.5cm diep.
 
Back
Naar boven