AndroidHealthClinic

Mee doen aan wedstrijden zonder begeleiding??

Bezoekers in dit topic

Do tell. Want als ik met 4,5% het podium opga met volgepompte aders, hardheid en vrijwel geen onderhuids water ben ik nog benieuwd welke elementen ik dan nog mis.

Begeleiding zie ik meer als mental coaching, naasten die je gedrag over zich heen laten komen, je tas sjouwen en je op elk fysiek en geestelijk punt ontzien.

Zoals jij het nu zegt klinkt het heel simpel. Het gaat eigenlijk meer om de combinatie tussen praktijk en theorie. Het is altijd nog een lange weg om naar de 4,5% te gaan en als je non natural een wedstrijd gaat doen is het nog een niveau hoger. Kennis over roids en vooral diuretica moeten wel aanwezig zijn. Okee, dat kan je prima zelf opdoen via diverse fora, maar dat neemt niet weg dat de praktijk vaak anders is.

En wat te zeggen over het poseren. Kijk bv naar G-men die niet werd uitgezonden naar het WK , omdat hij niet goed genoeg zou kunnen poseren. Erg raar, want hij was de droogste en hardste deelnemer die dag.
( Belachelijk als je het mij vraag, maar goed. )

Kijk, mensen met veel ervaring in trainen, dieeten en overige zaken kunnen het eventueel alleen proberen. Als ik jou zo met je kennis zie, dan zou het ook wel goed komen, maar dat neem niet weg dat een begeleider de puntjes op de i kan zetten.

Liever het zekere voor het onzekere. Dit vooral wanneer je met een deadline werkt.
 
ey Ryu ,
ben het helemaal met je eens, iemand die je begeleid na je wedstrijd zet idd de laatste puntjes op de i. Iemand die onafhankelijk na je kan kijken en zeggen wat er nog moet gebeuren en je dieet bij kan sturen. Voor een wedstrijd kan dit zeker doorslag gevend zijn denk ik.

gr.
 
ey Ryu ,
ben het helemaal met je eens, iemand die je begeleid na je wedstrijd zet idd de laatste puntjes op de i. Iemand die onafhankelijk na je kan kijken en zeggen wat er nog moet gebeuren en je dieet bij kan sturen. Voor een wedstrijd kan dit zeker doorslag gevend zijn denk ik.

gr.

:thumbs:
 
Idd ja, een begeleider kan kritische naar iemand kijken, naar je zwakke punten ipv alleen naar de goede. Hij zal kijken wat er nog aan mankeert en op die manier dus laatste belangrijke beslissingen nemen als deze nodig zijn.. ( meer carbs meer eiwitten,meer vet dat soort dingen)
 
Zoals jij het nu zegt klinkt het heel simpel. Het gaat eigenlijk meer om de combinatie tussen praktijk en theorie. Het is altijd nog een lange weg om naar de 4,5% te gaan en als je non natural een wedstrijd gaat doen is het nog een niveau hoger. Kennis over roids en vooral diuretica moeten wel aanwezig zijn. Okee, dat kan je prima zelf opdoen via diverse fora, maar dat neemt niet weg dat de praktijk vaak anders is.

En wat te zeggen over het poseren. Kijk bv naar G-men die niet werd uitgezonden naar het WK , omdat hij niet goed genoeg zou kunnen poseren. Erg raar, want hij was de droogste en hardste deelnemer die dag.
( Belachelijk als je het mij vraag, maar goed. )

Kijk, mensen met veel ervaring in trainen, dieeten en overige zaken kunnen het eventueel alleen proberen. Als ik jou zo met je kennis zie, dan zou het ook wel goed komen, maar dat neem niet weg dat een begeleider de puntjes op de i kan zetten.

Liever het zekere voor het onzekere. Dit vooral wanneer je met een deadline werkt.

over dat poseren ga ik met ryu mee.. voor mijn volgende wedstrijd ga ik lessen nemen. Ik kreeg namelijk 1maand geleden te horen dat ik daardoor slechter heb gescoord
 
Voor welke wedstrijd ga je dan oefenen
(succes poseren is bij mij ook nog bagger)

Gr.
 
Ripped worden is een kwestie van kennis en wilskracht, als je beide hebt is er geen probleem. Poseren is weer iets anders daarvoor heb je de mening van een ander nodig of je moet je eigen video opnames gaan maken. Voor het poseren zou ik zeker wat raad vragen aan kameraad bodybuilders. Maar daarom hoef je nog geen geld uit te geven aan een begeleider.
 
ik zoek ook iemand die mij wil begeleiden .maar ik zit in drenthe zit niet echt veel bb mensen dacht ik
 
Ik denk zeker dat het mogelijk is. Je moet gewoon zelf veel uitproberen met voeding e.d. Poses zijn het best te leren van foto's en door het bezoeken van wedstrijden. Heb zelf wel altijd begeleiding gehad.
 
Uitproberen met voeding snap ik wel,
ma als de wedstrijd steeds dichter bij komt en je hebt nog geen idee
wat je precies moet doen sta je er miss minder goed bij.
 
Ik zou dat uitproberen ook zeker niet voor een wedstrijd doen. Ik zou lekker eerst een jaartje pakken waarin je dingen gaat uitproberen en als je erachter bent wat voor jou het beste werkt, kun je gaan voorbereiden voor een wedstrijd. Maar ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Als je geen verstand hebt van voeding, training etc..dan zoek je toch gewoon begeleiding? Genoeg begeleiders in Nederland en veel zijn nog gratis ook.
 
Ja idd heb je gelijk in
heb zelf nu ook begeleiding voor mijn 1e wedstrijd en is ook gratis.
En het scheelt wel veel als je een onafhankelijk iemand hebt die er
veel verstand van heeft die naar je voeding,trainen etc kan kijken
ben er echt heel blij mee. Voor dat zelf uitproberen zou ik idd een jaartje ofzo uittrekken en dan dingen uitproberen en doen alsof je naar een wedstrijd toeleeft en kijken of je dat zelf ook kan voorbereiden. Maar ben iig blij dat ik goeie begeleiding heb.
(Aimee wanneer heb je weer een wedstrijd)
Gr.
 
Ik heb dit jaar geen wedstrijden, want ik ben erg druk met mijn werk en studie en dat brengt uiteindlijk het brood op de plank. Waarschijnlijk ben ik in 2009 weer aanwezig bij het NK.
 
Ah oké mooi zo
In de tussentijd wel veel massa proberen op te bouwen en wedstrijden bezoeken of heb je andere plannen. Naast studie en werk dan wat ook wel veel tijd op zal nemen.
 
Ik heb nu de tijd om aan mijn zwakke punten te werken, voornamelijk mijn benen. Ik zal wel bij zoveel mogelijk wedstrijden en beurzen aanwezig zijn, natuurlijk ook voor de sponsoring. Dus ik zal regelmatig achter de Performance stands te vinden zijn! :D
 
haha mooi zo
dan zie ik je miss in Mijdrecht bij de Julliette Bergeman cup
of bij de Hercules in Middelburg. Ik doe zelf in oktober m'n 1e wedstrijd bij de YBF trouwens miss dat je daar dan ook bij bent
 
Ik zou dat uitproberen ook zeker niet voor een wedstrijd doen. Ik zou lekker eerst een jaartje pakken waarin je dingen gaat uitproberen en als je erachter bent wat voor jou het beste werkt, kun je gaan voorbereiden voor een wedstrijd. Maar ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Als je geen verstand hebt van voeding, training etc..dan zoek je toch gewoon begeleiding? Genoeg begeleiders in Nederland en veel zijn nog gratis ook.

Kan best zo zijn maar WAAR!! Kan ik het googlen of zo?
 
EvilAngel en Frieda
check de vorige pagina us
daar heeft Ryu het een en ander neergezet ;)

Gr.
 
Back
Naar boven