FrankyB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 16%
Moeilijk he normaal reageren

Ik doelde ook op TS en niet op jou.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn eetschema momenteel:
morgend: magere yoghurt zonder vet met stuk fruit
10 uur: stuk fruit
12 uur: kip, kalkoen of ander mager vlees met veel eiwitten in met sla oftewel eieren (geen geel= dikmakers en heb enkel eiwitten nodig)
15 uur: stuk fruit
18 uur: eiwitmaaltijd (zoek deze opt net waar er veel eiwitten inzitte en weinig vet)
training 20.30
na training eiwitshake
voor slapen: mager bakske kwark
Dus mijn voedingsschema is gericht op eiwittenopname en zo min mogelijk vet.. of doe ik nog iets verkeerd?
thanks voor je reactie al!!
20 tot 30 minuten cardio kun je ook nog even proberen op te voeren tot 30-45 minuten. En dan hoef je niet eens all-out te gaan, zoek een lekker tempo en hou dat 45 minuten vol. Bereik je veel meer mee dan 20 minuten keihard gaan.

68 kilo en dan BloKjuHz is gay imodan ben je een sprinkhaan met "spieren"
Moeilijk he normaal reageren
Ik doelde ook op TS en niet op jou.

Tuurlijk eet je te weinig!!
Je BMR ligt op 1793..dan ligt je onderhoud op 2782DAAR ga je 500 kcal onder zitten. Op 1500 kcal eten is vragen om 'starvation mode'
2x fruit eten, kan je niet als maaltijd zien. Ondanks dat je voeding uit eiwitten bestaat, ga je volgens mij teveel spier verliezen..voer je kcal langzaam op (met meer kh) naar 2200 kcal. 2 volkoren broodjes, magere melk met brinta, enz. Je traint 5x in de week + cardio!! Dan mag je meer eten hoor...
![]()

je voedings schema is anders zwaar klote zelfs voor een doorsnee persoon, laat staan voor iemand die pretendeert veel van voeding en de sport af te weten.Hey..
na 2 jaar en 3 maand training ben ik van 52 kg naar 71kg gegaan en weet ik al ontzettend veel over training, voeding, supplementen en dergelijke. Alles kan een mens er niet van weten..
Enkel fruit kan je niet als een maaltijd aanschouwen. Naar mijn idee eet je te weinig.
Verder heeft het geen zin om elke ochtend sit-ups te doen. Je buikspier is net als elke andere spier in je lichaam een spier die rust nodig heeft om te groeien.