Fitness Seller

Meer spiermassa en vetpercentage 5% lager

Laat die cardio toch maar even zitten en ga voor stevige kracht workouts van ongeveer 40 minuten. Weinig rust en goed zwaar gaan, doe je compounds van squat en deads ga je echt zweten, meer als 12 minuten op een loopband. Eerst massa bouwen, heb je eenmaal spieren dan gaat het vet ook makkelijker weg. Neem 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht en laat inderdaad die snickerzooi liggen.

Na 1 week al opgeven? jij komt er wel ;)
No offence, maar zou je niet beter een andere sport zoeken?
Dit moet je doen zonder dat het een opgave moet zijn, zonder bij na te denken.

Let niet zoveel op je weegschaal maar op je spiegel kerel... Of je nou 120 kg weegt of 70..... als het er goed uit ziet in de spiegel, ziet het er gewoon goed uit =).

Allereerst respect dat je jezelf onder handen neemt.

Een zware krachttraining om de koolhydraten te verbranden en DAARNA cardio doet wonderen. Het vet vliegt er dan af.

• Topic Starter Topic Starter
Nee..nee..nee weer een fail en blijk van geen doorzettingsvermogen. Ik kocht dit weekend nog een leuk boekje met een 30 dagen training + eetschema om vet weg te smelten en vanochtend begonnen met de 1e cardio en net met de training maar ik zie het totaal niet zitten en kan er mijn tijd niet in steken. Helaas.

Toch allemaal bedankt voor de reakties en steun maar ik ga alles verkopen.

Wellicht dat ik over een paar jaar weer spijt heb en het weer wil proberen maar ook dan zal ik weer opgeven.

Nee..nee..nee weer een fail en blijk van geen doorzettingsvermogen. Ik kocht dit weekend nog een leuk boekje met een 30 dagen training + eetschema om vet weg te smelten en vanochtend begonnen met de 1e cardio en net met de training maar ik zie het totaal niet zitten en kan er mijn tijd niet in steken. Helaas.

Toch allemaal bedankt voor de reakties en steun maar ik ga alles verkopen.

Wellicht dat ik over een paar jaar weer spijt heb en het weer wil proberen maar ook dan zal ik weer opgeven.
hahahaha

heb je er wel tijd voor?

Niet iedereen moet geïnteresseerd zijn in fitness natuurlijk. En er zijn ook mensen die sport gene bal interesseert, maar wel even grappig om dit hier te lezen, want je bent het wel heel vlug beu :p

Je kunt ook zonder sport slanker worden.. Enkel wel even een goed cutting voedingsschema in elkaar zetten en je daar dan ook echt aan houden.

Terug
Naar boven