MuscleMeat

Meer vetverlies bij buik

martijn11

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ben al enige tijd bezig met cardio en krachtraining. Maar nu wil ik proberen om mijn vetpercentage omlaag te halen, ik zit nu ongeveer op de 10,5 en 11 %. Hier onder is een plaatje van wat ik meestal per dag eet met de bijbehorend aantal calorien :
s63og3.png

Ik ben 17 jaar, weeg ongeveer 75,5 KG, en ik heb een lengte van 176 cm. Ik richt me op een vetpercentage van lager dan de 10%.

Kan iemand me een paar suggesties geven over wat ik aan mijn eetschema dagelijks moet toevoegen.

Qua sporten :

3-5 keer in de week fitnissen
1ste dag fitnissen : Borst Biceps
2de dage : Schouders Nek Triceps
3de dag : Rug Benen
4 dag en + Herhalen vanaf dag 1

1-3 keer rennen in de week 45 minuten 12km/uur

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Alvast bedankt

Martijn11

Al dat voedsel eruit gooien, sticky's lezen, en een voedingsschema opstellen waarmee je kunt cutten.

Qua sporten zit je naar mijn idee wel goed!

lol boterhammen! goed bezig! 47-5 aardappelen , goed bezig!

dit is net een schema om een varken te worden lol,, alles COMPLEET verkeerd!

Een wonder dat je op deze manier zo laag in vet kan zitten!

Is dit een grap? ??? Echt, dit is een waardeloos dieet, waar je jezelf mee tekort doet.

Schrap de boterhammen, schrap de halvarine, schrap de jus d'orange, schrap de hagelslag, schrap de pudding, schrap de sausjes, schrap de aardappels, schrap de cola. Lees de stickies. Verdiep je in voeding. Goede eiwitbronnen, 'langzame' koolhydraten, goede vetten.

Boterhammen => havermout, ontbijtgranen
Halvarine => olijfolie, walnootolie, klapperolie
Vruchtensap => hele vruchten
Hagelslag => theelepeltje cacao of blokje pure chocolade
Pudding => magere kwark
Saus => eten op smaak brengen met ui, knoflook, paprikapoeder en peper
Aardappels => zilvervliesrijst, yam (zoete aardappel)
Cola => water of groene thee

Cola in je cut schema? Als het je lukt wil ik dit ook graag proberen =)

insuline laag houden

Eetschema vind ik echt nix, no offence...

In cut in de ochtend KH "hoog" tegen de avond zo goed als geen...

Hagelslag, cola, pudding... mmmmmmmneh! Drink dan wat spuitwater als je echt een boerke moet laten ipv cola :p , Pudding... nee > magere platte kaas, kwark. Hagelslag? Kippewit ofzo? Een eitje bakken en tussen boterham ook lekker ze!

Bekijk et allemaal nog es... :)

Het is volgensmij allemaal al gezegd, zeker in chocola zitten alleen maar vetten. Probeer hoger te zitten in je eiwitten en lager in je KH. Koolhydraten verbrand je eerst, daarna eiwitten, waarna je aan je vetten gaat zitten. Eiwitten verbranden sneller dan koolhydraten ofzo. Zelf heb ik t ook viavia gehoord. Eiwitjes laxeren ook altijd lekker:P.

• Topic Starter Topic Starter
wat is een goede alternatief ipv magere kwark ?

Quote:
"ik zit nu ongeveer op de 10,5 en 11 %,Ik ben 17 jaar, weeg ongeveer 75,5 KG, en ik heb een lengte van 176 cm. Ik richt me op een vetpercentage van lager dan de 10%"

Dit kan echt nooit of je moet super gespierd en breed zijn, wat dus niet kan met dat voeidingschema. Ik ben 1,76m 73kg en zit rond de 15% vetpercentage... Je moet al een heel beest zijn met je 75kg als je maar 10% vet hebt

Dit kan echt nooit of je moet super gespierd en breed zijn, wat dus niet kan met dat voeidingschema. Ik ben 1,76m 73kg en zit rond de 15% vetpercentage... Je moet al een heel beest zijn met je 75kg als je maar 10% vet hebt

Om onder de 10% vet te komen zul je moeten gaan carbo-cyclen.

Knaag je ook nog wat anders dan hagelslag of hoe zit dat?

Je trainingsschema is trouwens ook k*t, heb je geen rustdagen?

Quote:
"ik zit nu ongeveer op de 10,5 en 11 %,Ik ben 17 jaar, weeg ongeveer 75,5 KG, en ik heb een lengte van 176 cm. Ik richt me op een vetpercentage van lager dan de 10%"

Dat valt ook wel mee hoor, wel leuk fysiek maar nog aan de smalle kant imo

in de jus d'orange veel suiker probeer een andere fruit met minder suiker.

Terug
Naar boven