Hallo
Ik ben al enige tijd bezig met cardio en krachtraining. Maar nu wil ik proberen om mijn vetpercentage omlaag te halen, ik zit nu ongeveer op de 10,5 en 11 %. Hier onder is een plaatje van wat ik meestal per dag eet met de bijbehorend aantal calorien :
Ik ben 17 jaar, weeg ongeveer 75,5 KG, en ik heb een lengte van 176 cm. Ik richt me op een vetpercentage van lager dan de 10%.
Kan iemand me een paar suggesties geven over wat ik aan mijn eetschema dagelijks moet toevoegen.
Qua sporten :
3-5 keer in de week fitnissen
1ste dag fitnissen : Borst Biceps
2de dage : Schouders Nek Triceps
3de dag : Rug Benen
4 dag en + Herhalen vanaf dag 1
1-3 keer rennen in de week 45 minuten 12km/uur
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Alvast bedankt
Martijn11
Ik ben al enige tijd bezig met cardio en krachtraining. Maar nu wil ik proberen om mijn vetpercentage omlaag te halen, ik zit nu ongeveer op de 10,5 en 11 %. Hier onder is een plaatje van wat ik meestal per dag eet met de bijbehorend aantal calorien :
Ik ben 17 jaar, weeg ongeveer 75,5 KG, en ik heb een lengte van 176 cm. Ik richt me op een vetpercentage van lager dan de 10%.
Kan iemand me een paar suggesties geven over wat ik aan mijn eetschema dagelijks moet toevoegen.
Qua sporten :
3-5 keer in de week fitnissen
1ste dag fitnissen : Borst Biceps
2de dage : Schouders Nek Triceps
3de dag : Rug Benen
4 dag en + Herhalen vanaf dag 1
1-3 keer rennen in de week 45 minuten 12km/uur
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Alvast bedankt
Martijn11

Echt, dit is een waardeloos dieet, waar je jezelf mee tekort doet.
, Pudding... nee > magere platte kaas, kwark. Hagelslag? Kippewit ofzo? Een eitje bakken en tussen boterham ook lekker ze!
.