- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whaha, idd, maar in Dexter zaten echt lelijk veel irritante lui. Ik vond Batista ook mega irritant.
Idd, waaronder lila. Dexter zelf soms ook vind ik met al die narration van 'i havent got any feelings' wat hij 250 x moet vertellen, we weten het onderhand wel.
snap sowieso niet waarom Dexter zo n hoog cijfer heeft (9.3 ofzo) op imbd. Veel stukken waren erg saai.
Haha ik vond Batista juist wel baas, met dat accent. Ik kon die zus Debra juist nooit uitstaan.Whaha, idd, maar in Dexter zaten echt lelijk veel irritante lui. Ik vond Batista ook mega irritant.
Haha ik vond Batista juist wel baas, met dat accent. Ik kon die zus Debra juist nooit uitstaan.
King Joffrey moet idd dood. En die dochter van Hank in Californication is ook zo'n tenenkrommend k*tkind geworden.
Batista was inderdaad tof, jammer dat hij dood ging. Die dochter van Hank vond ik vanaf het begin al strontvervelend met dat zeikerige stemmetje, jammer dat ze zo iemand casten.

Hey mannen,
Zit weer ff sopranos te kijken, en damn wat is die moeder van Tony toch een misselijkmakend mens!
[Link niet meer beschikbaar]
Echt iedere scene met haar er in hoop je dat er iemand binnenkomt die haar met de kolf van zijn geweer de hersens in mept!
Wie is jullie meest tenenkrommende karakter? En dan bedoel ik niet as in: skecht geacteerd ofzo, maar gewoon het karakter zelf.
Heel de cast van die soap eigenlijk, van 'Friends' ook imo. Kijk beiden niet, maar had dat gevoel al na paar seconden tijdens zappen.