Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij komt op je pootjes terecht, maar een kerel die je in een filmpje een meid klappen ziet geven is sowieso niet te redden?
Laat ook maar hihi![]()
Je bent te makkelijkJep, zit nogal een verschil in het hoe en wat, zou jij toch moeten begrijpen Moeder Theresa

Ik probeer ff terug te denken toen ik zo oud/jong was.
Maar dat was echt een NO GO, vrouw/meisje slaan.
Dienstplicht weer terug, beetje respect erin pompen.
Ja want 40 jaar geleden was er geen criminaliteit
buiten dat ben ik wel voor een soort van maatschappelijke dienstplicht

Ja want 40 jaar geleden was er geen criminaliteit
buiten dat ben ik wel voor een soort van maatschappelijke dienstplicht

Dienstplicht weer terug, beetje respect erin pompen.

Kom je nu serieus daarmee af terwijl je mijn argumenten hier in spoiler compleet negeert?
Kom je nu serieus daarmee af terwijl je mijn argumenten hier in spoiler compleet negeert?
Kun je dat specificeren? (serieus geïnteresseerd waarom)
tuurlijk was dat wel, maar ik kan me niet herrinneren dat er een meisje zo op der bek werd geslagen.
En onder elkaar was het ff op de vuist en paar dagen later was het weer ok.
Nu trapt zo'n laffaard in ze gele vestje nog ff in op haar hoofd
Snap daar echt totaal niks van.
Maar criminaliteit en kids onderling die een meisje zo toetakelen, mwah zie ik wel verschil in.
Criminalteit was er, maar dit niet!
---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------
Goeie!
+1
Hoef ik niet te doen, die zullen vast gestegen zijn. Maar of er een causaal verband ligt met het afschaffen van de dienstplicht lijkt me erg sterk.
Soldaten zijn door de eeuwen heen verantwoordelijk geweest voor de grootste zwijnerij. Apart dat men nog steeds denkt dat ze in het leger 'respect' leren hebben.
De doodstraf is sowieso al niet handig omdat je vervalt in het gedrag van de terechtgestelde.

op basis van die logica kan je een ontvoerder die zn slachtoffers eten geeft en af en toe onder toezicht in zn tuin laat spelen ook niet achter slot en grendel steken![]()
elke keer als er weer zo.n filmpje verschijnt hier ben ik dan de enigste die zegt hoe zouden jullie reageren als het jullie eigen kind/ broer is die dit doet dan schaam je je toch kapot zeg daar wil je toch geen familie van zijn imo
opa