XXL Nutrition

Meisje die K.O wordt geslagen door een jongen

Dus jij komt op je pootjes terecht, maar een kerel die je in een filmpje een meid klappen ziet geven is sowieso niet te redden?

Laat ook maar hihi :o

Jep, zit nogal een verschil in het hoe en wat, zou jij toch moeten begrijpen Moeder Theresa

Ik probeer ff terug te denken toen ik zo oud/jong was.
Maar dat was echt een NO GO, vrouw/meisje slaan.
Dienstplicht weer terug, beetje respect erin pompen.

Ja want 40 jaar geleden was er geen criminaliteit

buiten dat ben ik wel voor een soort van maatschappelijke dienstplicht

Ja want 40 jaar geleden was er geen criminaliteit

buiten dat ben ik wel voor een soort van maatschappelijke dienstplicht

tuurlijk was dat wel, maar ik kan me niet herrinneren dat er een meisje zo op der bek werd geslagen.
En onder elkaar was het ff op de vuist en paar dagen later was het weer ok.
Nu trapt zo'n laffaard in ze gele vestje nog ff in op haar hoofd ???
Snap daar echt totaal niks van.

Maar criminaliteit en kids onderling die een meisje zo toetakelen, mwah zie ik wel verschil in.
Criminalteit was er, maar dit niet!

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Vergelijk anders even de cijfers van toen en nu ;)

Goeie!
+1

juist, zeker een goed idee om een hoop criminelen een paar jaar lang een militaire opleiding te geven om ze zo dubbel zo efficiente criminelen te maken:roflol:

Soldaten zijn door de eeuwen heen verantwoordelijk geweest voor de grootste zwijnerij. Apart dat men nog steeds denkt dat ze in het leger 'respect' leren hebben.

tuurlijk was dat wel, maar ik kan me niet herrinneren dat er een meisje zo op der bek werd geslagen.
En onder elkaar was het ff op de vuist en paar dagen later was het weer ok.
Nu trapt zo'n laffaard in ze gele vestje nog ff in op haar hoofd ???

Snap daar echt totaal niks van.

Maar criminaliteit en kids onderling die een meisje zo toetakelen, mwah zie ik wel verschil in.
Criminalteit was er, maar dit niet!

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Goeie!
+1

Toen had nog niet iedereen een mobiele telefoon om mee te filmen en zette het niet direct op facebook. Alles wat destijds buiten je eigen wijk of dorp gebeurde had je geen erg in.

Vergelijk anders even de cijfers van toen en nu ;)
Hoef ik niet te doen, die zullen vast gestegen zijn. Maar of er een causaal verband ligt met het afschaffen van de dienstplicht lijkt me erg sterk.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Soldaten zijn door de eeuwen heen verantwoordelijk geweest voor de grootste zwijnerij. Apart dat men nog steeds denkt dat ze in het leger 'respect' leren hebben.

++

Laat mensen maar een jaar in een bejaardenhuis werken oid als ze 18 worden.

Jaja ook daar zijn veel pro's en cons op te zeggen.

Los van deze situatie, vanuit mijn perspectief is de doorsnee van de maatschappij wel een stuk richting de 'scheit aan, laat me met rust, ik doe zelf wat ik wil, opdonderen' kant gegaan. Vrouwen of meisjes inclusief. Misschien leef ik in zo'n leefomgeving en de rest niet, kan ook.

Heb het idee dat 'middenklasse' groter is geworden maar wel richting de onderklasse (qua sociaal gedrag) is gedaald. Of de onder klasse is richting middenklasse gestegen.

De doodstraf is sowieso al niet handig omdat je vervalt in het gedrag van de terechtgestelde.

op basis van die logica kan je een ontvoerder die zn slachtoffers eten geeft en af en toe onder toezicht in zn tuin laat spelen ook niet achter slot en grendel steken:roflol:

elke keer als er weer zo.n filmpje verschijnt hier ben ik dan de enigste die zegt hoe zouden jullie reageren als het jullie eigen kind/ broer is die dit doet dan schaam je je toch kapot zeg daar wil je toch geen familie van zijn imo

opa

elke keer als er weer zo.n filmpje verschijnt hier ben ik dan de enigste die zegt hoe zouden jullie reageren als het jullie eigen kind/ broer is die dit doet dan schaam je je toch kapot zeg daar wil je toch geen familie van zijn imo

opa

Heb zoiets een keer meegemaakt op vakantie en het interesseerde die ouders geen ene reet kan ik je zeggen terwijl ze alles zagen wat hun kinderen deden... Zal dat nooit vergeten, uitschot dat het was :mad:

Wel genant om een wijf te slaan zoals een wijf.

Terug
Naar boven