AndroidHealthClinic

Meisje op één dag 17 keer misbruikt

Ze had het waarschijnlijk ook zelf gezocht.

zonder verdoving castreren met een mes

echt sick deze shit........

17x door DEZELFDE man? dat is dan gewoon 1 keer toch, tenzij hij haar misbruikte, even een biertje drinken, dan weer misbruiken, even boodschappen halen, verder met misbruiken and so on???

12??? Sick!

Als ze nu niet zwanger is weet ik het ook niet meer!

Heb ze het geteld dan.

J
Jij had liever gezien dat de daders geen advocaten of verdediging op welke manier dan ook hadden gehad?

iedereen heeft natuurlijk recht op verdediging, maar 12 jarigen die uitdagen om verkracht te worden, komt toch niet echt geloofwaardig over?

Valt me mee dat er nog niet gesproken wordt over de afkomst van deze mannen. Zieke shit natuurlijk.

Het Nijmeegse meisje zou er ook niet als twaalfjarige hebben uitgezien.

Oh, nee, dan is et goed. Ik dacht al wtf 12 jaar, maar nu ik weet dat ze er waarschijnlijk niet als 12 jaar uitzag snap ik de verkrachters wel. Dat ze het maar bij die 17 keer hebben gelaten.:cool:

WTF man, Doodstraf voor die zieke gasten, laat ze anaal vernedert worden door een dikke n*ger.:mad::mad::mad::mad::mad:

Het Nijmeegse meisje zou er ook niet als twaalfjarige hebben uitgezien.

Oh, nee, dan is et goed. Ik dacht al wtf 12 jaar, maar nu ik weet dat ze er waarschijnlijk niet als 12 jaar uitzag snap ik de verkrachters wel. Dat ze het maar bij die 17 keer hebben gelaten.:cool:

WTF man, Doodstraf voor die zieke gasten, laat ze anaal vernedert worden door een dikke n*ger.:mad::mad::mad::mad::mad:

of laat skinnie dat doen ipv een dikke n*ger
edit:
sinds ik 17 x misbruik wordt op een dag maak ik de gains van me leven

Laatst bewerkt:
wtf doet een meisje van 12 alleen in rotterdam.... lol

Terug
Naar boven