koolstofje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jawel,als je goed bruin weggaat........kom je bruiner terug,of je moet op noordpool vakantie gaan
GoedHet is ietsjes minder geworden, maar ik doe nu ook onderhoud dosering al een tijdje van 1mg per week.
Nog steeds mooi egaal bruin overalRond juni/juli ga ik weer ff opbouwen hehe
![]()
Maat van mij heb ik het ook aangesmeerd! Alleen hij heeft die bijwerking van moedervlekjes echt 100x erger... op zn gezicht heeft hij wel stuk of 40 kleine bruine spikkeltjes erbij gekregen..
Maar nu wordt het niet meer erger en hij begint goed bruin te worden(na 15mg)
Bij mij zijn de moedervlekjes al bijna niet meer te zien die ik erbij had gekregen
Wanneer ga jij weer beginnen?![]()

Via bovengenoemde website heb ik gewoon alles netjes gekregen, alles zag uit hoe het eruit hoort te zien, dus lijkt erop dat het niet "bijgevuld" is.
Zojuist de eerste injectie gezet, maar 0..07ml/0.4mg, omdat laag beginnen aan te raden was en me aangeraden dosis op 0.75 mg zit. uitgaande van 1 mg/100kg lichaamsgewicht.
Morgen ga ik voor 0.1ml en dan vanaf overmorgen dan gewoon 0.15ml of is dit te snel opgebouwd?
Injecteren was ff spannend, nog nooit gedaan, maar je voelt er niks van![]()
Via bovengenoemde website heb ik gewoon alles netjes gekregen, alles zag uit hoe het eruit hoort te zien, dus lijkt erop dat het niet "bijgevuld" is.
Zojuist de eerste injectie gezet, maar 0..07ml/0.4mg, omdat laag beginnen aan te raden was en me aangeraden dosis op 0.75 mg zit. uitgaande van 1 mg/100kg lichaamsgewicht.
Morgen ga ik voor 0.1ml en dan vanaf overmorgen dan gewoon 0.15ml of is dit te snel opgebouwd?
Injecteren was ff spannend, nog nooit gedaan, maar je voelt er niks van![]()

Bij wie kan ik wat van dat water bestellen? Stuur even een PMetje asjeblieft.