MuscleMeat

melanotan 2 starten

jawel,als je goed bruin weggaat........kom je bruiner terug,of je moet op noordpool vakantie gaan

Haha nee ik ga de griep ophalen in mexico, waar ik nog lekker door blijf trainen.

Vervolgens 1 week thuis en dan 10 dagen richting hongarije, waar ik de bloemetjes buiten ga zetten.

In die tussenweek zal ik dan maar weer aantal keer injecteren.

Normaal verbrand ik altijd erg snel, dus hoop dat, dat hiermee verleden tijd is.

fesfse

Laatst bewerkt:
Ik zelf heb er nooit bestelt.
Maar hoorde van meerdere mensen op dit forum dat het gewoon te vertrouwen is! ;)

Wacht hun reactie nog maar ff af anders;)

Goed;) Het is ietsjes minder geworden, maar ik doe nu ook onderhoud dosering al een tijdje van 1mg per week.

Nog steeds mooi egaal bruin overal :D Rond juni/juli ga ik weer ff opbouwen hehe ;)

Maat van mij heb ik het ook aangesmeerd! Alleen hij heeft die bijwerking van moedervlekjes echt 100x erger... op zn gezicht heeft hij wel stuk of 40 kleine bruine spikkeltjes erbij gekregen.. :(
Maar nu wordt het niet meer erger en hij begint goed bruin te worden ;) (na 15mg)

Bij mij zijn de moedervlekjes al bijna niet meer te zien die ik erbij had gekregen ;)

Wanneer ga jij weer beginnen? :P

Zijn dat echte moedervlekken die voor altijd blijven, of is het maar tijdelijk? En bestaande moedervlekken, worden die donkerder of niet?

Ik ben er nu 1,5 maand mee gestopt en ze zijn bijna allemaal weggetrokken. Een paar zie je nog wel, maar die zijn een stuk minder donker.. Dus die trekken denk ik ook nog wel weg.

Verder werden bij mij al mn andere moedervlekken wel een stuk donkerder. Maar dit is ook weer weggetrokken ;)

Dus ik ga het zeker binnenkort weer doen!

ik ben nu ongeveer een jaar aan de mt2. van heel bleek, huidtype 1 ben ik nu redelijk bruin, al een jaar. soms wordt het wat minder, maar een keer zonnebank erbij en je kan er weer weken tegenaan.
Ik ben in het zonlicht echt richting het overdreven bruin, zelfs mijn tanden en blauwe ogen vallen nu op door het kleurverschil. in schaduw en savonds zie je niet zo goed dat ik bruiner als anderen ben. is dit te verklaren?

Vreemd, ik zie er juist in de 'avondzon' veel bruiner uit dan de felle zon overdag. Mijn ogen (hazel) komen nu ook veel mooier uit, er zit veel meer kleur in lijkt het.

misschien ben ik dan nog niet echt "diepbruin" maar is het nog een oppervlakkig kleurtje wat juist in het licht goed te zien is. in zwarte kleding lijk ik ook gewoon, in het wit heb ik weer die bijna overdreven look.

Hee mensen! ik ben nu ook serieus aan het overwegen met melanotan 2 te beginnen. Ik ben erg benieuwd aangezien ik huidtype 1 heb en ik normaal niet bruin word, hoe goed ik mn best ook doe...

Ik zou graag informatie willen over waar ik het kan kopen aangezien het toch naar mijn weten een illegale substantie is in nederland. Ik begrijp dat er al meer over is gezegt in deze en andere topics, maar ik zou graag van de gebruikers hier een verkoper horen die betrouwbaar is aangezien ik ook hoor over zendingen waar mee geknoeid is met fillers ed.
Ik ga ervanuit dat dit niet onder de 'vraag niet naar verkopers van anabolen' regeling valt. graag een reactie hier of via pm.

Alvast bedankt!

Mensen die sproetjes hebben op hun lichaam hier ervaring mee? Worden die sproeten dan niet nog veel bruiner ten opzichte van de rest van je huid?

Via bovengenoemde website heb ik gewoon alles netjes gekregen, alles zag uit hoe het eruit hoort te zien, dus lijkt erop dat het niet "bijgevuld" is.

Zojuist de eerste injectie gezet, maar 0..07ml/0.4mg, omdat laag beginnen aan te raden was en me aangeraden dosis op 0.75 mg zit. uitgaande van 1 mg/100kg lichaamsgewicht.

Morgen ga ik voor 0.1ml en dan vanaf overmorgen dan gewoon 0.15ml of is dit te snel opgebouwd?

Injecteren was ff spannend, nog nooit gedaan, maar je voelt er niks van :)

Via bovengenoemde website heb ik gewoon alles netjes gekregen, alles zag uit hoe het eruit hoort te zien, dus lijkt erop dat het niet "bijgevuld" is.

Zojuist de eerste injectie gezet, maar 0..07ml/0.4mg, omdat laag beginnen aan te raden was en me aangeraden dosis op 0.75 mg zit. uitgaande van 1 mg/100kg lichaamsgewicht.

Morgen ga ik voor 0.1ml en dan vanaf overmorgen dan gewoon 0.15ml of is dit te snel opgebouwd?

over welke website hebben we het dan? of heb ik neit goed gekeken?

Edit: ik ga er vanuit dat t de store.sunnatura is?

Edit2: is het handig er gelijk de 30 prikkers en 5 ml steriel water bij te kopen? of kun je dat beter los ergens anders weg halen

Laatst bewerkt:

Nog snel even foto's maken van hoe het nu is! kun je mooi het resultaat showen ;)

Over deze..

[Link niet meer beschikbaar]

Heb ik ook al goeds over gehoord van een forummember. Heb er zelf niet besteld.

Kan iemand mij helpen aan injecteerbaar water ofzo? Ik heb nog 3 vialtjes M2 staan. Krieltje? :D

Bij wie kan ik wat van dat water bestellen? Stuur even een PMetje asjeblieft.

hoelang duurt het ongeveer voor je echt iets begint te zien ervan?

ben nu aan de 3e dag bezig, vanaf morgen ga ik de volledige dosis injecteren en natuurlijk ff zonnen. Vandaag niet veel tijd voor ivm met middagdienst.

Bij mij begon je het naar 1 week al te zien. Vooral toen ik na die week 1x zonnebankje pakte;)

Heb net 30 mg bestel bij sunatura. ook heb ik er 30 naalden en 5 ml steriel water bijbesteld. bij alle dingen stond (unavailable for purchase) maar t werkte verder gewoon.
ff kijken hoe dat gaat.

Terug
Naar boven