XXL Nutrition

melanotan 2 starten

Heb net 30 mg bestel bij sunatura. ook heb ik er 30 naalden en 5 ml steriel water bijbesteld. bij alle dingen stond (unavailable for purchase) maar t werkte verder gewoon.
ff kijken hoe dat gaat.

Ben benieuwt:D
Laat ff weten als je wat binnen krijgt :cool:

Ben benieuwt:D
Laat ff weten als je wat binnen krijgt :cool:

komt goed. is sowieso mijn eerste keer met het bestellen van min of meer illegale shizzle. Ben erg benieuwd. kan alleen niet vinden op die site wanneer verwacht word dat t in nederland aankomt. dus we wachten af.
Heb het hele pakketje daar besteld:

- 30 mg Melanotan
- 30 spuiten van 12 mm
- 5 mililiter van dat water.

das 102 euro incl verzendkosten. Zou financieel gezien wel een hele klap zijn mocht ik opgelicht worden of als ze het aan de grens onderscheppen.

zo gauw er iets is zal ik een updateje posten

ik zag dat deze link nog niet was gepost. wellicht overbodig maar ik vond er toch veel bruikbare info over melanotan in diverse vertalingen.
www.melanotan.cn

Ik was net verbaast :P Ik had zondagavond mijn pakketje met spul besteld, en vanmorgen stond de TNT al bij de voordeur. T gebeurt me niet vaak dat bedrijven uit t buitenland mij positief verassen met levertijden. alles is compleet en was stevig ingepakt.

Ik ga dus vanavond emt mijn kuur beginnen en zal later op de dag even wat 'before' fotos maken.

Ik meot alleen nog even uitvinden hoe ik t spul moet bewaren en mengen. heb nog ene aantal vraagtekens.

Julie horen t wel

Zo dat is snel :D

Als ik jou was zou ik 1 flesje alvast aanmengen met 1ml injectievloeistof. Die zet je dan in de koelkast.
Dan pak je elke dag dat flesje uit de koelkast en trek je in je spuitje wat je nodig hebt en zet je het flesje weer in de koelkast;) en injecteren maar!

De overige 2 flesjes zet je zonder vloeistof erbij te doen gewoon in de vriezer.

Jep, zo zou ik het ook doen. Overigens moet je met paypal betalen ofzo bij Sunatura. Kan iemand anders mij wat steriel/injecteerbaar water leveren? Wat geld overmaken is makkelijker dan paypal enzo.

Volgens mij verkoopt de apotheek dit niet.

er zijn op internet veel peptide fabrikanten te vinden.
na een google search vond ik glschina. daar zullen de resellers ook wel hun peptides kopen :-)
dus voor iederen die het goedkoper wilt hebben, glschina of vele andere direct uit china..

Thnx voor de tip!

Ik ben wel benieuwt of mensen ervaring hebben met bedrijven die melanotan leveren uit China?
Vind het toch wel beetje eng om daar te bestellen.

Thnx voor de tip!

Ik ben wel benieuwt of mensen ervaring hebben met bedrijven die melanotan leveren uit China?

zover ik weet komt al die rommel uit china. maar om daar direct weg te bestellen...
ik zit nu al een half uur te kloten met het fokking dopje van he steriele water, en ben er knap chagrijnig van...:P hoe moeilijk kan t zijn...
paypal werkt veel sneller als overmaken als je je bankrekening eraan gelinked hebt. 3 klikken en het was klaar.

Heb ent de eerste gezet, en voelde de spuit toch wel :P
Ging met t afmeten van de dosis water neit helemaal goed, dus heb voor de zekerheid maar wat extra water bijgedaan. liever een laag uitvallende dosis als een te hoge.
dus ik ben officieel begonnen.

Netjes. Before pics gemaakt? :)

..

Laatst bewerkt:
Thnx voor de tip!

al die handelaren bestellen ook bij onder andere glschina. dus wat hun kunnen, kan jij ook. :-)
zal je wel met western union of paypal moeten betalen en hopla krijg je de flesjes per dhl binnen. 2 keer zo goedkoop als bij een tussenhandelaar. waarom veel betalen als je weinig kunt betalen?

Bij welk bedrijf heb jij het dan bestelt? :D
Ik heb gelukkig Paypal ;) echt ideaal

Zeker weten! Paypal is de shit. maar toch vind ik t een beetje eng dat er zo met mijn paypal wachtwoord geld van mn rekening kan worden gehaald...

Ik kwam er gisteren bij t 2e spuitje wel achter dat een scherpe naald toch een stuk chiller werkt als een stompe:P had de eerste keer als door t dekseltje heengestoken.

De eerste spuit kreeg ik vrij veel bijwerkingen bij, echt misselijk, rooie kop en alles. 2e ahd ik nergens last van terwijl de dosis iets groter was.

Ik krijg er trouwens geen erectie van. is dat vreemd?

Ik denk dat die erecties komen als je pas een mg of 15-20 gespoten hebt. Ik heb het zelf niet heel erg en pas alleen bij een zwaardere kuur.

Zeker weten! Paypal is de shit. maar toch vind ik t een beetje eng dat er zo met mijn paypal wachtwoord geld van mn rekening kan worden gehaald...

Ik kwam er gisteren bij t 2e spuitje wel achter dat een scherpe naald toch een stuk chiller werkt als een stompe:P had de eerste keer als door t dekseltje heengestoken.

De eerste spuit kreeg ik vrij veel bijwerkingen bij, echt misselijk, rooie kop en alles. 2e ahd ik nergens last van terwijl de dosis iets groter was.

Ik krijg er trouwens geen erectie van. is dat vreemd?

Ja het is inderdaad een beetje onveilig gevoel. Maar als je een wachtwoord kiest wat je verder bij geen andere internet sites of MSN bijv. gebruikt. Dan kan er niet zo gauw iets mis gaan hoor (Y) Nergens opslaan ofzo iig!

Dat met die spuiten met botte naald had ik ook.. Had niet genoeg naaldjes dus deed soms zelfs 4x met dezelfde insuline spuit :S Ook niet echt slim volgens mij qua hygiëne... en het prikte niet echt fijn! Volgende keer pak ik gewoon elke keer een nieuwe iig.

Dat van die erectie, denk ik dat het niet raar is hoor.. verschilt gewoon per persoon denk ik. De een heeft het wel, de ander niet.
Bij mezelf kan ik moeilijk zeggen of ik daardoor een erectie kreeg... Zat aan de Sustanon, dus was zowiezo al zo geil als een beer.. hahaha

Ja het is inderdaad een beetje onveilig gevoel. Maar als je een wachtwoord kiest wat je verder bij geen andere internet sites of MSN bijv. gebruikt. Dan kan er niet zo gauw iets mis gaan hoor (Y) Nergens opslaan ofzo iig!

Dat met die spuiten met botte naald had ik ook.. Had niet genoeg naaldjes dus deed soms zelfs 4x met dezelfde insuline spuit :S Ook niet echt slim volgens mij qua hygiëne... en het prikte niet echt fijn! Volgende keer pak ik gewoon elke keer een nieuwe iig.

Dat van die erectie, denk ik dat het niet raar is hoor.. verschilt gewoon per persoon denk ik. De een heeft het wel, de ander niet.
Bij mezelf kan ik moeilijk zeggen of ik daardoor een erectie kreeg... Zat aan de Sustanon, dus was zowiezo al zo geil als een beer.. hahaha

:roflol: ik begrijp je. zit zelf nu op 1 mg per keer. 3x gezet. Ik merk wel dat t elke keer een beetje een ander gevoel geeft. de eerste keer werd ik fokking missleijk, de 2e keer voelde ik niks, en de derde keer een beetje. K*tte is dan dat als je geen misselijk gevoel hebt, je eht idee hebt dat je wat verkeerd hebt gedaan :P

Enig idee wanneer ik t beste kan beginnen met een zonnebankje?
En ik wou graag weten of t een probleem is als je een keer een dag overslaat. Ik moet een weekend weg, en dan word t moeilijk.

Ik ging na 1 week van gebruik onder de zonnebank, toen merkte ik echt dat ik door de melanotan extra bruin werd. Maar je kan nu ookal beginnen hoor! Alleen als je een huidtype 1 heb, zou ik wel ff langzaam op gaan bouwen.

Als je het even een dagje overslaat is het niet zo erg.. Deed ik zelf ook weleens ;)

Maar heeft iemand nog ervaring bij een goedkope (buitenlandse) shop?
Wil binnenkort weer wat bestellen namelijk hehe

Terug
Naar boven