MuscleMeat

Melanotan II

Niet met 0,5mg beginnen. Dan wordt je kotsmisselijk! Zelf met 0,2 werd ik nog licht misselijk en een rode kop. Doe gewoon safe en 1e dag 0,1 volgende 0,2 dan 0,3 etc.

Ik moet er toch wel bij zonnen, anders moet ik 3x zoveel spuiten voor wat resultaat.

Sommigen worden nooit echt goed bruin van de zon. Sinds ik dit spul gebruik kan ik zo bruin worden als ik maar wil.

Probeer dan in je been vet te injecteren. Ik zet het alleen nog maar daar.
Dat maakt voor mij niet uit. Het is vooral de eerste keren dat je gebruikt dat je misselijk wordt. Dosis opbouwen, dan is er niks aan de hand. Maar als je een maand niet gebruikt dan ook weer met kleine hoeveelheid beginnen.

Laatst bewerkt:
-de genoemde 5cm rond navel doet zeer. Buikvet rondom de navel is gevoelig, lovehandles niet. Pak het vet aan de zijkant, een flink stuk van je buik af.
-mijn eerste keer was ik vet misselijk had een behoorlijk rood lichaam opeens en voelde me beroerd. Dat is een soort allergische reactie maar na de 3e keer werd het al minder. Eerste keer was maar 200mcg (0,2mg) De genoemde 500mcg had ik niet willen hebben de eerste keer
-melanotan zonder zon werkt al prima, maar me af en toe een zonnebank werkt wel sneller.
-bac water want 0.9% benzyl alcohol in water dood evt bacteriën en gaat bacterie groei zeker tegen.

pijn? als je een klein prikje pijn noemt ben je wel gevoelig man :p ok je voelt het even, pijn is als je met een hamer op je duim slaat :D
en misselijk nooit last van gehad, ik zette het gewoon altijd voor ik ging slapen dus enige (bij)werking was bruin worden en afentoe die opkomende erecties ;)

pijn? als je een klein prikje pijn noemt ben je wel gevoelig man :p ok je voelt het even, pijn is als je met een hamer op je duim slaat :D

Ik prik 4-6 keer per dag! Natuurlijk zou ik ook tegen een prik vlakbij mijn navel kunnen maar waarom zou ik als je echt niks voelt aan de zijkanten van je buik. Echt meerdere keren per dag een kleine steek van het prikken is behoorlijk irritant op den duur. Dan gaat prikken erg tegenstaan. Het is heel simpel rondom navel is niet voor niets een bijna erogene zone; heel veel zenuwuiteinden daar richting het werkelijke geslachtsgebied. Dan ben je vrij dom of masochistisch als je daar toch prikt van ik ben stoer ik kan prikken in de meest gevoelige plekken.

TS vraagt me via karma of ik het hem nu aanraad of niet. Om het kort en bondig te houden. Nee te jong.

Dus niet zoals bij AAS dat het echt aantoonbaar slecht is voor een niet uit ontwikkeld hormoonsysteem maar simpelweg te jong om dit soort keuzes te maken. Ik ga iemand van 17 dit NOOIT aanraden. Als ik een zoon van 17 had zou ik het ook niet tof vinden als mensen van 30+ hem zaken aanraden. Dat is een zaak van ouders en niet van mij.

• Topic Starter Topic Starter
TS vraagt me via karma of ik het hem nu aanraad of niet. Om het kort en bondig te houden. Nee te jong.

Dus niet zoals bij AAS dat het echt aantoonbaar slecht is voor een niet uit ontwikkeld hormoonsysteem maar simpelweg te jong om dit soort keuzes te maken. Ik ga iemand van 17 dit NOOIT aanraden. Als ik een zoon van 17 had zou ik het ook niet tof vinden als mensen van 30+ hem zaken aanraden. Dat is een zaak van ouders en niet van mij.

Maar je vind 18 niet te jong...?

Demian, doe het lekker als je het zelf wilt. Waarom wil je goedkeurende blikken van ons krijgen? Zodat je je dan minder slecht er over voelt?

Er is geen leeftijdsgrens. Er is simpelweg nog niet alles bekent over de lichaamelijke gevolgen van Mela. Het maakt geen zak uit of je nou 17 of 18 bent, ik snap gewoon niet waarom je het zou doen. Hou je wel rekening met de neven effecten? (veel moedervlekken, donkerder van kleur, misselijkheid etc)

Wat vertel je tegen je ouders als je het in de koelkast legt?

Als je er zelf achter staat gewoon doen. Zie geen verschil tussen een 17jarige of een 20+ hierin.

Moet het natuurlijk sowieso vertellen voordat ik het koop.

Er is geen leeftijdsgrens. Er is simpelweg nog niet alles bekent over de lichaamelijke gevolgen van Mela. Het maakt geen zak uit of je nou 17 of 18 bent, ik snap gewoon niet waarom je het zou doen. Hou je wel rekening met de neven effecten? (veel moedervlekken, donkerder van kleur, misselijkheid etc)

Veel moedervlekken is afhankelijk van je huid, verwacht er niet veel bij, donkderder van kleur zou kunnen en prima (heb je toch in de zomer ook?), misselijkheid is maar eventjes. Verwacht sowieso geen gigantische neveneffecten omdat ik laag ga doseren.

Damian, ik heb eens een flesje een jaar bewaard in de vriezer en het werkte nog perfect... veel langer bewaren zou ik vrijwel niet doen. het beste is gewoon in je buik prikken. ik prik ongeveer vijf cm van mijn navel vandaan. dat misselijk zijn valt mee en als het gebeurd duurt het ni zo lang. van mij was het (als ik het had) meer het gevoel van warm worden vanbinnen maar dat duurde maar een min of vijf. als je op voorhand al zorgen maakt.. zal je ook meer op evt symptomen letten en het zit vooral in het kopje

tip ga alvorens je buiten gaat zonnen even een goede zonnebank nemen dit helpt alvast

Ben ook bezig met MII, en heb zeker last van misselijkheid en vooral rooie kop, al vanaf 0.5mg Dus zet ik nu 0.25 een paar keer per week. Boners krijg ik er niet echt van maar moedervlekken worden duidelijk donkerder. Maar over het algemeen werkt het spul wel, zeker na zonnebank. Kop ook iets bruiner dan rest van lichaam maar dat komt omdat je gezicht nu eenmaal meer aan zonlicht wordt blootgesteld dan andere delen van je lichaam, niet?

Ben ook bezig met MII, en heb zeker last van misselijkheid en vooral rooie kop, al vanaf 0.5mg Dus zet ik nu 0.25 een paar keer per week. Boners krijg ik er niet echt van maar moedervlekken worden duidelijk donkerder. Maar over het algemeen werkt het spul wel, zeker na zonnebank. Kop ook iets bruiner dan rest van lichaam maar dat komt omdat je gezicht nu eenmaal meer aan zonlicht wordt blootgesteld dan andere delen van je lichaam, niet?

Zonnebanken met handdoek over hoofd ;)

Ben van plan melatonan te kopen bij die belgische website maar welk kitje zou ik kiezen 30, 40 50 of 100mg?

Hoeveel zou genoeg zijn voor half jaar?

Ik krijg nooit een boner hiervan hoor... ben alleen ff misselijk en heb een warm hoofd. Maja ben wel bruin als een drol daar gaat het toch ook om!

Terug
Naar boven