MuscleMeat

Mening over force factor

Alizee

Novice
Waardering
0
En wel over deze :

http://www.forcefactor.com/products/force_factor

Ik heb momenteel een pot Jack3d, die bijna ten einde is.. en nu wil ik denk ik force factor gaan proberen. Zijn er mensen die ervaring hebben met Force Factor? Zoja, is het een echte aanrader of toch maar niet? Zo niet, wat zou je me aanraden te nemen.

Is er toevallig iemand die ooit dit heeft gebruikt? Even de link kopieren en plakken. Tren 13-Ethyl. Is nogal wat meer hardcore dan Force Factor.. graag meningen =]

http://img1.wantitall.co.za/images/...-Ethyl-by-NRG-X-Labs-90-count|413dTzBsB1L.jpg

Nog niet geprobeerd. Maar als je een goede pre workout booster zoekt kan ik je zeker Maximize V2 aanraden. Dat is echt knallen! Heel veel energie en nog meer pomp :D

En wel over deze :

http://www.forcefactor.com/products/force_factor

Ik heb momenteel een pot Jack3d, die bijna ten einde is.. en nu wil ik denk ik force factor gaan proberen. Zijn er mensen die ervaring hebben met Force Factor? Zoja, is het een echte aanrader of toch maar niet? Zo niet, wat zou je me aanraden te nemen.

Is er toevallig iemand die ooit dit heeft gebruikt? Even de link kopieren en plakken. Tren 13-Ethyl. Is nogal wat meer hardcore dan Force Factor.. graag meningen =]

http://img1.wantitall.co.za/images/...-Ethyl-by-NRG-X-Labs-90-count|413dTzBsB1L.jpg

Nee, als je Jack3D hebt geprpbeerd dan ga je zeker niks voelen bij Force Factor. Ook de ingredienten stellen weinig voor dus zou ik me ook bij Jack3D blijven.

Als je geld zat hebt kan je Maximize proberen, maar of je ook krijgt waarvoor je betaalt, dat is dan de vraag.

Bij Maximize V2 krijg je zeker waarvoor je betaald. Echt de beste pre workout booster die ik ken. En heb er al heeel wat gehad :p

Het is ook vrij goedkoop spul. Nog geen 40 euro voor een pot en je hebt 1 maatschep per keer nodig. Heb een keer anderhalve maatschep genomen, maar dat is eigenlijk gewoon teveel van het goede.

De energie en pomp die je er van krijgt zijn gewoon gruwelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, als je Jack3D hebt geprpbeerd dan ga je zeker niks voelen bij Force Factor. Ook de ingredienten stellen weinig voor dus zou ik me ook bij Jack3D blijven.

Als je geld zat hebt kan je Maximize proberen, maar of je ook krijgt waarvoor je betaalt, dat is dan de vraag.

Ik ben het hier niet helemaal mee eens, want met de mensen met wie ik nu train, een van hen heeft eerst jack3d gebruikt en daarna force factor, en force factor zorgt echt voor het produceren van je spieren als ik het goed zeg.

En zijn er mensen die de Tren hebben gebruikt? Want ik denk dat ik die ga proberen

Ik ben het hier niet helemaal mee eens, want met de mensen met wie ik nu train, een van hen heeft eerst jack3d gebruikt en daarna force factor, en force factor zorgt echt voor het produceren van je spieren als ik het goed zeg.

En zijn er mensen die de Tren hebben gebruikt? Want ik denk dat ik die ga proberen

Force factor is niks speciaals. Gewoon een pomp-product, arginine, AAKG en citrulline.

Die tren waar jij de link van gaf is een oral steroid (of prohormoon). En ik denk dat het zelfs geen echte x-tren kloon is. Het is een hormonaal product met zware side-effects. Waar ook een nakuur voor nodig is.

Ja, ik heb geprobeerd op te zoeken wat de side-effects zijn en hoe de nakuur in elkaar zit, maar ik heb hier helaas niks over gevonden wat mij echt deed zeggen , oei oie oei. Ik zie een hoop positive reacties. Weet je miss wat meer over de nakuur en de side-effects? En wat het met je doet

Ja, ik heb geprobeerd op te zoeken wat de side-effects zijn en hoe de nakuur in elkaar zit, maar ik heb hier helaas niks over gevonden wat mij echt deed zeggen , oei oie oei. Ik zie een hoop positive reacties. Weet je miss wat meer over de nakuur en de side-effects? En wat het met je doet

Sowieso pas vanaf 21jaar. Dit is geen supplement maar een oral steroid.
Mogelijke side-effects zijn ondermeer: gyno (borst-vorming), libido-verlies, haaruitval,...
Waarom zou je als beginner al aan hormonale producten beginnen?

Info:
[Link niet meer beschikbaar]

Of stel je vraag hier eens:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/grote-prohormonen-topic-242868/

Sowieso pas vanaf 21jaar. Dit is geen supplement maar een oral steroid.
Mogelijke side-effects zijn ondermeer: gyno (borst-vorming), libido-verlies, haaruitval,...
Waarom zou je als beginner al aan hormonale producten beginnen?

Info:
[Link niet meer beschikbaar]

Of stel je vraag hier eens:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/grote-prohormonen-topic-242868/

Hmm, hier heb ik wat aan... en ja zit niet echt te wachten op t**ten lol. Maar heb je miss een alternathief wat ik zou kunnen gebruiken, is force factor dan miss wel geschikt?

Waar te Koop?

Ik zie dat je trainmaatjes Force Factor hebben gebruikt? Hoe komen ze daaraan dan? Elke keer als ik wat via internet wil bestellen krijg ik een melding dat ze niet mogen exporteren naar NL, wegens restrictions? Graag advies.

Force Factor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niks speciaal, gewoon wat pomp.

Waar te Koop?

Okay, cool.
Wel de moeite waard om te proberen. Ik dacht alleen wat NO en L-Arginine, en dat zit ook in NO explode en Whey.

Maar nu even: waar koop ik dit spul? Lukt niet vanuit US. Iemand andere ervaringen?

Net gebeld, maar helaas verkopen ze dat daar niet.

wat gebruik jij dan? Jouw transformatie is amazing!!

Laatst bewerkt:
Net gebeld, maar helaas verkopen ze dat daar niet.

wat gebruik jij dan? Jouw transformatie is amazing!!

Ik heb niks gebruikt, gewoon getraind en op mijn voeding gelet. No shit. Geen whey, fat burners, pre/post workouts, etc.

Supplementen zijn een verspilling van geld.

Ik kan aan Force Factor komen omdat ik momenteel in amerika zit... en ik ga morgen met een Tren 13-Ethyl cycle beginnnen, mensen interesse in hoe dat verloopt?

Ja, ik ben zeker benieuwd naar je ervaringen.....

Okee, ik zal iedere week een update geven, ik ben vandaag begonnen met me cycle. Ik neem 3 pillen verspreid met ontbijt, lunch en avond eten. Dan 30 minuten voor mijn work-out neem ik creatine (Jack3D). Vandaag gedaan en lekker los gegaan.

Terug
Naar boven