- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit!Alles is wel een skill en door steeds je setup stappen te doorlopen of met elke rep slijt je dat er in.
Ik denk niet dat je maar allerlei mogelijke cues moet gaan opzoeken en toepassen, eigenlijk alleen als je iets aan de uitvoering fout doet om dat dan te proberen corrigeren. Dan zoeken naar wat het hem doet voor jou en klaar.
Anders kun je van alles vinden en inderdaad alle kanten op; de een vind dit de ander vind dat, de ene cue is voor de ene fout de andere cue is voor de tegengestelde fout, of men bedoelt hetzelfde met verschillende cues, blablabla.
Neem die simpele stappen van het programma, laat daarbij je vorm checken prima, maar dan knallen om die basis eigen te maken. (waarmee je vanzelf wel weer tegen dingen om te leren aanloopt of waarna je alles kunt leren en dan ook in een kader van iets wat je uit ervaring weet kunt plaatsen)
Dank je wel!Ja.
Zie onderstaande voor filmpjes. Bij SU leert hij je ook hoe je kan leren voelen of je goed bracet door je vingers naar buiten te duwen.
Filmpjes kijken, iets kiezen om te proberen, oefenen. Verwacht niet alles inn1 keer tegelijk.
Filmpjes van onderstaande op YT vind ik vaak nuttig.
Mark Rippetoe / Starting Strength
Alan Thrall
Brian Alsruhe (o.a. over bracing)
Squat University
Renaissance Periodization
Eddie Hall is een strongman van 140-200 kg die 500 kg heeft gedeadlift en een dynamische start gebruikt waarbij hij de bar eerst naar zich toe moet rollen omdat hij door zijn power belly anders niet in positie kan komen. Als hij de beweging lager aanneemt dan denk ik dat hij daarmee de spieren op spanning zet maar nog niet daadwerkelijk vanuit daar het volle gewicht trekt en tijdens die dynamische start wacht tot zijn heupen in de juiste positie zijn voordat hij echt volledig tilt.Ik deed het voornamelijk zo omdat ik het idee heb dat Eddie Hall in het voorbeeld filmpje het ook zo deed en het voelt behoorlijk goed tbh. Ik bedoel dit natuurlijk niet om bijdehand te doen ik kan het verkeerd begrijpen natuurlijk.
Ik bedoel van de reactie van Bullshark (3e post in topic)
met handdoek in je nek beetje rekken door voorzichtig je hoofd te draaien. kan iedereen gebeurenIk heb een spiertje in me nek verrekt. Geen idee hoe tbh. Hij was twee dagen terug op het punt dat ik niet eens meer links of rechts kon kijken. Het is nu een tikkie minder maar nog steeds behoorlijk slecht. Zouden jullie gewoon de training doen of niet?