XXL Nutrition

Shocking Merkel poseert net zoals Adolf Hitler

Mijn ogen !!!!!!!!!!!! :(

FD Jugend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie comment wel onder het nieuwsbericht in de OP

Zo kun je het ook noemen inderdaad. Heel goed te weten dat ik niet de enige ben die het inziet. Deze schizofrene, narcistische vrijmetselaars zijn vaak ook verkapte maar vooral verknipte sociopaten. Daarom worden ook zo vaak mensen opgesloten die in hun ogen 'gek' zijn en voor hun eigen eliteclubje een dreiging vormen. De dreiging is er niet naar wordt gemaakt, bewerkstelligd en in stand gehouden middels de wel bekende GGZ instellingen. Dat deze mensen verplicht opgenomen moeten worden en voor 'gek' verklaard worden met behulp van een omgekochte psycholoog, wordt niet over gesproken. Het gaat enige doel is dit aannemelijk te maken bij het grote publiek dat op ze lijkt te 'stemmen' via peilingen. Al worden deze personen niet gekozen maar geplaatst via het Rotary-systeem van de vrijmetselarij. Alles om de pakkans te verlagen en aandacht af te leiden van 'The Grand Scheme' dat voltrokken wordt door de vrijmetselarij en zelfgeproclameerde elite die zich illuminatie noemt, welke al het geld in handen hebben en naar hun mening daarmee de macht hebben over alles en iedereen. En dit nemen te mogen houden. Wie is er dan eigenlijk helemaal gek? Het grote publiek toch dat zich te koste van zichzelf een loer laat draaien om nog maar te zwijgen van het rad dat ons voor ogen wordt gedraaid. Deze vrouw en al die haar voor zijn gegaan wisten vooraf waar ze aan begonnen en wat de uitkomst zou zijn. Compleet geënsceneerd en gefacilliteerde fraude. Het gaat goed met die landen zolang de G20 dit 'wilt' en gedoogd. In korte tijd heeft mede zij haar medewerking verleend dictators te elimineren. Veel natuurlijk terecht maar wat verzwegen wordt is dat deze mensen zelf? Vele malen erger zijn dan de dictators die ze vermoord hebben. Want het zijn zij die alle zelfmoorden op hun geweten hebben van mensen die het niet konden redden in de verhardde, hebzuchtige en de materialistische gemaakte maatschappij waarin we zijn komen te leven onder het regime van deze zelfgeproclameerde en geld- en levensrovende elite.

:nut:
Ben jij dit, houston ???

Is hetzelfde als wilders met hitler vergelijken..
zou best een aardig vent kunnen zijn die hitler hoor

Hier een poging om het topic te redden:
Wie zou deze onderstaande jonge Angela Merkel doen?
:roflol: No ****ing way...Die houding, k*tkapsel, rotkop...:kots:

---------- Post added 13 September 2013 at 15:07 ----------

Goeie comment wel onder het nieuwsbericht in de OP

:nut:
Ben jij dit, houston ???
Het klinkt logisch??? Als je ogen eenmaal zijn geopend, kun je ze moeilijk weer dicht doen:D Mensen met zogenaamde paranoide ideeen, zijn niet paranoide, nee, die zijn wakker! Dat zijn mensen die op een manier zijn gaan nadenken en kijken naar deze wereld, die schadelijk is voor degenen die echt de touwen in handen hebben:)

AAAAAAAAARGH!!!!

tumblr_ms87ukedvF1sp2yu3o1_500.gif

lijkt net of ze iemand gaat aftrekken.

In before peanut een foto upload met zijn kwakkie erop.

Wtf, zou Merkel mss de vrouwelijke reïncarnatie van Adolf zijn...

Uit principe zou ik elk topic van iemand die iemand demoniseert met Hitler (Stalin...) zonder enkele aanleiding verwijderen. Zo niet creatief, zo flauw en toch beschadigend voor de betrokken persoon. Een eeuwige ban voor TS mag ook overigens.

Merkel is de beste leider die DE sinds lange tijd had. Als Merkel partime zou doen wat Rutte nu fulltime doet zou ik hem direct ruilen met Duitsland.

Uit principe zou ik elk topic van iemand die iemand demoniseert met Hitler (Stalin...) zonder enkele aanleiding verwijderen. Zo niet creatief, zo flauw en toch beschadigend voor de betrokken persoon. Een eeuwige ban voor TS mag ook overigens.

Merkel is de beste leider die DE sinds lange tijd had. Als Merkel partime zou doen wat Rutte nu fulltime doet zou ik hem direct ruilen met Duitsland.

Gewoon een vorm van de wet van Godwin maar dan op geretardeerd niveau.

Merkel heeft haar uiterlijk niet mee maar er zijn meer slechtere politici dan haar in Europa dan betere.

Wat doet Merkel precies goed dan?

Geen idee, de vraag is meer welke slechte dingen ze niet doet die anderen wel doen.

Geil ding die Ankela vroeger. Die zou ik toen wel willen spritzen.

Geen idee, de vraag is meer welke slechte dingen ze niet doet die anderen wel doen.

Volgens mij doet ze niet veel meer andere dingen dan slechte politici en is het vooral aan het Duitse bedrijfsleven te danken dat het goed gaat.

Terug
Naar boven