AndroidHealthClinic

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
  • Topic Starter Topic Starter
Nog een paar minuutjes dan begint CR7. Staat bij jullie de lube ook al paraat?

Ik ga niet kijken, ben te moe van het weinig slapen en moet er morgen echt vroeg uit om te leren.

Fout gemaakt bij t altime doelpunten record van Cesar Rodriguez uit de jaren '50, ipv 235 is het 232. En toevallig mocht het zo zijn dat de kleine Mess nu op 231 zit :D vnv speelt Barca tegen Granada. We'll see if Messi can do it hehe

Is dit topic nu nog aan de gang? :)
Messi = 144
Ronaldo = 53
Overgrote meerderheid.

En ok Messi is misschien minder knap en klein, maar het is geen dwerg of hij ziet er nu ook weer niet uit als een mong**l. If any, zou zijn gestalte zelfs nog meer respect moeten afdwingen voor zijn prestaties en wat hij heeft bereikt (niet dat ik denk dat hij behalve kopduels veel nadelen heeft aan zijn 1m69...). Ondanks zijn mindere kop scoort hij lekkere grieten dus hij moet alleszins ook meer vaardigheden hebben op PUA vlak dan Ronaldo (maar natuurlijk is het bij zowel Ronaldo als Messi het geld en de faam die de grootste troeven zijn).

144? 53? wat zijn dat voor cijfers?

Messi nu op 51 doelpunten in 44 duels, maakt hij er vnv 2 heeft hij 't all time record van barca (op 24 jarige leeftijd) en 53 goals in 45 duels tegenover de 53 goals in 55 duels van vorig seizoen

Messi, zekers......

Messi is de beste voetballer aller tijden . Denk dat we dat allemaal wel mogen inzien . Cristiano is ongelookflijk goed en gaat zeker de top 10 beste voetballers ooit in maar Messi is echt een voetbalgod . En who cares dat hij niet kopbalsterk is ...

Dat is de uitslag van de poll op dit moment ;)

4f6849d842456-Photo_20-03-12_10_08_39.jpg

Messi is de beste voetballer aller tijden . Denk dat we dat allemaal wel mogen inzien . Cristiano is ongelookflijk goed en gaat zeker de top 10 beste voetballers ooit in maar Messi is echt een voetbalgod . En who cares dat hij niet kopbalsterk is ...

Idd, alletwee echte absolute topvoetballers. Ronaldo is een halfgod, maar Messi is gewoon god. Wat mij betreft mag Messi in het rijtje Maradonna, Pele, ...

Idd, alletwee echte absolute topvoetballers. Ronaldo is een halfgod, maar Messi is gewoon god. Wat mij betreft mag Messi in het rijtje Maradonna, Pele, ...

Alle respect voor je mening, maar Pele is een praatjesmaker die zichzelf uitroept tot beste ooit, wat hij lang niet is ;)

Kijk maar eens naar een paar documentaires over het Brazilië van toen, waar hij zelfs niet eens de beste van het team was. Kijk erna een documentaire over Maradona. Groot verschil.

Messi is ook geen Maradona. Hij is wel een zeer goede speler, maar zeker geen Maradona. Onlangs een filmpje gezien van Messi en Maradona die tennisvoetbal spelen. Messi valt niet eens op.

OT: Messi en Ronaldo zijn niet te vergelijken. Messi is een speler die centraal de acties maakt, Ronaldo een typische flankspeler. Beide goede spelers, no doubt.

Alle respect voor je mening, maar Pele is een praatjesmaker die zichzelf uitroept tot beste ooit, wat hij lang niet is ;)

Kijk maar eens naar een paar documentaires over het Brazilië van toen, waar hij zelfs niet eens de beste van het team was. Kijk erna een documentaire over Maradona. Groot verschil.

Messi is ook geen Maradona. Hij is wel een zeer goede speler, maar zeker geen Maradona. Onlangs een filmpje gezien van Messi en Maradona die tennisvoetbal spelen. Messi valt niet eens op.

OT: Messi en Ronaldo zijn niet te vergelijken. Messi is een speler die centraal de acties maakt, Ronaldo een typische flankspeler. Beide goede spelers, no doubt.

Kan je niet zeggen, voetbal toen en voetbal nu is totaal verschillend. Eerlijk gezegd denk ik dat als Maradonna in deze tijd zou voetballen dat hij niet hetzelfde niveau zou halen.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 10:31 ----------

Hij zou 't veld niet eens halen met al die drugstesten van tegenwoordig :D

Begrijp me niet verkeerd btw, uiteraard respect voor DM

messi>maradona

Kan je niet zeggen, voetbal toen en voetbal nu is totaal verschillend. Eerlijk gezegd denk ik dat als Maradonna in deze tijd zou voetballen dat hij niet hetzelfde niveau zou halen.

Hij zou 't veld niet eens halen met al die drugstesten van tegenwoordig :D

Begrijp me niet verkeerd btw, uiteraard respect voor DM

Klopt inderdaad. Maar toch als je ziet wat hij nu op deze leeftijd nog steeds kan met een bal, op youtube staat ook ergens een vrije trap die hij neemt op training tijdens afgelopen wk. Met zijn inzet en doorzettingsvermogen zou ik hem wel hetzelfde niveau zien halen in deze tijden. De opmerking over drugs is begrijpelijk, want dat heeft zijn imago besmeurd. Desondanks moet je weten dat hij zijn hoogste niveau haalde clean (tot voor zover wij weten).

Trouwens niemand die spreekt over het team waarbij Messi speelt. Iniesta en Xavi staan volledig in de schaduw van Messi, maar wat zou Messi in een ander team bereiken? Hetzelfde? Vandaar dat ik hem graag zie vertrekken naar een ander team alleen maar om zijn echte waarde te zien.

Maradonna was traag ivm Messi. Messi moet technisch niet onderdoen voor Maradonna. :trollface:

Klopt inderdaad. Maar toch als je ziet wat hij nu op deze leeftijd nog steeds kan met een bal, op youtube staat ook ergens een vrije trap die hij neemt op training tijdens afgelopen wk. Met zijn inzet en doorzettingsvermogen zou ik hem wel hetzelfde niveau zien halen in deze tijden. De opmerking over drugs is begrijpelijk, want dat heeft zijn imago besmeurd. Desondanks moet je weten dat hij zijn hoogste niveau haalde clean (tot voor zover wij weten).

Trouwens niemand die spreekt over het team waarbij Messi speelt. Iniesta en Xavi staan volledig in de schaduw van Messi, maar wat zou Messi in een ander team bereiken? Hetzelfde? Vandaar dat ik hem graag zie vertrekken naar een ander team alleen maar om zijn echte waarde te zien.

Ja dat over die drugs was een grapje. Mee eens dat Maradonna barst van techniek, maar hij zou toch anders moeten gaan spelen in de huidige tijd. Maar om te zeggen dat Messi niet eens opvalt naast hem is ook overdreven, want dat kleine lichaampje van stroomt ook over van souplesse. Ik vind dat je daar geen uitspraak over kan doen wie er van die 2 beter zou zijn of iets.

Logisch toch, 't is een Ronaldo vs Messi topic, en niet een Real/Barca ;) maar Messi zou in een ander team ook gewoon rustig kapot maken denk ik, maar wrss zullen we daar nooit achterkomen. Je zou opzich kunnen kijken hoe hij presteert bij Argentinië, daar komt hij niet helemaal goed uit de verf maar daar kan je niks over Messi zeggen want lopen nog meer goeie spelers rond daar en eig kan niemand van hun daar echt zn stempel drukken.

:cool:This is now officially a Messi vs Maradonna thread:cool:

ben geen echt messi fan maar messi is in veel opzichten beter dan maradonna

Terug
Naar boven