XXL Nutrition

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
Messi is eerder beperkt omdat hij afhankelijk is van Xavi en Iniesta, in nationaal verband raakt hij geen pepernoot.

wat een onzin, messi heeft een hele andere rol voor Argentinie. Hij speelt als nummer 10.
ALLE passes en assists kwamen juist van hem af!!!

trouwens, laatst heeft hij wel een hattrick gescoord.

Vandaag ook een heerlijke goal waarin zn kwaliteiten weer eens goed naar voren kwamen *boss

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 01:10 ----------

Verder magere pot

Cristiano Ronaldo, hij straalt uit dat hij de beste is, en dat is hij ook. Hij kan alles met de bal, Messi kan alleen maar scoren.

Jij hebt dus geen verstand van voetbal zo te zien

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 10:55 ----------

Dat Messi beter (en ook de beste) is staat eigenlijk vrijwel buiten discussie. Heb zelf wel op Ronaldo gestemd omdat ik t een mooi kereltje vind. Met zo een vage vraagstelling kan dat wel natuurlijk want er werd niet gevraagd wie je beter vind.

Iemand met justin bieber als avatar zou niet eens mogen reageren :D

Ga jij met je oct 2011 join dat ik zit hier al een stuk langer dan jij* mannetje.

En basscross volgens mij zit je verkeerd.

Hier moet je zitten:
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je over de nieuwste crossfit oefeningen praten en met de meisjes op Ronaldo's body geilen.

Lid sinds march 012.. :rolleyes:

Ga jij met je oct 2011 join dat ik zit hier al een stuk langer dan jou mannetje.

En basscross volgens mij zit je verkeerd.

Hier moet je zitten:
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je over de nieuwste crossfit oefeningen praten en met de meisjes op Ronaldo's body geilen.

tumblr_lrok4nN3Q41qc2d3ro1_500.jpg

Ik geil alleen op zijn hoofd trouwens.

Waar is ruud? Goed topic.

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond 21.30 zien we grote man weer in actie ;)

this thread is full of hate

Terug
Naar boven