Fitness Seller

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299

10418bt.gif

Christiano Ronaldo met voorsprong!

Cristiano Ronaldo, hij straalt uit dat hij de beste is, en dat is hij ook. Hij kan alles met de bal, Messi kan alleen maar scoren.

Wtf, Messi is gewoonweg veel genialer dan Ronaldo.

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond 20.00 Sevilla-Barcelona. Dat kan een mooie pot worden.

Dat Messi beter (en ook de beste) is staat eigenlijk vrijwel buiten discussie. Heb zelf wel op Ronaldo gestemd omdat ik t een mooi kereltje vind. Met zo een vage vraagstelling kan dat wel natuurlijk want er werd niet gevraagd wie je beter vind.

Cristiano Ronaldo, hij straalt uit dat hij de beste is, en dat is hij ook. Hij kan alles met de bal, Messi kan alleen maar scoren.

Messi kan alleen maar scoren :roflol: Ik hoop dat je aan het trollen bent anders ben je wel oerdom. Oh, laat maar, ik zie dat je 15 bent, je moet nog veel leren.

Messi is eerder beperkt omdat hij afhankelijk is van Xavi en Iniesta, in nationaal verband raakt hij geen pepernoot.

Ja, want C. ronaldo rijgt de goeie wedstrijden bij portugal aan elkaar. Messi en beperkt in 1 zin zetten :roflol:
Ik snap sowieso die discussie niet. Beiden zijn geweldige voetballers en we mogen blij zijn dat we ze kunnen meemaken.

Ja, want C. ronaldo rijgt de goeie wedstrijden bij portugal aan elkaar. Messi en beperkt in 1 zin zetten :roflol:
Ik snap sowieso die discussie niet. Beiden zijn geweldige voetballers en we mogen blij zijn dat we ze kunnen meemaken.

Ik snap wel wat hij bedoelt, Ronaldo is wel completer. Alleen is Messi op voetbal technische aspecten een stuk beter. Al met al is Messi gewoon beter.

Kracht,snelheid en schot zijn wel belangrijk maar techniek en inzicht staan daar wel boven. Ronaldo heeft dat ook wel, maar Messi toch net wat meer.

Messi is toch wel een stuk beter vind ik. Ronaldo is dodelijk voor de goal maar dat is Messi net zo goed en die kan ook nog combineren en heeft een bijna niet te stoppen dribbel.. Hij is op zn 24e nog maar een paar goals verwijderd van Barcelona-topscorer aller tijden, dat zegt genoeg denk ik :P

Ik snap wel wat hij bedoelt, Ronaldo is wel completer. Alleen is Messi op voetbal technische aspecten een stuk beter. Al met al is Messi gewoon beter.

Kracht,snelheid en schot zijn wel belangrijk maar techniek en inzicht staan daar wel boven. Ronaldo heeft dat ook wel, maar Messi toch net wat meer.

Snelheid heeft messi ook, misschien zelfs meer dan ronaldo. En ronaldo zijn schot is misschien beter, maar dat zal niet zoveel schelen.

Messi is gevaarlijk voor het goal vanuit een loopactie of een dribbel. Ronaldo vanuit een loopactie, dribbel, afstandsschot, vrije trap, kopduels etc etc. Dat bedoel ik met completer. Zeg niet dat de 1 beter is dan de ander, maar als ik puur kies uit de hoeveelheid eigenschappen waar beide spelers gevaarlijk uit kunnen worden zie ik Ronaldo als een completere speler.

Messi heeft ook een vrije trap waar je u tegen zegt. En zn lengte zit idd tegen met koppen maar hij heeft ook eeen aantal keer een lekkere kopballen gelaaid. Ronaldo doet alles puur op kracht en snelheid daar heeft hij zn lichaam ook voor getraind, messi met zo'n lichaam zal niet werken die moet klein blijven zodat hij zo behendigd blijft en alles op pure techniek en souplesse kan doen. + vergeet t Inzicht niet wat messi heeft, dat is ook een punt waar hij elke andere voetballen mee overschaduwd, messi is net zo compleet als ronaldo maaar op een andere manier, zijn 2 verschillende soorten spelers maar als je naar hun sterke punten kijkt is messi wel degelijk de nr1 (niet over persoonlijke records gesproken, waar messi ronaldo al helemaal zwaar crushed)

Dus stel je zou een dreamteam mogen maken, maar 1 van de 2 maar mogen kiezen, wie zou je nemen C of Messi?
- messi sowieso want c' s vervangbaar door andere spelers, die mssn op sommige punten iets onder doen op c's kwaliteiten maar nogsteeds een beetje de zelfde soort speler zijn, Maar er is niemand vergelijkbaar/redelijke vervanging met/voor messifrizzel ;)

Je doet Ronaldo wel tekort door te stellen dat hij alles op kracht doet. Anders waren Lyon en Marseille elk jaar de winnaar van de Champions Leagie. Die hebben namelijk elk 6 van die beesten in de team.

Maar verder ben ik het wel met je eens.

Het is wel zo, je kan wel beesten in je team hebben maar als ze geen kwaliteiten hbben heb je er ook vrij weinig aan toch

Oh come on wie echt denkt dat Ronaldo beter is dan Messi is niet helemaal 100

Ik ben echt een fan van het voetbal van Ronaldo, maar dat is echt niet te vergelijken met Messi.

Terug
Naar boven