AndroidHealthClinic

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
messi is helemaal niet lelijk :heart:

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Nee idd doelpunten heb je ook niet nodig om te winnen ofzo:rolleyes:
Je weet wel wat hij bedoelt, zoniet snap je ook niet veel van voetbal.

mooi rood kruisje :)

Ik wist het wel. Gaat meer om zijn gluteus dan zijn skills.

ronaldo , die jong kan voetballen ziet er goed uit heeft veel chicks veel geld daar tegen is messi maar een manlet van 1.60 met een neus van hier tot tokiyo

ik denk dat ze beide wel homo zijn

wat een droevig fysiek heeft die messi wel

dikke vleugels gek op dat filmpje t*ring

Ronaldo komt niet eens in de buurt van Messi. Kom over vijf jaar maar eens terug met dit topic.

Ja dan zou ik nog ronaldo zijn.

handsome, goed fysiek, veel geld.

vs messi

lelijk, klein, slecht fysiek met veel geld.

:trollface:dbb

De helft van dit topic in niet onderbouwde bullshit, die niks met voetbal te maken heeft, kunnen we niet onze voorkeur uitspreken op basis van iets voetbal gerelateerds ofzo?:o

Ik denk dat je bedoelt "aldus de voetbalkenner". Want als je denkt dat Messi goed is dankzij Iniesta en Xavi dan snap je er oprecht niets van. Maar goed, ik denk dat je stiekem ook wel beter weet. Je doet gewoon graag moeilijk.

ronaldo all time record van goals in de priméra division

Ronaldo tuurlijk... Overal waar hij komt laat hij de boel draaien, Portugese competitie, ManU, Real... Ik zie Messi nog niet in England spelen, wordt hij zo onder de voet gelopen. Ronaldo is veel sneller, krachtiger, atletischer dan Messi + had Messi geen groeihormomen gehad had hij nooit op dit niveau gevoetbald...

Ronaldo tuurlijk... Overal waar hij komt laat hij de boel draaien, Portugese competitie, ManU, Real... Ik zie Messi nog niet in England spelen, wordt hij zo onder de voet gelopen. Ronaldo is veel sneller, krachtiger, atletischer dan Messi + had Messi geen groeihormomen gehad had hij nooit op dit niveau gevoetbald...

+1

Messi was nergens te vinden tegen Chelsea in de CL.

mensen vergeten ook dat messi een spits is, en ronaldo 9 van de 10x van de zijkanten speelt :roflol: wat de prestatie van ronaldo nog knapper maakt imo

Haha je maakt een grap of niet?

90% van Ronaldo ze goals zijn schoten/kopballen die die midden in de 16 aangespeeld krijgt, gewoon spitsengoals.

Messi komt juist veel vaker vanaf het middenveld, maar de vergelijking gaat sowieso niet echt op als je naar de goals gaat kijken.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Messi ftw!

Poll is trouwens duidelijk: 72 procent messi en 28 procent C. Ronaldo :)

2rf8r4p.gif

Haha je maakt een grap of niet?

90% van Ronaldo ze goals zijn schoten/kopballen die die midden in de 16 aangespeeld krijgt, gewoon spitsengoals.

Messi komt juist veel vaker vanaf het middenveld, maar de vergelijking gaat sowieso niet echt op als je naar de goals gaat kijken.

Ja, maar dat maakt Ronaldo geen spits. Messi staat ook in het 16 meter gebied, maar hij krijgt de bal bij dode spel situaties dr niet in. Het feit dat Ronaldo ze wel maakt betekent niet dat hij een spits is. Nee integendeel, dat zegt meer over de kop kwaliteit en afmaak skills die hij beter heeft dan Messi.

Ja, maar dat maakt Ronaldo geen spits. Messi staat ook in het 16 meter gebied, maar hij krijgt de bal bij dode spel situaties dr niet in. Het feit dat Ronaldo ze wel maakt betekent niet dat hij een spits is. Nee integendeel, dat zegt meer over de kop kwaliteit en afmaak skills die hij beter heeft dan Messi.

Hij kan koppen, maar messi ook. Dat hebben we gezien in de CL finale van 2009! :D

Hij kan koppen, maar messi ook. Dat hebben we gezien in de CL finale van 2009! :D

Haha, wat was dat een eendagsvlieger. Ook al heeft hij z'n lengte niet mee, hij sprong wel mooi hoog zég. (Was wel slecht gedekt van Ferdinand, hoop dat hij niet weer zo'n fout begaat.)

Laatst bewerkt:
Ryan Babel is beter dan Messi en Ronaldo bij elkaar!

sjaak polak klaart iedereen

Terug
Naar boven