Haha damn nice man dan heb je echt 5 jaar voorsprong op mij

Het is voor mij ook m'n serieuze doel geweest al sinds voor ik ging trainen. Ik ben SS toen ooit begonnen met het idee van als ik 150kg squat dat ik dan m.b.t. kracht en uiterlijk meer dan tevreden zou moeten zijn.
Ja ik zit nu echt goed na te denken en neig nu gewoon weer richting een 2e cycle bill star.
Wat betreft uiterlijk; Ik ben 10+kg aangekomen en vet is niet heel veel gestegen. Als ik die paar kg cut naar 100kg moet ik er beter uitzien dan ik deed @ 90kg na m'n split. Idealiter zou ik dus m'n squat 10kg verhogen terwijl ik bf% cut en m'n huidige gewicht behoud.
Van wat ik lees van mensen is een cut en strength gains met bill star mogelijk, maar dan is een flinke aanloop wel nodig. Huidige squat dus in week 4-5 zetten ipv. 2-3. Nu wil ik eigenlijk geen gewicht verliezen, enkel vet verbranden (wat zou dat een mooie wereld zijn he?

). M'n doel was en is altijd geweest 150kg te kunnen squatten als ik 30 juni 24 word. Daar moet ik wel voor gaan dus. Met morgen een nieuwe cycle beginnen heb ik dan 7 weken om te verhogen, dus ik kan met 150-7*2.5kg=132 beginnen morgen.
Wat klinkt dat fijn in de oren zeg na die zware squats van 140+. Maar, dan moet ik geen enkele week stallen dus 135 lijkt beter. Dan kan m'n deadlift ook terug naar 145 gezien 150 moeilijk is geweest. Sounds like a plan.
Nu zit ik er aan te denken om Power Cleans te doen i.p.v. BOR. Maar met BOR weet ik zeker dat ik dan de 100kg kan halen. Power Cleans geen idee. Ik denk dat m'n 5RM BOR gelijk is aan m'n 1RM Power Clean. Geen idee hoe dat dan gaat oplopen. 100kg Power Clean vind ik wel veel interessanter dan die BOR.
Ik zit er ook aan te denken om iets in de trend van circuits met licht gewicht of bodyweight oefeningen te doen als cardio. Dat zou gelijk de noodzaak om een split met meer reps te doen wegnemen. Maar die intensiteit goed krijgen zonder dat het in de weg gaat zitten van de gewone training wordt lastig. Heb ik ook totaal geen ervaring mee. Maar zou wel ideaal zijn denk ik.
Denk denk denk...