Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met Bill Star's Intermediate Naar Een Ripped 150kg Zomer Squat
Ik leg twee barbells aan beide zijden van de binnenkant van m'n powerrack, die pak ik beet terwijl ik ertussen sta, trek m'n benen in, en dan laat ik me zo ver mogelijk zakken om mezelf weer omhoog te duwen. That's all I know.
Ik leg twee barbells aan beide zijden van de binnenkant van m'n powerrack, die pak ik beet terwijl ik ertussen sta, trek m'n benen in, en dan laat ik me zo ver mogelijk zakken om mezelf weer omhoog te duwen. That's all I know.
zal wel een chest dip zijn dan, bij tricep dips zijn de ellebogen dicht tegen het lichaam en probeer je niet voorover te leunen, en bij chest dips zijn je handen ver uit elkaar en leun je wel voorover
Op exrx zie ik geen verschil in voorover buigen, enkel in breedte (en grip volgens de tekst) maar ik heb geen idee van/tot welke breedte voor mij de nadruk bepaalt. Dacht het tot nu toe voornamelijk in m'n triceps en een beetje schouders te voelen maar tegenwoordig voel ik niks meer. Misschien zit ik er wel precies tussenin. Volgens mij is het net zo breed als wanneer ik gewoon sta en m'n armen recht omlaag laat gaan (niet tegen m'n zij gedrukt). Verder heb ik echt geen idee, sorry. I just call them dips.
3x150 tot m'n bench. Morgen 5x proberen. Vrijdag of volgende week tot bench met 4cm verhoging onder m'n voeten zodat het 100% zeker wat ik ook doe voorbij parallel is. Dan pas tel ik dat doel als behaald.
nicee! Lekker bezig man. Ik merk zelf dat mijn squat ook prima vooruit gaat op 5x5, maar benchpress blijft hangen ( net zoals bij jou.. heb ik het idee?) Ik stap binnenkort over op advanced.
nicee! Lekker bezig man. Ik merk zelf dat mijn squat ook prima vooruit gaat op 5x5, maar benchpress blijft hangen ( net zoals bij jou.. heb ik het idee?) Ik stap binnenkort over op advanced.
BP gaat inderdaad een stuk moeilijker, en is het eerste dat faalt als ik minder eet (cut) of slaap. Van 90 naar 100 gaat nu erg lastig. Soms lijkt het zelfs even alsof het juist achteruit gaat. Misschien dat ik met BP gewoon nog niet ver genoeg ben om zonder bulk progressie te maken met de periodisatie van dit schema.
Squat dendert wel door, maar ga ik nu even vast houden op 150 om in een split ook front squats en high bar squat atg te oefenen en op te laten komen voor volume. Deze heb ik al bijna helemaal uitgedacht dus daar ga ik nu mee beginnen.
Wat dat betreft is deze log af. Niet helemaal m'n verwachtingen behaald maar goed ik heb uiteindelijk alles gewoon op die squat gezet.