Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is je opblaaspop geexplodeerd ofzo, zeikwijf.Is het tegenwoordig zo moeilijk om de zoekfunctie te gebruiken ofso?
[Link niet meer beschikbaar]
Heb dit jaar alleen al 3x deze stelling voorbij zien komen en beantwoord volgens mij.

Verkapt ik durf niet meer gewicht te gebruiken dan m'n handen aan kunnen?
Waar slaat het op dat je je moet schamen als je straps gebruik?
Dat heeft alles te maken met waar ik op reageer en jij reageert op mij. Dus of jij bent het er mee eens dat je je moet schamen of je denkt niet na over waarom ik reageer.
Nee hoor, precies evenveel als ik hem stil leg.Zelfs als je een sterke grip hebt ga je altijd nog een paar reps meer kunnen met dan zonder.

Verkapt ik durf niet meer gewicht te gebruiken dan m'n handen aan kunnen?
Jij hebt het over bang zijn om meer gewicht te pakken dan je handen aankunnen. Hieruit kan ik concluderen dat jij aanneemt dat je met straps altijd meer lift dan zonder?
Als je handen de zwaken schakel klopt dat en dan zeg je in feite dat iedereen wiens handen de zwakke schakel zijn zich zou moeten schamen als ze straps gebruiken. In feite plaats je dus een hele grote groep lifters in een negatief hokje.
Nee, verkapte "Ik heb gewoon een sterke grip opgebouwd door altijd zonder straps te liften en heb die k*tstraps dus niet nodig, en anders switch ik gewoon naar mixed of hook grip"-post. Denk ik.
Dus een verkapt ik heb jarenlang meer aan m'n grip gedaan dan aan m'n rug.
Denk dat we het onderscheid tussen BB en PL maar weer eens moeten aanhalen hier... Daarnaast hebben we het over DEADlift, waarbij men over het algemeen na elke rep de halter weer terug op de grond legt, en je dus opnieuw je grip kan verstevigen. Ben overigens van mening dat een fatsoenlijke grip ook niet verkeerd zou zijn voor de gemiddelde BB'er.
Hij zegt: "ik schaam me als..."
Niet: "je zou je moeten schamen als..."
Ik snap het ook niet, het gaat hier over deadlifts. Ik doe vrijwel alles op deadlifts na met straps, maar bij gewone deadlifts zijn me handen verre weg van de belemmerende factor. Misschien als ik 100kg meer zou liften, maar dat duurt nog wel "even".